- 733 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİYOGRAFİ
BİYOGRAFİ
Beti benzi atmış alev kırmızısı solmuş dudaklarının. Ve ellerindeki günah varoş sokaklarının ayazına teslim olmuş. Kediler açlığa kederli,çöp bidonları bekçi…Yeni yapılan asfaltlarda oynuyor gecekondu çocukları. Duvarlarda aşkın grafitleri, ağaç gövdeleri sevgili adlarıyla kazılı, on sekiz yaşındaki çakıyla…eskiden allı-ballı şeker alınırdı arabesk sevgililere. Eskiden sönerdi gündüzleri orospu evlerindeki kırmızı floresanlar.
Ben şimdi aynama âma ,çığlığıma sağır şu gamsız uçurumlar. Ben şimdi yanmaya hazır bir kibrit çöpü benzin gölünde. Siyahla yapılıyor beyaz kağıtların makyajı. Ayrılışın assolistliğini üstleniyor bakışındaki uzun elveda. Sen benden bihaberdin. Sen kulu olamayan bir tanrıça idin. Sen:sevdamın yatağında başka bir sevdaya suç-üstü!
Anahtarsız bir sandık nasıl gizemliyse ve sönmüş bir sigara külü bitikse,geçmiş gibi artık avutmaz beni düttürü aşklar.
Artık ben senden bir artığımdır. Artık aynama resimlenmiştir kendimin yüzü. Şen tepe göklerinde gecekondu bacaları kurum kurum mavi taşıyor. Küçük bir kurşuna sığıyor ölümün yüzölçümü. Yaralarımın acılara tanıklığı tuzdan yalanlarda konaklıyor.
Acıdan sevince hicret ediyorum. Seni yarın ölecekmişsin gibi seviyorum. Sevdanın ırgatlığını yapıyorum. Ussuzluğun kötürümlüğünü… bir sülüse dönüyor sonra yazılamayanlar. İyileşme imkânı bulamıyor ihanetinin ağusu yaram.
Henüz soluğu kesilmemiştir eski şarkıların.lakin gizini şehre zimmetlemiştir. Bir köpek gibi yalamıştır,yalanmıştır pür telaş açıklarını. Geç kalmış bir mektup gibi anlamsız,kısıtlanmış bir mavi kadar muhabbetsiz. Ve saf. Ve günah. Dinsiz bir ilişki gibi. Gecesinden kovulan yıldız neden ağlar? Düşüncesi mutlak. Yalanı sivil. Ve neon.
Aşk bir yürek ihtilâlidir Aşk bir yürek ihtilâlidir Aşk bir yürek ihtilâlidir.Yani demek isterim ki Aşk bir yürek ihtilâlidir.
Gözlerinin hayali kendimi suret eyledi aynama. Parasız yatılısında hüzünlerin; sen kendine yâdigar, ben kendime yetim! Yarama kezzap giydim. Aktım yolsuz,aktım mecralarca. Vadilerden,çukurlardan,boşluktan;zirvelere dağlara, boşluk olmayana doğru…engel bana yalnızlık dökümcüsü geceler. Ve sebep ağlamama. Bir sevdanın yaşlanmaz bağlılığı… Demli keder. Uçuk aort. Ve mürekkep. Kırılır lakrimariy. Dolar günah torbam. Ertelenir kılınan ayrılık namazı! Yani kazaya bırakılır….
Sabah güneşlenir ve şiirlenir beyhude sayfalar. Bir ırkı yok eder eskinin tarihi. Ateş yüklü göğüslerinden bir yanardağ sağılır. Şimdi ben aynama akranlanırım. Ve gözlerinde uçurum ıslığı olarak çalınırım.
Var mı gökyüzünü haritada gösterecek?
Haritalarda meçhul ve adsız. Güzel boyanmış gökyüzü… gökyüzü bir yatak ve dar geliyor sevişmemize. Of be hangi iklimde açsam kuruyorum. Of be sendin gönlüme imar edilen. Ama sevmedim aynamdaki peyzajı! Gözlerin ki yalancılığın kanıtı…
Titreklik hüzünlü bakışında gizli.titrek bakışında saklı hüzün. Denize bakarsın dalgada iz, güneşe bakarsın ışıkta gözlerin, göğe bakarsın mavide yalan… denizin gücü gözlerinin mavisi. En karanlık geceden de karanlıktı gözleri. Eskiden öptüğü yerden çiçek açardı,saçlarına tünerdi birkaç bahar kelebeği!
Ben anlatamam ve sen anlamazsın biyografisini hayatın,aynamın,şiirin…
Anlamazsın.