YAŞAMIMIZDAKİ KÜÇÜK İZLER
bazen rüzgarın uğultusu,çok sevdiğiniz bir şarkı veya küçük ama tatlı bir gülümseme sizi götürür mü eski anılarınıza?Hatırlamak için sancılanır mısınız olmadık zamanlarda?Bilirim özlemlerini duyduğunuz ne eski sevdaları ne de masum gülüşleri buluyorsunuz hayatın bu yorucu kargaşasında.Şimdi yatağınıza uzanıp pencereden masmavi bulutları izlemeye ne dersiniz?Sadece siz ve mavi bulutlar,onun dışındaki her şeye veda busesi etmeye,daha doğrusu o çok istediğimiz çocukluk anılarımızın en tatlı,en renkli gökkuşağında yolculuk yapmaya...
okuldan gelirken sobada kızartılmış yağlı ekmek tadı bambakadır bilirim,oyun oynarken çamura bulanıp oğlum yine mi üstünü kirlettin diye söylenen annenizin kulaklarınızı çınlattığını az çok duyuyorum.Hayatta hiçbir şey çocuk kalbimiz kadar temiz olamaz,her şey hayal etmemizden ibaretti çocukluğumuzda.Kışın odun sobasının etrafında oturup pişirilen kestaneleri yemek için kardeşlerimizle didişip kapmaya çalıştığımız anlar film şeridi gibi gözünüzün önüne geliyor sanırım.Uzanırken yataklarımıza annemizin üstümüzü örtüp iyi uykular dediği anlar,okula gitmemek için hasta numarası yapıp bütün gün yatakta kalmanın sıkıntısı,bir bayram sabahında sütlaç kokusun etrafa yayıldığı eşi benzeri olmayan çocukluk anılarımız...
İlk kalp atışlarımızı nasıl unutabiliriz ki,komşumuzdan ödünç aldıklarımız,sinema bileti almak için kuyruklarda bekleyişlerimiz,ilk aşkımızla buluşmak için arkadaşa gidip ders çalışma yalanlarımız evet hepsi şimdi sadece tatlı bir anı olarak kaldı yaşamımızın bir köşesinde.Aynı sıcaklığı,komşuluk ilişkilerini,soru sormadan dolabına girip elbise aldığımız dostlar yok artık...
Herkeste işe yetişebilme telaşı,evde yemek yapmam lazım,toplantı için hazırlamam gereken dosyalar var,çocuğun okul taksidi vs.ardı arkası kesilmeyen sevdiklerimizle aramızda uçurum oluşturan günlük olaylardır.NedeN bütün bunlar?Dönüp kendimizi yoklamamızın tam vaktidir.Çocukluğunuzda yaptığınız gibi biraz yaramazlık yapın,eşinize en sevdiği yemeği hazırlayın ama sofraya bir demet gül bırakın ve çekiciliğinizi ön plana alın,işinizde toplantı sonrası eski bir dostu arayın ve eski anıları tazeleyin bir sahil kenarında,çocunuzu okuldan alıp bir parkta dolaşın ve onunla beraber salıncağa binin veya bir pazar sabahı kız arkadaşlarınızla toplanıp çay daveti verin eminim bunlar sizi günlük yaşamın yoruculuğundan kurtaracaktır.Örnekler çoğaltılabilir ve istediğiniz gibi değişikliğe uğratabilirsiniz her şey sizin elinizde yeterki çabalayın istediğiniz sonucu vermesede en azından güzel bir adım atmış olursunuz yani farklı bir yöntem ile gününüzü değiştirirsiniz...
Yaşamınızı renkli kılmanız dileğiyle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.