İNSAFA GEL SEVDİĞİM
Bir küçük düğüm dolanır hıçkırıklara doymuş boğazıma nedendir bilinmez matem havasına bürünür acı fırınında yoğrulmuş bedenim,geceler şahitlik yapar haykırışlarıma,çılgınlıklarıma, sensizlikle kıvranan ruhuma…
Çoğu zamanlar alıp başımı gitmek istesem de çaresizlik içinde,elim kolumu bağlamıştır türlü oyunlarla donatılmış hayat.Yokluğunun cehennemi çekilmiyor ömrümün baharı,dert rüzgarı savurup duruyor etrafa yalvarışlarımı görmeksizin…
Bir deli gönül kalır içimde,senden bana tek hatıra kalan onunla avunuyorum, sabah sensizliğin tam beşi,şiirin duruyor avuçlarımda okudukça titriyorum ey masum düşlerimin celladı!
Seni sorgusuzca sevmenin mahkumiyetini yaşıyorum,öldürücü zehrini kusuyorum ciğerlerimi boşaltırcasına.Arınmak istiyorum senden,bir vakit kokunu dolaştırdığın tenimden,söyle ey sevdiğim!...Bunu bana neden yaptın ben seni katıksız ve sorgusuzca severken;yüreğimi çirkinliklerinle örtmeyi hak edecek ne yaptım?...
Acaba vicdanın sızlıyor mu kuytu karanlıklardan?Tat alamıyorum her geçen saniyeler beni umutsuzluğa daha da atıyor sürüklercesine…Neler oluyor anlamıyorum,dinmek bilmeyen bir acının başucunda çırpınıyor yüreğim,izin dolaşıyor üzerimde karanlık bulutlardan ah ile geçiriyorum ömrümün en taze baharını.Çiçeklerimi soldurdun ey sevdiğim!Gel artık insafa;azat et şu aşkınla yaralanmış gönlümü,acımasız bakışlarından kurtulmak istiyorum ölümün soğuk ürpertisini hissediyorum,sensizliğin kefeni içinde can çekişiyorum sevdiğim!...
Dizlerim taşıyamıyor üstüme çökmüş ağırlığını ezildikçe eziliyorum;Yüce ALLAH’A sığınıyorum utancımın yırtılmış perdesiyle!...
Bir suçlu gibi başım önümde yürüyorum dolaştığımız sokaklarda;yine de seni arıyorum döndüğüm her köşe başında sanki inadına üzerine yürüyorum sensizliğin yokluğuna korkmadan.
İşte seni bırakıyorum yalanlarla yosun tutmuş denizin en derin dibine çıkmamacasına,seni acımasız vicdanının hücresine hapsediyorum ki; bu sana en büyük ceza olsun sızlatsın içini sakın ağlamaya çalışma!Çünkü gözyaşın bile terk etmiştir hain gözlerini dönmemecesine.
Ve…
Bir gün yaptığın infazın haksızlığına uğrarsan gökyüzüne bak orada,senin için ağlayan bir çift göz bulacaksın,utanacaksın başını eğeceksin görmek istememecesine fakat sana bakan o çift göz benim değil;senin acımasızlığının kalp gözü olacak…
YORUMLAR
"Bir deli gönül kalır içimde,senden bana tek hatıra kalan onunla avunuyorum, sabah sensizliğin tam beşi,şiirin duruyor avuçlarımda okudukça titriyorum ey masum düşlerimin celladı"
Harika bir yazı okudum, insafsız aşklara... Güzel bir anlatımla yazılan yazınızı yürekten kutladım...
Ben düzyazı okumayı sevenlerdenim.
Saygılarımla