içimden gelen biri var
güneşin ilk ışıklarıyla uyandım.Normalde bu saatlerde uyanmazdım.kendimi halsiz hissediyordum.Kalkmak için doğruldum ama başarılı olamadan tekrar oturmak zorunda kaldım.Sonra midem altüst oluyordu sanki lavaboyo zor yetiştim.Kusuyordum dün akşamki yediklerimin hepsini görebiliyordum.Ne oluyordu bana ...Aklıma gece üşütmüşolabileceğim geldi.Eşim iş nedeniyle şehir dışındaydı.Aile doktorumuzuaradım bana öğleden sonra randevu verdi.Kalkmak istiyordum ama halim yoktu.Biraz daha yattım....Tlfn sesiyle uyandım,yanlış numaraymış.Saatime baktığımda dr için hazırlanmam gerekiyordu.Aslınd biraz kendimi biraz iyi hissediyordum acaba gitmesem mi diye düşündüm.Fikrimden vazgeçerek yavaş hazırlandım.Taksiye atladığım gibi dr un yanında buldum kendimi...
Sırada bir hasta vardı,Düşüncelere daldım eşimle yapacaklarıma leyla hanım sesi ile düşüncelerden sıyrıldım.İçeriye girdim.Derdimi anlattım.benden birkaç tahlil istedi.bir saatte hepsinin çıkacagını soyledi.Tahil için kan ve idrar aldılar.Beklemeye başladım...
Dr çağırdı yüzü çok ciddiydi korktum .Çokmu ciddi bir rahatsızlığım var dr bey dedim.Evet Leyle hanım dedi.İyileşmesi ne kadar sürer dedim.Tahmini 9 ay kadar dedi.anlamamıştım,anlamadıgımı dr bey de anlayınca hamilesiniz Leyla hanım hayırlı olsun dedi ve bana yapmam gerekenleri ve yapmamam gerekenleri analtıyordu.Çok mutlt olmuştum.Dünyalar benim olmuştu.Eve gitmek üzere taksiye bindim.İçimden eşime tlfnda söylemek geldi ama vazgeçtim nasılolsa yarın gelecekti o zaman söyleyecektim.Yüzünün şeklini merak ediyordum.Halsizdim zaten bugunde yorulmuştum.Tv izlerken koltukta uyuya kalmışım.
Sabahleyin zil sesiyle uyandım.Gelen eşimdi.Beni kucakladı öptü çok özlediğini söyledi.Halbuki gideli birgün olmuştu.Yüzümdeki ifadeden bana ne yaramazlık yaptın bakalım anlat da rahatla dedi.bende bu sefer yaramazlığı ikimiz yapmışız dedim.Anlamadım bilmece gibi konuşma dedi.Bende misafirimizgeliyor dedim.NE ZAMAN DİYE SORDU?Bende tahmini olarak dokuz ay sonra dedim.Neee dedi sevinçle çığlık attı boynuma sarılarak.Ben baba sende anneme oluyon.Çok mutluyduk....
Küçücük bir bebek bana ne yapabilirdiki hayatıma kaldığım yerden devam edecektim.Hemde birçok avantajı vardı....Dolmuşlarda hamileyim diye yer vereceklerdi.İstediğim kadar yemek yicektim rejimsiz bir dünya ne güzel.Canım çekti diye eşimi gece yarısı kaldırıp olmayan yiyeceği almaya çarşıya gönderecektim.Naz yapacaktım istediğim kadar..Gün boyu hayaller kurdum acaba kız mı erkek mi diye isimler düşündüm.Unutmayayımdiye not bile almıştım.Akşam eşim geldiğinde yemek yer yemez en önemli konu hakkında konferansa başladık.Ben olumlu yanlarını anlatıyom eşim doğrucu ahmet olarak olumsuz yanklarından bahsediyordu.Artık eski kıyafetlerimin olmucagını,istediğim kadar rahat hareket edemiceğimi,aynalara bakmaktan korkacagimi anlatıyordu .Bense doğumdan sonra kiloyu kolaylıkla verbileceğimi söyledim.