Gerçekten Erkekler Marstan Kadınlar Venüsten mi Gelir?
Bölüm 1
DÜNÜ DEĞİL, BUGÜNÜ YAŞAMAK!
En sonunda kabullendim.Evet!Bizler aynı dünyanın insanları değiliz, olamayız da.Kadınlar ve erkekler, ayrı gezegenlerde yaşayan canlılar gibi iki ayrı türdür ,bence.
Dünyaya bir erkek olarak gelmeyi çok isterdim....
Yanlış anlamayın! Toplumdaki rolün getirdiği bazı rahatlıklar için değil.Sadece; hayata bakış açıları için, daha kolay mutlu olabilme ve sorun yaratmama yetileri için isterdim.Hayata, daha gerçekçi gözlerle bakabilmeyi, insanları daha kolay analiz edebilmeyi , sorunları çözüm odaklı düşünebilmeyi ve günü yaşayabilmeyi çok isterdim.
Mesela; karşı cinsle olan ilişkileri felsefe yapmadan yaşayabilmek ne güzel olurdu!
Biz neyiz? arkadaşmı, sevgilimi? İlişkimiz nereye gidiyor? Ben , hayatının neresindeyim? merkezindemi, dışındamı? Sorular, sorular, sorular..
Soru sormadan , sorgulamadan sadece anı yaşayarak bir ilişki sürdürmek! Eğer bir kadınsanız, yaradılış gereği bunu başarmak gerçekten çok zor.Çünkü; dün kadınların, bugün erkeklerindir....
devam edecek...
YORUMLAR
Gerçi beni ilgilendirmez ama aslında manasız görünen böylesi tartışmaları bir kenara bırakırsak bu yazı gayet güzel ve başlığı sayesinde de insanlara daha aşikar konuya dahi hakimmiş gibi de gelebilir. ben burada bir fikir hırsızlığı gibi de birşey göremiyorum. öyle birşey görünmüyor sonuçta . bu cümle diğer bildik deyimler yada sık söylenen sözler gibi yerini ister istemez aldı zaten. neyin eleştirisi ve açıklaması yani.
sevgili anka yazın hoşuma gitti, devamını bekliyorum.
Sayın Zeynep Tavukçu,
1.Öncelikle belirtmek isterimki; bahsi geçen kitabı okumadım.Ancak böyle bir kitabın varlığını ve adını biliyorum.Bu sebepten dolayı, yazımın içeriği hakkında;bu başlığa / bir soru sormayı /uygun buldum!!!
ERKEKLER MARSDAN, KADINLAR VENÜSDEN Mİ GELİR? şeklinde...Tabiki; bu soru alıntı yapmaya giriyorsa ; edebiyat defterinden özür dilerim.
Mesajınıza cevaben ve /kınamak için /yazımın başlığına ''GERÇEKTEN '' ibaresini ekledim.
2.Buradan rant elde etmek?
Gerçekten kısa film yarışmaları yapılmıyormu burada? Ben öyle zannediyordum ....'' devam edecek'' asla bir hakaret unsuru olarak yerleştirilmemiştir.
Sayın Zeynep , Ben amatör olduğum için buradayım! Sizi bilemem. Beni yapılan yorumlar bir yere kadar ilgilendiriyor.çünkü; yayınlanmış yazı ve şiirlerde hiçbir iddiam yok. Benim yaptığım şey ; fikir veya hikayeleri paylaşmak.Hepsi bu kadar.
Ayrıca, (bir edebiyat öğretmeninin öğrencisine not verir gibi) oturup bunları yazmaya zaman ayırdığınız için size teşekkür ederim....
hatalarımla kalın...
anka
1- Başlığınız bir kitap adından esintidir: alıntı ibaresi konulmaması üzücü bir tavır..
2- Bölüm 1 dediğiniz halde altta ikinci bir belirti olan devam edecek yazısı okuyucunun dikkatine hakarettir. Rant kaygısı taşıyor gözüküyor. burası kısa film çekimleri yapılan bir alan değil sonuçta...
3-Yanlış kullanılan noktalama işaretleri var.
4- Böylesi güzel bir konuyu iyice işlemeden ziyan etmeyin.. ve yazın.. Yazın ki bizlerde okuyup yorumlarda olsun tartışalım sizinle..
5- Dişi insan olarak damarıma bastınız:)))
6- İkinci bölümü bekliyorum:)
şimdi yazının içeriği:
erkek- dişi.. bizler iki ayrı türüz.. ve amaç üretim olması. tabularımız sayesinde kadın- erkek ayrımına girmişiz..
erkek olarak gelmeyi isterdim!: bu sadece ufak bir ayrıntı...
yanlış anlamayın??? bunu söylemekle eksi beş bin puan geriden başladınız...
bu konu bitmez....
offf... bu yorumu yazdım ama kaydetmekle kaydetmemek arasında kararsızım...
neyse yazdım o kadar:)))
Sevgimle kalın..
Zeynep Tavukçu tarafından 3/22/2007 2:38:59 PM zamanında düzenlenmiştir.