KISADA OLSA NERDEN NEREYE
Bir gün evde tek basima oldugum günlerden bir gün. Bundan 1 yada 2 sene önceleri. Adini vermek istemedigim hatta unutmak istedigim bir site´de esli okej oynuyorum. Ortak salam ama ne ben nede ortak masa sagibi degili. Bir müddet okej acmaya basladik ve bir kac el sonra masa sagibi beni ve ortagimi masa´dan disari atti bi anda sarisdim ama ben her zaman atildigim icin pek aldirmadim ve baska bi masa´da oyuna basladim. Eski masa´da ortak oldugum kisi özel mesaj yazarak masa sagibini kiniyordu. Bi ara konusmamiz düzeldi ve güzel sözler konusmaya basladik. Sanal ortam diye pek önemsemezdim ama is biraz ciddi olunca sasirdim ve heyecanlandim. icimden acaba diyede gecirmedim degil yani. Bu eski ortak ile bayagi konustuktan sonra. Kapi´nin zilini calmaya basladi. Kapiya gidene kadar düsünüyordum bu saat´te kim gelir ev arkadasim olsa onun anahtari var diyordum bi yandan misafir gelmistir diyordum belkide ev arkadasimin eli dolu kapiyi acamiyor diye düsündüm. Ve kapi´nin göz yerinden baktigimda önde kimse yoktu. O sirada aklima Robert diye bi arkadasim geldi. Robert kapinin önünde durmaz biraz basamak ucunda dururdu. Robert zannaderek kapiyi selam vererek actim. Karsimda ne göreyim? Kafasinda kadin corabi gecirmis biri o sirada aklima gelen disari kacmak oldu. Evin icine kacsam iceriden sesimi duyuramazdim diye düsündüm ve disari kacmaya calistim ama kacamadim. Ben apartman´in en üstünde oturuyordum komsularim yabanci. Bende bulundugum ülke´nin dilini bilmiyorum. Türkce imdaaaaad imdaaaat diye bagirdim ama kimseler cikmadi. Disari kacmak istedigimde gürdügüm maskeli kisi tek degil arkasinda 2 kisi daha vardi. O korku ile ayaklarim titremeye baslayinca yere düstüm ve biri iceri giregek ayagimdan beni evin icerisine cekti. Bir müddet kapi´nin ününde hirpaladiklarindan sonra ben caresizce iceri girdim. Ve kapiya yakin bir yerde yatirdilar. O sirada oturma odasindan bir minder alarak suratimi kapadilar birsey gömemem icinmis. Onda aklima gelen ve icimden dedigim sey; - icte geldiler yüzüme minderi örtüler kafana SIKACAKLAR kim bilir seni ne zaman bulacaklar diye korku icersinde titriyorum. Bana evde para´nin nerede oldugunu soruyorlar ben ise cebimdeki kücük paralari gösterince biraz daha hirpalaniyorum. Bir müddet evi ariyorlar biri bas ucumda minder´i basima tutuyor. Evde para bulamuyorlar beni biri kaldirip yatak odasina götürdügü anda a haaaa orda SIKACAK diye yine korku icersinde titremeye devam ediyorum. Odanin icerisine ittiginde ellerini üzerimden cektiginde biraz ferahlar gibi oluyorum ama ne care. O kapi´nin disinda ben iceride eli ile isaret edip yabanci dil ile bir seyler söylüyor ben ise hiiim hiiiim diyorum. Oda´nin kapi´sini kapatigi an bi oooooo cektim yasamak istiyorum deyordum. Bir müddet oda´da kaldim disaridan cit sesi gelmiyordum. Bi anda ne olduysa disari cikmak istedim. Kapi´yi acarken dedigim sözlere bak. -Pardon orda kimse varmi gittinizmi? Bu lafimi düsündükce kendime gülüyorum. Biraz daha cesaret toplayip odalari gezmeye basladim ve evde kimseyi bulamayinca. Aklima ev arkadasimi aramak geldi. Evden birsey alinmamisti sadece benim cep telefonum haric.
Ev arkadasimi aradim;
-Sakin eve gelme evi 3 kisi basti evden birsey almadilar belki seni ariyorlar eve gelirsen tek gelme birilerini al yanina.
Diyerek telefonu kapadim eve kuzeni ve cocukluktan beri arkadas olan biri ile geldi. Beni gördüklerinde bunu kim yapti kim geldi diye heyecanlandilar. Ev arkadasim polis´i ariyarak eve gelmelerini istedi. Polis o gece bir soygun yapilacagini ihpar almis evin 1 kilo metre ilerisinde bekliyormus. Polisler evde geldiklerinde arkadasima ama kapi´nin gözünden bak kimse yoksa acma diyordum kisik sesle. Kafami kaldirdigim anda karsimda polisleri görünce biraz rahatladim. Ama bi yandanda süphe ediyordum bu polislere daha yeni telefon ettik ne cabukta geldiler yoksa bunlarmiydi beni döven diye icimden gecirdim. Evdeki polisler bir anos yaptilar spor kiyafatli 3 kisi diye. Aradan 10 dakka gecti gecmedi bir haber geldi 3 kisi yakalandi yakalandiklari yerin 50 metre gerisinde benim cep telefonun kart´ta icinde. Bende bi korku bi titreme vayki vay. Bu vakka oyle böyle bitiyor bak simdi basima bundan sonra ne geliyor. Hani pismis tavuk´un basina gelmez deriz ya iste keske pismis tavugun basina gelen benim basima gelseydi.
Okey´de tanistigim kisi ile hala konusuyoruz. - Nerdesin? Hastanede. Neden? Evi bastilar. Nicin? Para icin. Yakalandilarmi? Evet. Bu fasa fisodan sonra bayagi konustuk. Cok güzel bir iliskinin baslangici gibi görüyordum. Bi anda can olmak bir anda sevgi kazanmak. Aradan 3 ay gecti bir mesaj dit diiit diiiit. Mesaj´da ne göreyim biz evlenelimmi? Bi anda sasirdim ama benim kalbim´de ona karsi bos degil yani. Bir müddet düsündükten sonra evet ben Türkiye´ye geliyorum evlenelim. Bu evlilik muhabbetini tam 3 ay icerisinde buluyorum. Baslarinda bir ana var ama ne ana. Biz islemleri yaptik 3 ay Türkiye´de kalacagim. Bu 3 ay icersinde evleniyoruz Türkiye´deyken cok güzel olan iliskimiz. Ben kendi yasadigim yere geri döndügümden bir kac ay sonra bir sogukluk bir uzaklik bir endise görmeye dur yani. Kafamin etini yer. -Ben ne zaman gelecegim sen beni unuttun sen beni aldatiyorsun amaaaaan neler neler. Bunu 1 sene idere eder bu garip ki hakikaten onu buldum garip oldum. Bir gün Cansu Koc´un Kendim ettim kendim buldum diye parcasini dinliyorum. icimdende evet sen kendin ettin kendin buldun diyordum. Ve bir mesaj yazarak evlilige son vermek istedigimi senden ayrilmayi düsünüyorum dedim. 1 Hafta neden neden diye sordu ben hic bir sözüne mesajina cevap yazmadim. VE SUANDA MAHKEME DEVAM EDIYOR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.