- 1085 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KAYBETTİM
Biz birbirini sevdiğini nihayet söyleyip bir beraberliğe adım atan iki kıskanç sevgiliyiz. İki gün aşk sorhoşu olur diğer beş gün sarhoşluğumuz geçer tartışmalara başlardık.Birbirimizi çok sevdiğimizden mi yoksa nefretten midir nedir her ayrılışın sonunda tekrar barışır hiç bişey olmamış gibi hayata devam ederdik.bence bu nefret olamaz sevginin en büyüğüydü.ikimizde çok inatçıydık özürü hep karşıdan beklerdik.o yüzden beşinci gün barışırdık.Sanki anlaşma yapmış gibi her özür dileme görevi sıraya konulmuştu.Tartışma sebebimiz hep kıskançlıktan olmuştu.Sakın yanlış anlamayın güvensizlik kesinlikle yok içinde en azından ben öyle biliyorum.Mart ayının en soğuk günlerinden birisi gene aşk sarhoşu olmuştuk.Gene ne olduysa kıskançlıktan oldu ya sarhoşluğumuz geçti ve tartışmaya başlamıştık.Olsun alışmıştım nasıl olsa gene barışırız bitmez bizimkisi bu ayrılık geçici sevgime güveniyorum ben.
5.gün sıra ondaydı gün boyu dışarı çıkmadım.En güzel kıyafetlerimi giydim, en sevdiği kokumu sürdüm,en sevdiği yemekleri yaptım ve en sevdiği şarkıyı dinlemeye başladım.Aramadığına göre gelecekti ya öyle ya böyle.
Saat 23:59:59 ne oldu aceba demekten kendimi alamadım ilk defa bu saate kalmıştı.Birden gözlerim doluverdi içim dolmuş gözlerim boşaltmaya başladı yavaş yavaş.Hayır gerçek olamaz hadi gel 6 ya çıkaralım süremizi 1 günde yeter mutlu olmaya dedim.Uyumadım hiç kapının çalışını duymam diye.
Nasıl oldu nasıl dayandım bende bilmiyorum tam 2 ay geçti aradan kendimi 2 ay tutabildim ve gene en güzel kıyafetimi giydim en sevdiği kokuyu sürdüm.Bu defa sıra bende olmasada gururumu yendim ve bir pazar günü kapısına gittim.Kapıyı o açmadı onu sordum biraz bekleyin dedi.Allahım bu ne heyecan noluyor bana ellerim titriyor gözlerim buğulanmış sesim kısılmış sanki.Aklıma gelen şey nolur doğru olmasın Allahım diye yalvarıyorum.Evet geldi nihayet açtı kapıyı o da beni görünce aynı heyecanı yaşamıştı.Birden sarılıverdi sımsıkı affet diyordu pişmanım.Kolumdan tuttup bahçeye çekti beni başladı anlatmaya.Sana gelemedim çok kızmıştım en son yaptığına sırf seni kıskandırmak için evlendim,.nasıl olsa gene barışırız diye düşündüm dedi.
O an yere yığıldım şuursuz bir biçimde affet affet diyordu unutmadım seni çok özlemişim gelemedim affet diyordu.seni unutamadım sevmeden kurdum istemeden bu yuvayı.Yüzüm yoktu kapına gelmeye diyordu.Dönüşü olmayan bir çıkmaza girdim.AFFET
Birden doğrulu verdim ve gözgöze geldik gitme diyordu gözleriye.Bakışlarımı yere yığdım ufak adımlarla uzaklaşırken ardımdan bağişlada git diyordu.
İşte haytımı kaybettiğim ikimizin hatası sonu ie pişmanlıkla geçecek karanlık bir dünya hafızamızdan silinmeyecek anılar kaldı bize.ELVEDA SEVDİĞİM SENİ KAYBETTİM...