- 586 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YABANCIM OL...
Yok olmak görünmemek istiyorum.Kimse varlığımı hissetmesin.En ağır işkencelerdeyim şimdi.Çığlıklarımı kimse duymuyor.Yankılanıp bana geri dönüyor sesim.
Seninle çıktığım bu yolculuk bir son bulsun.Götürme beni meçhullere. Hiç böyle olmadım ben. Sorgusuz sualsiz bu kabulleniş niye.Bu boyun eğen ben miyim? Nekadar direndim senden gitmek için , seni düşünmemek için.Senin olmamak için.Başaramadım.Ben yenildim sevdana.Senin saf yüreğin , sözlerin , iyimserliğin sana daha da çok bağlanmama neden oldu.Yüreğimin ipleri kör bir düğüm oldu. Çözemiyorum.Senden gidemiyorum.Bazen bunun neresi kötü diyorum.Hep istediğim özlediğim böyle bir sevda değil miydi? Neden kıymetini bilmiyorum.Ne yöne götürürse git , üzüleceğim diye vazgeçme...Sonra gerçeklerle yüzleşiyorum.Ve böylede üzülüyorum.Çıktığım bu yolculuğun neresindeyim.Başında mı sonunda mı? Son durak mı? yoksa burası.Gitmek istediğimiz yer burası değil , ama benim için burası son. Duygularımı zincire vurdum. Kendime hakim olmaya çalışıyorum. Özlemler içinde ateşlerde yürüyorum. Birsürü cam kırığı canımı acıtıyor.
Herşeyim oldun birden bire. Dünyayı etrafında döndürdüm.Tüm duygularım sana esir.Ben senin tutsağın.Uçup gidemiyorum , sen özgür bırak beni lütfen. Beni bulduğunda kanadı kırık gökyüzüne hasret bir serçeydim. Sevginle yaralarımı sardın , günden güne iyileştim. Bu küçük kuşu her avuçlarının arasına alıp sevdiğinde , dahada güçlendi. Ellerin okadar yumuşaktı ki hiç canım yanmadı , bir sıkımlık canım vardı oysa.Beni inciltmekten okadar çok korkuyordun ki hissedebiliyordum bunu. Sen hiç kırmadın bu kalbi. Bu kadar anlayışlı olman seninde zorlu sevdalardan geçtiğinin göstergesi değil mi? Biz sevginin değerini bildiğimiz için belki de bu yüzden vazgeçemiyoruz.Bu yüzdendir belki gidip gidip geri dönmelerim , senden vazgeçemeyişim.
Başaramadığımı görüyorsun , yapamıyorum . Sen özgürlüğüme kavuştur beni. Uçur artık bu tutsak yüreği . Yabancı ol bana , tanıma , hissettirme sevgini. Çok acı çekeceğimi bilsemde , insanız değil mi? Neler atlatmadık ki. Zamanla alışırız . Ağlasamda zırlasamda aldırma bana .
Sadece seneler geçsede unutma , unutma ağlayan sevgilini.
YORUMLAR
Bir serüvenin içinden hikayeler anlatıyor yazılar. Bu da o bölümlerden biri gibi geldi. Belki 'Merhaba' başlıklı yazı, bu serinin -şimdilik- son öyküsüdür... 'Yabancım Ol' ise, kendi serüvenine yön vermek isteyen kahramanın çaresiz bir dileği gibi duruyor... Tebrikler...