DÜRÜSTLÜK ABİDESİ AYNA NIN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖREN AKREP
Kaktüsün en belirgin özelliği çok çalışıp az su tüketmesi . İşin ilginç yanı bu bitkinin fazla
su biriktirmesi sonucu ölmesidir . Kaktüs’ ün en büyük zaafı imgelerinde özlemlerini , bilinç
altındaki susuzluğunu betimlemesidir .
Akrep gibi avcılar bunu sezmeyegörsün hiç şansı yok. Az mı böyle çekici dişileri ağına düşürüp suyunu içen ,su gölgesindeki düş gezginleri . Kadın takılmayagörsün yeterki . Böyle kadınların en büyük dezavantajları çekicilikleri ve çokbilmişlikleri . Çekici olmaları sayesinde erkekleri çevrelerinde pervane ettiklerini zannettiklerinden .O domates bile seçerken titiz olan kadınlar erkeklerini seçerken çokbilmişlikleri gözlerini kör eder .
Bunu iyi bilen akrepler kancalarına takıverir onları . Kadınlara altın öğüt : Aman ha bi erkek size delicesine aşık olduysa hemen kurtulmaya bakın . Fazla naz yapıp kopmasınada izin vermeyerek gelecek uzun vadeli mutlu günler için hazırlamaya kalkarsanız daha fazla bağlanırsınız . Bu sizin için ve için hiç iyi olmaz .Kurtardığınız kardır. Aşk meşk neymiş önemli olan aksiyon .Hareket Olabilecek en iyi yerde olma imkanı sağlar .
Akrep , sabırlı hayvan ama sabrın da bir sınırı var . Kimsenin tahmin edemeyeceği bir his vardır onlarda . Dürüstlüğü sorgulayanlarda ne kadar dürüstlük kaldığını hisseti akrep .İstanbul zaten fethedilmiş , bir sürüngene mi kaldı tekrer fethetmek .
Aşkın peşine takılıp kan ağlayacağımı sanıyorsan yanılıyorsun meleğim . İnan güzelim o duvarlar sağlam olsada benim şıvgınım duvar muvar bırakmaz .
Not : Aşk oyunu birzamanlar müptelası olduğum bir dizi idi .