- 802 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
minik kuş
Mink kuşum;Akşam eve geldiğim de kapıda beni ilk o karşılar.Evden içeriye dünyanın kargaşasını ve kavgasını sokmama izin vermez.Bütün evi haylazlık ve mutlulukla doldurmuştur zaten.Günün kritiğini -henüz tesbit edemediğimiz kafkas dil grubuna da yakın tahminimce- lisanı ile anlatır bizde anlamış oluruz.Anlasak ne anlamasak ne Minik kuşum şakıyacak ya.
Bir fırsatını bulupta oturabilirsem en yakın kanepeye,bu seferde yüzümde izi geçmiş diş izlerini tazelemeye başlar.Derken karşı taarruz bizim de elimiz armut toplamıyor ya Allah ne verdiyse gıdısı mı denk gelir yoksa elma yanaklarımı bilmem misilleme süreci başlar.
Bu arada Dahiliye nazırı elinde bizim minik kuşun hoşlaşmayacağı bir tepsiyle içeri girer.Tepside bir adet mama dolu tabak,bir adet içerisi su dolu biberon,önlük,ıslak mendil ve operasyonu kolaylaştırıcı diğer materyaller.Savaş başlar.Taarruza önden bir kaşık mama akabinde su takviyesi.Karşı taraf boş dururmu ağızda tazzik derecesi ayarlanmış hale getirilen bulamaç hedefini bulmuştur.Üstüm başım mama.Zor zahmet bu mama işide bir şekilde biter.
Tabi merak bu,anası bu çocuğa ne yedirmeye çalışıyorda bu çocuk neden yemiyor.Bir tadına bakalım bööğ.Anladım seni minik kuşum ben de olsam içinde ben den başka herşey olan bu şeyi yemem.Ama kader ne yapacaksın sen de Allah ömür verirse bu ızdırabı çocuklarına yaşatacaksın.
Bu benim hayatımda değer verdiğim iki mücevherim den biri.
Dünyada heryıl sudan kaynaklanan hastalıklardan dolayı yüzbinlerce bebek ölüyor.Açlıktan ve emperyalist savaşlardan yüzbinlerce bebek hayatını kaybediyor.Hemen yanıbaşımız da tarihin en büyük katliamı en büyük hayasızlığı sahnelenmiş ve bizler bir film gibi seyrediyoruz.
Ama günü birin de..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.