- 943 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tatiliniz mi geldi?
Eee buyurunuz o zaman bu hikayeye,
Geçirdiğim yoğun ve de hani şu stresli dediğimiz bir günün ardından İstanbul’u derhal terk etmeye karar verdim..
Hele de o bir türlü çözümü ne yapılırsa yapılsın hala cehennemini muhafaza ve müdafa eden o güzel mi güzel trafiğimizi de yaşadıktan sonra öte dünyaya dahi bilet almayı ne yazık ki hayal edebiliyorsunuz.
Ertesi gün Cumartesiydi yine her zaman ki gibi Büyükçekmece Gölü kenarında ki otantik Malatya evinde kahvaltı faslındaydık dostlarla birlikte..
Elimizdeki gazeteler ve hafta sonunun verdiği keyfide hissedince bir de baktık ki arkadaşlarla birlikte hepimizin tatili gelmiş..
Tatlı sohbet eşliğinde hem kahvaltı ediyor hem de gönlümüzden tatil yerlerini ve avantajlarını düşlüyorduk ki gözümüz en tabi haliyle tur ilanlarının olduğu sayfaya odaklanmıştı..
Sizlerinde bildiği gibi artık ülkemizdeki turizmciler yerli turisti de ister istemez arzu eder oldular..
Ben yanlı konuşmayayım ama pek farklı da hayal etmedik aşağıda bahsedeceğim bu tatil örneğini.
O gün dostlarla birlikte içimizdeki tatili özelleştiriyorduk turların tatil fırsatlarını okurken..
Söyleyiniz Allah aşkına bizlerin aşağıda ki tatili hak etmemiz için neyimiz eksik ?
Buyurunuz lütfen aynı tatil avantajları sizin içinde geçerli..
Peki sizin bizden neyiniz fazla ? :)
Son okuduğumuz turda karar kıldık ve bu turun müşterilerine sunduğu tatil fırsatlarını da insanlık ölmediği için sizlerle paylaşmaya karar verdik..
Sizinde mi Tatiliniz geldi ?
Buyurun okuyunuz lütfen.. Düş gibi tatil avantajları cümle için geçerli..
Duyduk duymadık demeyin, bizsiz tatil asla hayal etmeyin. 5 yıldız değil 4 yıldız değil tam üç yıldız saman yolunun huzurunda..
8 gün 7 gece değil 7 gün 6 gece hiç değil tam 3 gece 4 gün yılların koynunda..
Tam pansiyon değil yarım pansiyon hiç değil, tam oda kahvaltı açlık sınırında..
100 dolar değil 999 dolar hiç değil tam çam sakızı çoban armağanı patron işi fakir işi hiç değil..
Uçakla otobüsle değil transatlantikle hiç değil, spor olsun diye yürüyerek yüzerek zinde kalın diye gülerek..
Gidişiniz bizden dönüşünüz Allah’tan promosyon yok değil..
Kapka tur kapçak sizi hazır mısınız tura?
Düş değil gerçek değil sıfır kilometre hiç değil..
Geliyor musunuz bizimle tura?
Nereye derseniz oraya değil,
Barselona’ya değil Bandırmaya
Losancılısa değil Lüleburgaz’a
Eğlence dinlence gani
Aile içi animasyon serbesttir
Fanteziler fiata dahil değildir
Tatil boyunca üretilecek çocukların masrafları ömür boyu müessesemiz tarafından karşılanacaktır..
Not: Aile planlaması turumuzun kapsama alanı dışındadır..
Tatil süresince zabahlara kadar sınırsız sevgi ve aşk şirketimiz prensipleri başındadır..
Biz size demedik mi ?
Kapka turun tatil avantajlarını okumadan tatile karar vermeyin...
Haksız mıyım dostlar?
Gönül gönül’e daha nice tatiller inşallah.. Sabiş söylemedi demeyin de :)
Sabiha Rana
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.