TAMAMLANMAMIŞ SEVİ
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Ruhum, bedenimin küpeştesine yaslanmış dışarıda boylu boyunca uzanan yaşamı seyretmekte. Güzel, çirkin pek çok yaşanmışlık mevcut; maviye çalan, göz kamaştıran… Der demez suskuya sığınacak nemli gözlerim var şimdi… Susarak anlatmaya çalışacağım mucizemi…
Ruhu, gözleri ve elleri bu kadar güzel olan bir adamı tanıyabilmenin memnuniyetiyle gülümsüyorum muzipçe. Sürrealist bir dokunuşun havada bıraktığı tatlı vişne şarabi gibi kurulması gereken düşler şimdi. Oysa ışık hep benden uzakta gibi gelirdi. Peşinden gitmenin, yakalayabilmenin, dokunabilmenin ve hissedebilmenin imkansızlığını büyütmüştüm hep, toprak altı çığlıksızlığımda. Ruhumun ileri gelenleri umutsuzluğu sever. Aidiyet tohumlarını, yerle bir edecek afetlere ekmiş, böylelikle tüm evrenin karanlıklarına kök salmışlardır derinden. Işığımın peşinden yürüyorum artık. Ellerimde çocukluk düşlerim, sevdiğim adamın avuçlarından öpmeye gidiyorum. Dünyayı maviye boyamaya doğru … Devrik cümlelerin ısınabileceği ruhun yamacına varabilmek kadar yalın söylenen şarkılar…
Yanında olmak… Ellerine, yüzüne ve gözlerine bulaşan mutluluk resmini seyretmek istiyorum sakince. Deniz neden bu kadar güzel? Derinliğinde kaybolmanın verdiği sarhoşluktan.. Derininde, köpüğünde, med cezirinde, yakamozunda, kıyılarında gezinmenin sarhoşluğu, beni bir adım daha yaklaştırıyor sana. Uysallığını, öfkeni, cesaretini, kırılganlığını, yeri göğü maviye boyayışını solumak özgürleştiriyor. Tanımaya, anlamaya çalışmanın verdiği neşe ile ruhum artık daha hafif… Yarınımız var diyorum ve buna inanıyorum.
Ayşegül Metin, şubat 07
YORUMLAR
aşkın rengi mavi midir?
takıldığım nokta bu oldu anlatımda...
aşk geldiğinde ve yaşanırken; böylesi huzurlu ve duru görünür mü dünya göze?
ya da ben çok farklı düşünüyorum/yaşamadım bunu:(
yazımdaki dikkat çeken itinaya teşekkürler...
kısa görünmesine rağmen yeterli bir anlatım olmuş.
yine de aşk olduunda konu taşar akar gibi geliyor bana:)
tebrikler kurdela hak edende...
sevgimle kalın...