se7en
SEVEN
Yedi vakit önce, keşfi henüz yapılamamış yedinci kıtada, yedi dağın arasına gizlenmiş bir coğrafyada, yedi cüce yaşardı.
KİBİR, KISKANÇLIK, ÖFKE, CİMRİLİK,TEMBELLİK,OBURLUK,ŞEHVET, adında.
Bu kayıp coğrafyaya, günlerden bir gün, bir prenses geldi. Pamuk yumuşaklığında ve beyazlığında. O kadar güzel o kadar tatlıydı ki,
birinci cüce arkadaşlarına, ormanda buldukları bu prensesi eve götürmeleri gerektiğini söyledi.
(bu kıtada gördükleri tüm kızlardan güzel olan bu kıza benden başkası sahip olmamalı. O ancak bana layık)
ikinci cücede, evet dedi. Götürmeliyiz.
(burada bırakıp başkalarının görmesine tahammül edemem bu güzelliği. diğer altı cüceyi bir şekilde kandırır odama yerleştiririm.)
üçüncü cücede bu güzel kızı diğer cücelerin sahiplenmelerine kızmış olsa da, yüksek sesle oluuuur dedi.
(ormanın ortasında böyle uyulur mu? Uyandığında yanında olmalıyım ve hesap sormalıyım.)
Dördüncü cüce, evlerine ek masraf getireceğini düşünsede kabul etti, prensesin gelmesini
(pek pek mütavazi birine benziyor. Yatak bile istemeden toprak üzerine yatmış. Tam bana göre)
Beşinci cücede, amaaaan kim taşıyacak eve kadar diye düşündü. ama yine de kabul etti.
(ev işlerini ona gördürürüm.)
Altıncı cüce eve yemek dışında birşey götürmenin anlamı olmadığını düşünüyordu. Fakat o da kabul etti prensesi.
(bu kıza baktıkça, güzelliğini gördükçe iştahım açılacaktır.)
yedinci cüce ise hiç düşünmeden kabul etti. kızı görür göremez fantaziler kurmaya başlamıştı bile
(işte yıllardır aradığım partner, tüm hormonlarım bir anda boşalıverdi damarlarıma)
Böylece yedi cüceninde mütabakatı ile yedi cücenin evlerine yerleşti güzel prenses. Ama ne var ki bir türlü uyanmıyordu. ne kadar öpselerde hiç biri prensesi rüyasından koparamıyordu. çaresiz yedi yıl boyunca beklediler, ümitsizlikle karışık ümit içinde. sonunda günlerden birgün yedinci kıtaya beyaz atıyla bir prens geldi.
prensi gören birinci cüce, prensesi saklayalım dedi,
(çünkü biliyordu, o prensesi sevmiyordu, sadece öyle güzel bir kıza sahip olmanın onurunu taşımak, diğer cücelere karşı hava atmak istiyordu. Gerçek se7en’se böyle olmaz ve korkarım gerçek se7en prensesi uykusundan uyandırır diye düşünüyordu.)
ikinci cücede prensesi saklayalım dedi,
(se7en adam kıskanır derler, ama benim kıskançlığım sevgiden değil, bilakis kendime ve sevdiğime güvensizliğimden. Oysa gerçek se7en, böyle olmaz. Korkarım Prens güçlü vücudu ve iri endamı ile prensesi uyandıracaktır.)
üçüncü cücede evet saklamalıyız dedi,
(gerçekten se7en biri, sevdiğine nasıl kızabilir, kızsa bile nasıl onu azarlar. Oysa ben onu her öptüğümde ve o her uyanmadığında arkadaşlar tutmasa döverek uyandıracaktım. Yok yok, bu kahrolası prens benim uyandıramadığım presensesi centilmen yapısıyla uyandıracaktır)
dördüncü cücede saklamanın doğru olacağını düşündü.
(se7en sevdiğinden birşeyler esirger mi? ona karşı maddi hesaplarda bulunur mu? neyi varsa ortaktır artık. Hem gerçek se7en için sevdiğinin dışında değerli hiç birşey yoktur ki, cimrilik yapabilsin. O sevdiğine sahip olarak dünyanın en büyük hazinesine sahip olmuştur zaten. bu prens çok bonkör birine benziyor, benim esir gediklerimi o verecektir prensese)
beşinci cücede saklayalım dedi,
(bir insan bir insanı çocuklarıma anne olsun, evi düzenlesin, işten geldiğimde güzel bir yemek olsun. Kısaca hayatım düzene girsin diye birlikte oluyorsa bu se7mek mi denir? Uf ya, ben sevmenin yükünü taşıyacak kadar bile çalışkan değilim. Ama prens? )
altıncı cüceninde düşüncesi arkadaşlarının ki ile aynıymış,
(erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer derler, oysa o yol kanalizasyona doğru giden bir yoldur. Se7ginin orada ne işi var.)
yedinci cüce de cüceler konseyinin mütabakatına uydu,
(ışıklar söndümü tüm kadınlar aynıdır diye düşünen birinin, böyle güzel bir prensese sahip olması zaten olanaksızdı. Ona baktığında kadından öte insan gören prensle nasıl rekabet edebilirim.)
böylece yedi günahkar cüce yedi ayrı günahları ile prensesi prensten saklar. ama prens se7en kişinin yedi meziyetine sahiptir,
se7en sevdiğini arar,
se7en sevdiğini bulmadan buldum demez,
se7en hisseder ve beklemeyi bilir,
se7en içindeki yedi günahla aramaz sevdiğini
se7en kalbinin safhane duyguları ile ve kalb gözü ile bakar sevdiğine
se7en sadece sevendir ve,
se7en yedi günahı sevgisi ile yenebilendir.
prens bu 7 meziyeti ile sevdiğini bulur. Ve böylece se7enler sonsuza kadar mutlu olur.
DRKEMAL PİŞMİŞOĞLU