Deli Kızıma 2
DELİ KIZIMA MEKTUPLARDAN 2
Gülümse deli kızım!
Bu mektubu okuduktan sonra geç bir aynanın karşısına.Benim için tara saçlarını.Gülümse benim için.Gönlünün sonsuzluğa uzanan köprüsünde bağdaş kurarak bir şiir oku benim için.Seni düşündükçe aşk kokteyli gibi oluyor kalbimde toplanan kan sevgili.Bu kokteylin içinde gökkusağı,yakamoz,martı çığlıkları,bakışlarındaki parıltı,teninin sıcaklığı,sesindeki tılsımlar var sanki.Doya doya,kana kana içiyor bu kokteyli kalbim.Gönlüm hapşırıyor bu günlerde.Çünkü sensizlik nedeniyle üşütmüş durumda!Ona "çok yaşa!" yerine,"deli kızını yaşa!" diyorum elbette.Göz göze geldigimizde,"bugün günlerden deli kızım!" diyeceğim kendi kendime.İçimde senden kaynaklanan depremler yaşıyorum birkaç gündür.Ama yıkıcı değil,yapıcı depremler bunlar.İçimdeki her şey yerli yerine oturuyor sanki.Berlin’de yürüyüşe çıktığımda,aşkımızın kokusu siniyor şehre sanki.Yüzyılları yürüyorum seni düşündükçe sanki.Hayatın şiiriyle,şiirin hayatı arasında gidip gidip gelmekteyim sen benliğimi sarmaladıkça.Bazen kalbime takılırım sevgili."Ey kalbim vazgeçmeyecek misin bu sevdadan?" diye sorarım ona.Bu soru karşısında atışlarını daha da hızlandırarak protesto eder kalbim beni.Sonra da "miyav,miyav" diyerek bir kedi gibi sırnaşır bana kalbim.Gönlüm,kedi maması niyetine senin için bir şeyler yazmaya zorlar sonra beni.Ben yazdıkça durmadan çoğalırsın içimde.Solmayan bir gül gibisin içimde sevgili.Seni bazen gözyaşlarımla,bazen sevinçlerimle,bazen de özlemle sularım sevgili.Ama seni asla susuz bırakmam.Tarihi buluşma anımızı düşündükçe gönlümdeki güvercinlere yem yerine,sevinç serpmekteyim deli kızım!Bazen kalbime,"Dur ey kalbim!Cennet olan dünyamızı cehenneme çeviren insancıklar kanatıyorlar beni durmadan," derdim.Kalbim ise "deli kız,deli kız!" diyerek aşkımızın gücüyle çarpmaya devam ediyor hala!Ve ben seni çok çok seviyorum hala!Küçük prensini gözlerindeki parıltıyla bekle pamuk prensesim.Nilüfer’in Hey Bakar mısın? adlı şarkısını dinliyorum şu anda seni düşünerek sevgili!
Omayra May