Halaybaşı
Halaybaşıyım nasılda kurtlarımı döküyorum .Kimin ne düşündüğü umurumda değil .Ne kadar da rahatım . Buraya gelirken bu kadar eyleneceğimi bildiğimden ne kadar da mutluydum . O kadar terlemişim ki her tarafım su içinde . Havluyla terimi siliyorum . Aynanın karşısına geçip saçlarımı şöyle bir arkaya doğru atıp düzeltivereyim . Kimseye yüz vermez tavırlarda yapmam lazım bunu . Kafama göre takılıyorum .
---------o----------
Nasıl da sekiyor keklik gibisin . İçindeki özgürlüğü dışa vuruyorsun . Aynada kendine bakarken ne kadar da şehvetlisin . Hayat dolusun . Mutluluğunu görebilmek için aynanın karşısına geçmeyi seviyorsun . Ama aşağılara doğru bakmak istemiyorsun . Siyah , çizgi desenli pantalonun bedenine iki numara dar gelmiş . Fazlalıklarını görmek istemiyorsun.
Daha birkaç gün önce yumruklarımı sıktığımda boşlukla çarpışıp avuç içlerim kanamıştı . Gözlerimi kapadığımda ruhumun ulaştığı bir yer vardı yalan ve dolandan uzak kendimle başbaşa . Bedende yaşanan hazlara bile üstün gelen , avuçlarımdaki yokluğu var eden duygu alemime dalışımdı . Hiç bir dış etkenin lekeleyemeyeceği yer orası . Hala yerinde duruyor . Ama ben Tan rı değilim ki . Buraya gelirken tüm yürek sızılarım ilaç sürülmüş gibi yokoluvermişti .
----------O-----------
Sen adam olmazsın be kardeşim .Bir tarafta yüz verene bakmazsın , diğer tarafta olgunları araklamaya kalkışırsın . Bu gidişle daha çok çekeceksin . Mazohist etti bu kadınlar seni . Acı çekmeyi hakediyorsun .
İyi de hep ben mi suçluyum , niye kadınlar erkekleri ikiye ayırırlar. Evlenilecek erkek eylenilecek erkek diye . Eylenilecek erkekler cazip , hediyelerle mutlu edecek kadının elinde tutması için sürekli ilgilenecek yada ilgilendirilecek mutlu edecek ama evlenilecek kadar güvenilir olmayan . Gözü her an başka bir kadını görüp uçma ihtimali olan .
Evlenilecek erkekler de fazla cazip olmasada iltifat etmesini karısını idare edbilecek kadar becerebilen çitin öbür tarafını görebilme imkanı olmayan şişedibi gözlüklü olması tercih edilen tipler . Peki bu ikisine de uymayanlar ne olacaklar ? onların da vay haline .