- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
eski dostlar
iki dost varmış herşeyini paylaşan ve birbirini çok seven iki kız arkadaşın adları melis ve nazlı bunlar her şeyi beraber yaparlarmış aynı şeyleri düşünüp gülerlermiş bunların arasına bi çoçuk girmiş ikiside ona aşık olmuş çoçukta bunlarla oyun oynamak istiyormuş ve elde etmeye çalışıp ikisinide birbirine düşürmek istiyormuş kızlardan biri nazlı ben bu çoçuğu çok seviyorum melis bana yardım edsene beni seviyormuymuş diye bunu duyan melis olamaz gerçekten çok mu seviyorsun onu demiş evet demiş neden sordun hiç nazlı ölesine sordum tamam ayarlarım demiş ve de ayarlamış çoçuk ne olduğunu anlamamış birbirine girmesi gerk değilmiydi bunların demiş ve iyice samimi olmuş nazlıyla ki ne olduğunu anlasın diye kız bi süre eve gitdikten sonra onu düşünüp temiz yüzüne tuzlu göz yaşlarını damlatmış ve dostu diye sevdiği çoçuğu ona feda edip arkasından ağlamanın bi faydası yok ne yapalım kaderimiz böyle diyip göz yaşlarını silmiş ve sabahtan okula gitmiş nazlı arkadaşım nasıl gidiyo hayat mutlumusun ewet çok mutluyum melis sana çok tşk ederim demiş önemli değil senin mutlu olman bana yeter demiş ve bi süre böle gitmiş ve çoçuk anladış ne olduğunu ve çoçuk ayrılmaya karar vermiş ve de ayrımış nazlı çok üzülmüş ona çok alışmış çoçukda alışmış ama olmaz demiş çoçuk gitmiş bunu melise anlatmış meliste sinirlenip çoçuğun yakasını tutup sen ne yaptığını sannediyorsun o kızı öle paçavra gibi atamazsın tamam mı ama ben ondan sıkıldım demiş ve oda tokatı patlatmış ve gitmiş çoçuk şaşırmış ve anlamış nazlının onu ne kadar çok sevdiğini ve ona şöle demiş senin gibi dostu olduğu için çok şanlı bi kız bence bana çok iyibi ders verdin tşk ederim demiş kız mutlu olmasada mutlu gibi davranmış önemli deyil siz mutlu olunda sonra eve gitmiş ve annesi babası eşyaları toplamış arabalar flan melis ne oluyor anne bunlar ne kızım taşınmaya karar verdik hadi hazırlan gidiyoruz ve hazılanıp gitmiş nazlı bunu aramış aramış yok hiç bi yerde bulamamış ve aradan 7 ay geçmiş ve melis eski mahallesine gitmiş nazlıyla buluşmuş ve çok mutlu olmuşlar hiç ayrılmayı istemiyorlardı ama gitmek zorundaydı bidaha gelemem bu sondu beni unutma demiş oda sen hiç unutulmazsın bana yaptıklarından sonra sende beni unutma demiş ve melis gitmiş.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.