- 1060 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Güzel be yaşamak...
Merhaba sevgili dostum demek ne güzel her sabah tüm dostlara.
Sende bahar bende hazan olsa da;
İçimde işte şuramda bir sızı var ya diyordum ya sana!
Ağlamak, sevilmek, sevmek, gülmek ve hissedebilmek hayatı avuçlarında...
Körün parmak uçlarıyla doknuduğu gibi ; kalbin ile dokunmak ve hissetmek güzel be...
Yaşamak güzel işte ne varsa yaşanılan ve hep yaşatılan...
Mavisi azalmış sanki sevgilerimizin.
Daha bi hüzünlenmiş sevdalarımız, şiirlerimizde hep yalnızlık...
Gri diyorlar yaşamın rengine ,ne renk olsa da hayat güzel be!
Kırlangıçlara,martılara, uğurböceklerine özenmek güzel...
Bir çocuğun gülümsemesinde yakalamak mutluluğu saf ve duru…
Kana kana su içmek güzel çeşmelerden,içerken yudumlamak saf duru sevinçleri.
Tükense de ümitler, bitse de aşklarımız azar azar sızısını hissetmek ve tüm hüzünlerle yeni başlangıçlara koyulmak güzel...
"Herşeye rağmen" diyebilmek ne güzel. Ne olursa olsun. İyikide varsın dediklerimizle varolmak, yokluğu paylaşabilmek güzel...
Çayın yanına şöyle bir muhabbet demlemek güzel dostlarla...
güzel be yaşamak !
“Kalpler ancak ALLAH’ı anarak huzur bulur” RAD-28 gerçekten Allah demek ,hissederek söylemek ne güzel !
Nasılda eritiyor güneş aldırmadan kardan adamları tüm heyecenıyla.
Erimesini seyretmek güzel yaptığımız kardan adamların...
Tüm Güzellerin, tüm güzelliklerin sahibini bilmek güzel.
...
YORUMLAR
Sevgili kardeşim,Allah gerçekten bu dünyayı ve yaşamı bizlere armağan etmiş.En değerli yaratıklar olarak insanlıkla bizleri onurlandırmış.Bunu anlamayıp,ölümü dilemek zaten günah.Dünyada yaşamı zorlaştıran,sadece bizleriz.Bunu senin de biliyor olman,çok güzel.Selamlar,sevgiler..