Deli Kızıma 3
DELİ KIZIMA MEKTUPLARDAN 3
Gülümse deli kızım!
Neredesin be deli kızım? Bir ip cambazı gibi sensizliğin üzerinde yürüyorum sana varmak için. Elimdeki denge değneğidir aşkımız gülüm. Sensizlik nedeniyle kendimi buruşuk bir elbise gibi hissediyorum Eftalyam! Sıcaklığınla ütüle beni artık! Senin sayende semah döner gibi,"Ben hiç böyle sarhoş olmamıştım," demek istiyorum sevgili. Seni sevmek en güzel sarhoşluğum olmalı deli kızım. Sensizlik nedeniyle ruhumda oluşan sökükleri, çırılçıplaklığını giyinerek gidermektir muradım. Cemil Meriç,"Işık saçmak kolay değildir. Yıldız olabilmek için yanmak gerekir," derdi. Hasretinle yanıp kavrulmakta deli gönlüm gülüm! Bu kavruluş yağmur altında öpüşmeye layıktır kanımca. Öyle ki biz değil yağmur dudak dudağa olmamız karşısında sırılsıklam olmalı. Öyle ki kuşların ötüşmesi alkışlamalı öpüşmemizi. Sarılışımızla evreni kucaklamış gibi olmaktır derdim. Yıldızım olduğun için, yazarlık yeteneğimi pervane misali çevrende döndürdüm hep sevgili. Kalemi kağıda her değdirişim, göz göze gelmemiz gibiydi benim için. Yarin yanağından gayrı her yerde, her şeyde hep beraber olabilme yolunda aşk ile yürüyeceğime dair şarap gibi ant içmişliğimsin. Suyumun yatağı, anamın sütü, karaya vuran yunusların gizeminden yüzüme sızan maviliksin sevgili. Bugüne kadar sana dair yazdığım şiirler içinden bana bakar gibiydi gülümseyen gözlerin. Büyük aşk, sevgiliyi daha iyi görebilmek için, onun gözyaşlarını gözdamlası varsayıp gözlerimizle içmeyi göze almaktır. Bir annenin çocuğunu emzirmesi gibi, ben de aşkımızın nuruyla besledim sana yazdıklarımı. Nice şiirler yazdı gülüşlerim yüzümün mürekkebinde senin için, bir bilsen prensesim! Sensiz dünya malını neylerim be gülüm!Uzun sözün kısası romantik serserin seni çok seviyor deli kızım! Ey tatlı cadım, tatlı belam var mı bunun ötesi söyle? Aşkımsın, sonsuzumsun! Olancası bu işte! Edip Akbayram’dan, Hasretinden Yandı Gönlüm türküsünü dinliyorum şimdi. Bu türkü gözlerine ışınlasın beni gülüm!
Omayra May