- 776 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KORKUYORUM...
Sarhoş olmak istiyorum , içip içip sızmak.Bu saçma düşüncelerden kurtulmak , dünyaya kafa tutmak...
Gerçi biliyorsun ben sarhoş olduğumda , gülücükler dağıtamam etrafa.Daha bir duygusallaşırım ve ağlarım.Bi ozaman susmadan konuşurum . Anlatırım ağlarım , Ağlarım anlatırım...
Yağmur yağıyormuş senin madedin olan şehirde.Buraya yağmur bile yağmaz oldu artık.Bende kuruyorum bak...Yağmur ol yüreğime ak sevgili.Tekrar yeşersin yüreğim tekrar mavili , pembeli çiçeklere bezensin. İnciltmekten korktuğun yüreğim kan ağlıyor.Biliyorum kıyamazsın bana , gözyaşlarıma dayanamazsın.Ama yüreğim ağlıyor içli içli...Gözlerimden süzülen yaşlar klavyemi ıslatıyor.Buz tutan ellerimle gözlerimi siliyorum.Ara veriyorum yazmaya , sigaramı alıp çıkıyorum balkona .Sokak lambalarına takılıyor boş bakışlarım , lambaları hala yanan evlere bakıyorum .Rüzgar saçlarımı okşuyor.Nasılda savruluyor saçlarım rüzgarda , hiç toplamam saçlarımı , böyle rüzgarla buluştukları zamanlarda dans etsinler diye özgürce...Derin derin nefes alıyorum kendime gelmek için.Ohh bu iyi geldi diyorum ve yeniden başlıyorum yazmaya.Yeniden başlıyorum bizi anlatmaya...
Korkuyorum , çok korkuyorum .Ama eskisi gibi karanlıktan değil artık.Sensizlikten
Ya sensiz kalırsam diyorum.Sensizlik korkutuyor beni.Söylediğin söz bu kadar etkiledi beni.Ya bugün bir kaza geçirseydim ya sana hiç gelemeseydim dedin. Ben gitme diye sana sitem ederken , sen ya hiç gelemeseydim dedin.Ölüm...Ne soğuk bir kelime .En büyük korkum .Senden uzak olsun.Buz kesildi tüm vücudum.Ellerim dondu.Bakışlarım sabitleşti.Söyle sevgili hangi ateş çözer beni.Bu donmuş bedeni ne ısıtır şimdi.Korkuyorum çok korkuyorum.Ya ardında bırakıp gidersen beni , gidipte dönmeyenlerin diyarına.Bensiz ölme sevgili.Bir satır sevgi sözcüğü bile yasakken bize sevgimiz adına izin ver yanında olayım Bensiz ölme sevgili.
Bu soğuk kelime çokta uzak değil aslında bana.Nefes almak yaşamak değilse eğer , kimse farkında değil sensizlikte ölümü seçtiğimi...