DEĞERİNİ BİLMEDİĞİMİZ KÜÇÜK ŞEYLER...
OLMASA İYİ OLUR YA OLUYOR BÖYLE ŞEYLER İŞTE.SENİ ALIP GÖTÜRÜYOR BAŞKA ŞEHİRDEN BAŞKA BİR ŞEHİRE.EN ÖNEMLİSİ DE SEVDİĞİN KİMSELER KAYBOLUP GİDİYOR BU HAYATTAN."HAYAT BUNDAN İBARET" DİYOR KENDİ KABUĞUNA ÇEKİLİYORSUN.KENDİ İÇİNDE YAŞIYORSUN BİR ŞEYLERİ.SANA DESTEK OLMAK İSTEYENLERİ GERİ ÇEVİRİYORSUN.SEVDİKLERİNİ EN ÖNEMLİSİ DE HAYATI ERTELİYORSUN...
ARTIK KÜÇÜK ŞEYLER DE MUTLU ETMİYOR SENİ.DAHA FAZLASINI,EN MÜKEMMELİNİ,EN İYİSİN,EN BÜYÜĞÜNÜ,EN GÜZELİNİ BÜTÜN "EN"LERİN SENİN OLMASINI İSTİYORSUN.BUNLARI İSTERKEN BİR ŞEYLERİN DE SENDEN GİTTİĞİNİ FARKEDİYORSUN.AİLENİ,SEVDİKLERİNİ,ARKADAŞLARINI...PİŞMAN OLUYORSUN YAPTIKLARINA.HİÇ BİTMEYECEK GİBİ KIVRILAN IRMAK GİDİP BİR DENİZE DÖKÜLÜYOR SONUNDA.SEZEN AKSU’NUN DEDİĞİ GİBİ "ŞİMDİ BANA KAYBOLAN YILLARIMI VERSELER"DİYE İÇ ÇEKİP,KEŞKE DİYORSUN,KEŞKE...
DEĞERİNİ BİLMEDİĞİMİZ,ÖNEMSEMEDİĞİMİZ O KADAR ÇOK ŞEY VAR Kİ ANLATILMASI GÜÇ.BAZEN GÖREMEZSİN,BAZEN DUYAMAZSIN,BAZEN DE ANLAYAMAZSIN,BAZEN DE ANLAMAK İSTEMEZSİN.İŞRE BUNLAR HAYATIMIZI MUTLU ETMEYE YARAYAN KÜÇÜK ŞEYLERDİR ASLINDA.AMA SEN BİLMEZSİN...
ESKİDEN HER ŞEYE SAHİP OLDUĞUNU ANCAK SAHİP OLDUKLARINI KENDİ ELLERİNLE YIKTIĞINI DÜŞÜNMEK İNSANA NE KADAR ACI VERİR ÖYLE DEĞİL Mİ? "YAŞAMAKLA ÖLMEK" ARASINDA KALMAK GİBİDİR HAYAT.ÇOK DÜŞÜNÜRSÜN,ARTIK AKLINDA ŞU ÜÇ SÖZCÜK VARDIR.BİRİ SEVİNÇ,BİRİ UMUT,BİRİ HÜZÜN.ÜÇÜNDE DE SOLUK SOLUĞA KALIRSIN VE ARTIK KARAR VERİRSİN.HÜZNÜ SİLER UMUTLA SEVİNCİ BİR ARADA YAŞARSIN.KÜÇÜK ŞEYLERLE YETİNMEYİ.BİR ŞEYLERİN DEĞERİNİ ÇOK GEÇ OLMADAN ANLAMAYI ÖĞRENİRSİN VE HAYATI ONA GÖRE YAŞARSIN...
ARTIK BEN DE BİLİYORUM.HAYATTA BENİ NELERİN MUTLU ETTİĞİNİ,NELERE SAHİP ÇIKMAM GEREKTİĞİNİ,ŞİMDİ İYİ BİLİYORUM.HERKESİN KULAĞINA EĞİLİP SUSMAK İSTEYEN BEN ŞİMDİ İÇİMDE BAYRAM COŞKUSUYLA HEPİMİZİN BİLDİĞİ BİR ŞARKIYI SÖYLÜYORUM.
"İŞTE HAYAT YİNE AKIP GİDİYOR
"İŞTE HAYAT SENSİZ DE YAŞANIYOR
"İŞTE HAYAT BÖYLEDİR DENİYOR
"ZAMAN HER ŞEYİ SİLİYOR"
...
YORUMLAR
İnsan düşünen,acı çeken,hisseden,geçmiş ve ve geleceği mukayese eden,yaratılan varlıklar içinde farklı özelliklere sahip olan bir varlık bu varlığın dünyaya geliş gayesini anlayıp ona göre yaşayabilirse o zaman mutlu olmasını da bilebilir.Çok güzel yazmışsınız tebrikler.İnsan mutlu olmasını bilmeli.
DEĞERİNİ BİLMEDİĞİMİZ,ÖNEMSEMEDİĞİMİZ O KADAR ÇOK ŞEY VAR Kİ ANLATILMASI GÜÇ.BAZEN GÖREMEZSİN,BAZEN DUYAMAZSIN,BAZEN DE ANLAYAMAZSIN,BAZEN DE ANLAMAK İSTEMEZSİN.İŞRE BUNLAR HAYATIMIZI MUTLU ETMEYE YARAYAN KÜÇÜK ŞEYLERDİR ASLINDA.AMA SEN BİLMEZSİN...
ESKİDEN HER ŞEYE SAHİP OLDUĞUNU ANCAK SAHİP OLDUKLARINI KENDİ ELLERİNLE YIKTIĞINI DÜŞÜNMEK İNSANA NE KADAR ACI VERİR ÖYLE DEĞİL Mİ?
insanon elindeki değerini anlamamak n kadar kötü bişey bilirim
düşünsene bi kaybetmediğin bir şeyin değerini kaybedinceye dek anlamıyorsun
kaybetmek bir yana
onlayken değerini anlamak bir yana
nankörlük etmişiz bişeylere gibi.
yüreğinize sağlık şaiirin