- 1405 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DENİZYILDIZI
Şimdi yazacağım öyküyü herkez bilir.Bu Denizyıldızının öyküsü.ben yinede sizlerle paylaşmak istedim.Belki tekrar düşünmemizi ve ona göre hareket etmemizi sağlar diye...
Bir adam okyanus sahilinde yürüyüş yaparken denize telaşla bişeyler atan birine rastlar.Biraz daha yaklaşınca bu kişinin sahile vurmuş Denizyıldızlarını denze attığın fark eder ve niçin bu Denizyıldızlarını denize atıyorsun der.Topladığı Denizyıldızlarını denize atmaya devam eden kişi ’yaşamları için’ der.Adam şaşkınlıkla ’iyi ama burda binlerce Denizyıldızı var.Hepsini denize atmana imkan yok.Sizin bunları denize atmanız neyi değiştirecek ki’ der.Yerden bir Denizyıldızı daha alıp denize atan kişi ’ bak onun için çok şey değişti ’’ karşılığını verir...
Birde çok sevdiğim dostumun bana anlattığı Hz İbrahim var.Kısaca ve bildiğim kadarıyla bunu da paylaşmak istiyorum...Ben duyduğumda çok sevmiştim ...
Hz İbrahim taşlara ve putlara tapmadığı için ateşe atılır.Herkez toplanmış izlemeye gelmiş.Hz İbrahim ateşte ...Fakat izleyenlerin dikkatini başka bir şey çekmiş.Bu bir karınca ...Sürekli o küçücük avucuna doldurduğu suyu ateşe dökmeye çalışıyor.Gidiyor geliyor ve bir avuç su döküyor.Onun bu çabalayışını görenler sen ne yapıyorsun hiç o ateş senin küçücük ellerinle taşıdığın suyla söner mi diyorlar.Karıncanın verdiği cevap şu
EN AZINDAN DENİYORUM ÇABALIYORUM...
İşte ben sevgili dostumdan bunu dinledikten sonra denemeye ve çabalamaya başladım.Sevgili dostum diyorsun ya birkişi bile kurtulsa hayatı değişse ben CENNETTEYİM..diye.Sen benim hayatımı değiştirensin...Düşünmemi sağlayan herşeyden vaz geçmişken yeniden çabalamamı sağlayan kişisin....
Evet bu yazdıklarım umarım sizide düşünmeye sevk eder.Ve benim gibi sizde yeniden çabalamaya başlarsınız...Sevgiler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.