GERİSİNİ SİZ DÜŞÜNÜN
Öncelikle hepinize saygı ve selamlarımı sunuyorum…
Ve yapacağım imla hatalarından dolayı özür dilerim. Biraz önce sayın cetiner arkadaşımın FENA KIZIYORUM adlı şiirini okudum. Güzel bir şiir olmuş kendisini kutluyorum ve orda ki eleştiri tartışmasına şahit oldum. İki tarafa da hak veriyorum evet şiir kusursuz olmalı en azından yazarın buna dikkat etmesi lazım yalnız olmuyor bilgisayar ortamlarında ki programlar bile yanış yaza biliyor birde bence gereksiz bir teferruat ülkemizde onca kusur varken genç yazarların şairlerim imla hatalarını tartışmak ne kadar etik ya da doğru. Ben haddim olmayarak konuyu başka bir yere çekmek istiyorum. Sizinle bir anımı paylaşmak istiyorum.
Biraz size kendimden bahsedeyim ben 21 yaşındayım Mersin’in Tarsus ilçesinde doğdum. Aslen Malatyalıyım. Çok sorunlu bir hayatım oldu kimseden yardım alamadığım dan yada duyarlı insanlarla karşılaşmadıgımdan hep yardım eden her konuda duyarlı acıkcası burnunu her şeye sokan bir insan oldum. Budurmum bana çoğu zaman zarar getirse de bir kişiye faydalı ola bilme ihtimalim beni mutlu etmiştir. Bu yüzden bu hikayeyi sizinle paylaşmak istiyorum. İki yıllık üniversite okuduğumu söylemiştim okuduğum yerde yaşadığım sorunlardan dolayı uzaklaşma ihtiyacı duydum beni hep yanına cagırın Antalyalı okuldan bir akadaşım vardı onun yanına gitmye karar verdim. Benim maceracı bir kişiliyim var gezmeyi görmeyi öğrenmeyi severim biraz madiği imkansızlıklardan dolayı bu yolculuğa otostopla gitmeye kara verdim. Güzelde bir yolculuk oldu habersiz gitmiştim gece saat 12 gibi Antalya ya vardım arkadaşımı aradım önceleri ulaşamadım ama ben saten Antalya’yı iyi bilirim gezmeye karar verdim gidenler bilir marinaya bakan tophane cay bahçesi var oraya gittim çok güzel bir manzara ılık bir rüzgar esintisi birde karşımda dalgalanan Türk bayrağı olunca şiir yazmamak elde değil bende yanımdan hiç ayırmadığım kağıdımı kalemimi aldım düştüm mısraların başına. Ardan fazla geçmedi bir kıpırtı duydum önceleri aldırmadım biraz ötede duran çöp tenekesinin yanında çöp toplayan insanların haral çuvalı gecirdikleri arabaları vardır bu arabaları bilirsiniz. O araba kıpırdadı rüzgar sandım ilgilenmedim fazla geçmedi hışırtılar yükseldi döndüm batım o çöp arabasının içinde bir insan yatmaya çalışıyor rahat edemediği için altına topladığı kartonları koyuyor ve binlerce genç son moda arabalarla geziyor kimse dönüp bakmıyor saten bir çoğu da sarhoş ben bir an düşündüm canımdan çok sevdiğim ülkemde İNSANLARIN ÇÖPTEN FARKI YOK….
Biliyorum konun bunla alakası yok gibi ama eğer dikkatli bakarsınız anlayacağınızı düşünüyorum. Durum böyle eleştirilecek o kadar konu var ki şiirlerdeki imlağa kurarlarına varmaya bence dünyanın bile ömrü yetmez. Lafın kısası şu benim güçüm yetmiyor madan duyarlısınız
Madem yüzeysel olamazsınız bu konuda da bişeler yapmalısınız yoksa fikrinizle zikriniz uyuşmaz. Son olarak yazıların nasıl yada hatasız yazıldığı önemli değil taşıdıgı düşünce amaç önemli bunu her zaman söylerim çümlelerime bir ustanın sözüyle vedaga etmek istiyorum.
BOŞ BİR AMAÇ UGRUNA YAZACAK KADAR APTAL DEĞİLİZ.
MEHMET AKİF ERSOY