- 902 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTMA BENİ DİYORUM SENSİZLİGİN ÇIĞLIĞINDA SANA SESLENİŞİMi
UNUTMA BENİ DİYORUM SENSİZLİGİN ÇIĞLIĞINDA SANA SESLENİŞİMi
unutma beni sensizligin çığlığında sana seslenişimle
beni yıkık duvar diplerinde bırakıpta hüsran bir şekilde
bi başıma senin sensizliğinle bi başıma koyma
unutma beni sensizliğin çığlığında sevgili
ağlarım diyemem
üzülürüm diyem ben ettim kendime
son bir dileğim var senden unutma beni
bir adım kalsın yüreğinde aldığın her nefesinde
öpüşürken benim nefesimle yaşam bulsun bedenin
bir şeyler bırak bana onlarla avunayım
bir deli gibi yada bir çoçuk gibi
bir ümit yak içimde
bu çaresizliğimin tek ilacı olsun
yüzsüz bir şekilde unutma diyorum
geride kalan günlerimizin hatrına
son bir kere bak yüzüme
yine söyle bir bahar mevsimi gibisin diye
biraz anla beni
seni seven çaresiz yüregi
adın kulaklarımda çınlıyor dudaklarımda ismini söylüyor
gözlerime bir bak unutma geçen o ilk sözlerini
bir adım kalsın yüreğimde
sesleniyorum sana
çığlık çığlıga unutma beni unutma
seninle sensiz çığlılarımı
saat.17.05 23.01.2007 yasinkumral
YORUMLAR
beni yıkık duvar diplerinde bırakıpta hüsran bir şekilde
derken hüsranı yanlış kullandığınızı belirtmek istiyorum.
Hüsran bir sıfat değil isimdir.
bir adım kalsın yüreğinde aldığın her nefesinde
öpüşürken benim nefesimle yaşam bulsun bedenin
bir şeyler bırak bana onlarla avunayım
bir deli gibi yada bir çoçuk gibi
bir ümit yak içimde
bu çaresizliğimin tek ilacı olsun
bu paragraf için de şunları söyleyebilirim. Modern şiirin gizli kuralları olduğunu duymuştum bir şair arkadaşımdan. Mısra sonlarında -özellikle ilk üçü- bir uyumsuzluk hissettim. Ve mısra içlerinde ve sonlarında noktalama işaretleri kullanmanızı tavsiye edebilirim...