KEDİ :)))))
Râhmetli Amcamın bir Kedisi vardı.
Yengem amcamın Kedisini hiç sevmiyor, ondan kurtulmak istiyordu!!
Yengem, amcamdan gizli müthiş bir plan yapar.
Bir gün amcamla yengem kendi motorlarıyla Sarıyer çarşamba pazarına aliş verişe giderler. Yengem, amcamdan gizli
kediyi bir poşete koyup, Motorun makine dairesinde bir odaya kilitler. Ve motor iskeleden kalkar sarıyer’e doğru yol alırlar...
Bir saat sonra motor sarıyere varır ve iskeleye yanaşırlar.
Amcam hanımına dönerek "huriye hadi pazara gidelim motoru bağladım işim bitti" der.
Yengem, "bey sen cit bende celiyorum arkandan geç kalursam senunle pazardaki sebzeci ahmed’un orda buluşuruz" der.
Amcam, cadde ışıklarından karşıya gecer sokağa girip gözden kaybolur....
Yengem, alelacele makine dairesine iner odaya kilitlediği kediyi poşetiyle birlikte alıp motordan inip sokağa dalarlar....
Yengem yürür, kedi bağırır, miyavvvv miyavvvv!! yengem yürür, kedi yine bağırır miyavvvv miyavvvv!!......
Çevredekilerin kedi sesine karşın şaşkın bakışlarını yengemin üzerine yoğunlaştırmalarına, yengem çok sinirlenir ve kediyi sokağa bırakır.....
Nihayet dönme zaman gelmiş çatmıştır. Yengemle, amcam pazardan alış verişlerini bitirip motora binerler Sarıyer’den ayrılıp Beykoz’a evlerine doğru yol alırlar....
"Yengem denize bakarak için, için çok sevinir. "Ohhh bee" der." artuk çediden kurtardum çok şükür bizum bey de anlamadi".
Motor Beykoz iskelesine yanaşır. Amcam motoru iskeleye bağlar ve yengemle birlikte zarzavatlarını alarak, motordan iskeleye adımlarını atamadan , kedi onlardan önce davranıp iskeleye atlar ve yengem şok olur.
Uiiiyyyyyyyy uiiyyyyyyy !!!! bey,bey habuni Sarıyer’e pakmişidum pokçanlinin çedisi bizi Beykoz’a karşiladi.
( Bu gerçek bir olaydır )
Semiramis
YORUMLAR
Merhaba; Çok teşekkürler..Size katılıyorum kediler gideceği yeri ve sahibini tanır.
Seneler öncesiydi bir akrabamızın ördekleri vardı.ödeklerin bakımı zor olduğundan,ördekleri gece cuvala doldurup sahile bıraktı.
Ertesi sabah ördeklerin hepsi evlerine geldiler..:)))
Teyzemiz ördekleri görünce çok duygulandı ve ağladı.
Hiç unutamadığım bir anıydı.
Sağlıklı,mutlu bayram ve yeni dileklerimle...
Hoşca ve dostça kalın..
Sevgiler,,