- 1054 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT İMAN VE CİHAT
Evet gerçektende hayat iman ve cihattır. Aksi taktirde hayatın bir anlamı kalmazdı. gerçekten de öyle değil mi? Yapılan zulümlere, baskılara, en önemlisi inanca karşı yapılan saldırılara karşı duyarsız kalmak! bugün ALLAH’ın dini(islam),kitabı(kur’an) bir kenara atılmış hatta bu yüce değerler küçümsenerek insanları hayatından koparılmaya, uzaklaştırılmaya çalışılmış. ve bunun sonucunda insanların çoğu hayatta ne yapacağını bilemez hale gelmiştir. Şeytan ve yandaşları tarafından sinsice kandırılmaktadır. işte tüm bunlara karşı ALLAH’ın bize verdiği iman nuru ve cihad ruhuyla mücadeleye girişmek gerekmektedir bunlara duyarsız kalınamaz. bu gibi umursamazlıklar kesinlikle bir müslümana ve onun izzetli hayat çizgisi olan islama ters şeylerdir. çünkü, ALLAH (CC) insanı yeryüzünde kendisinin halifesi(temsilcisi) olarak yaratmıştır. yani insan yapılan yanlışlıklara karşı kesinlikle tarafsız kalamaz. bunlara tarafsız kalmakta bir bakıma bunları, yapılanları kabullenmek anlamına gelir. muhakkak bir safta yer almak ve safını belirlemek gerekmektedir.
Bir an önce toparlanıp ALLAH’ın ipine topluca ve sımsıkı sarılmak gerekir ki:
yarın ecel geldiği vakit HESABIMIZI verebilelim. aksi taktirde hiç kimse bize yardım edemeyecektir.
O gün insanlar annesinden, babasından, eşinden, kardeşlerinden, çocuklarından kaçacaktır. o gün herkesin kendine yetecek kadar derdi vardır......??????