düş yorgunu
merhaba
nasılsın?ben iyi sayılırım,biraz yorgunum sadece.havalar da soğumaya başladı:üşüttüm galiba hafiften. umarım sen iyisindir...
son zamanlarda her gece düş görür oldum...
her gece yatağımda sırılsıklam,kan ter içinde uyanıyorum. yok,hayır kabus değil gördüklerim tam olarak;düş sadece!
düşümde küçük bir kız görüyorum,yanlardan ördüğü ve topuz yaptığı saçları,elma yanakları ve güzel ela gözleriyle bana bakıyor,gülümsüyor. adını soruyorum ’rüya’ diyor. her gece hiç usanmadan yanıma geliyor, bir süre hiç konuşmadan oturuyoruz,sonra gidiyor...
fakat son bir kaç gecedir yanımdan erken ayrılmak zorunda kalıyor,nedenini soruyorum:susuyor. onu giderken arkasından seyrediyorum;her seferinde mani olamadığım bir şekilde gidiyor gözlerimin önünde!bazen bir yel alıyor onu,bazen kapkara bir duman sarıyor etrafını ve gidiyor!koşuyorum bu kez kurtarayım onu diye;yetişemiyorum. sonra...
sonrası malum;uyanıyorum kan ter içinde... son 16 gündür işe de gitmiyorum. sadece uyuyorum rüyayı görmek ve bu kez kurtarmak için! biliyorum her seferinde gelecek:ama korkuyorum ve onun bir daha gidişini seyretmek istemiyorum. ’bu kez gitme’ diyorum. o gidiyor,o gittikçe ben uyuyorum. bir şans daha istiyorum...
bunları sana yazıyorum:çünkü sen bırakıp gittiğinden beri bu küçük kız ile birlikteyim her gece,gündüz... sen gittin gideli onu görüyorum rüyalarımda ve senin gidişine mani olamadığım gibi onunkine de mani olamıyorum! beceriksiz miyim ne?
artık uyumak da istemiyorum biliyor musun? beni dinleyen,anlayan bir tek o vardı;sen gittiğinden beri!rüya...her gece onun gidişini izlemek ölüm gibi geliyor artık:seninkinin üstüne!
bir ay oldu işe gitmiyorum,sadece uyuyorum,hiç istemesemde! bilmiyorum neden çok da yorgunum bu aralar...düş yorgunuyum...
neyse,sen iyisin diye umuyorum ve kendimi avutuyorum bu şekilde. havalar soğudu iyice aman sıkı giyin,hasta olma. sen hastalanınca hiç çekilmiyorsun!şaka yaptım kızma :) kendine iyi bak olur mu?
YORUMLAR
kelimeler mutlu olmuş anlamlarıyla, bu ; hüzün ve sonunda acı bir tebessüm barındıran cümle topluluğunda . . .
;)
kalemin sağolsun... ki sen de onunla yaşayasın :)