YORUMLAR
Sevgili aynur soysal kumcu, öncelikle teşekkür ediyorum.
Benim iddia etmediğim kadar önemli ve güzel bir sözle başlamışsın ama devamında kendimi savunmak zorunda ve niyetinde olduğumu ifade etmişsin ki şükür asla böyle bir şey yok, rahat ve sağol.Bu benim genel fikir ve düşüncelerimin yansımasıdır.
Zaten genel anlamda aynı frekansta olduğumuz yorumundan belli oluyor ki bunu sen de ifade etmişsin.Fakat bununla birlikte, seni veya her hangi birilerini eleştirdiğimi, hatta suçladığımı zannetmişsin gibi bir hisse kapıldım.Bunun böyle anlaşılmaması için de ayrıntılı bir not düştüm.
Bu arada notumun içindeki;
"Ben öğrenmenin de yolunda içimden gibi geldiği duygularımı yansıtıyorum" diyen ve en küçük hatasının telafisi niyetinde olan kimseye sözüm yok." cümlesinin sonundaki "Yok" kelimesini dalgınlıkla atlamıştım, sonra farkettim, düzelttim.Bu son kelime olmayınca cümle tamamen anlamının zıttında oluyordu, umarım bunu düzeltmiş olmam, yanlış anlaşılmamı da ortadan kaldırmıştır.
Yazımı bilmem de özellikle notumu iyi okuyan birinin alınıp bir savunma veya suçlama gereği hissedeceğine inanmıyorum.
"böyle yazılar yazarak kendınızı savunmak zorunda kalmamalısınız" bunun dışındaki tüm sözlerine katılıyor, teşekkür ediyor, sevgiler sunuyorum.
Hep derim, "aslolan ruh ve niteliktir" ve de "iyiniyettir"
bayşiir yazıyı okurken duygularınızı ifade ettıgınızın farkında olarak sızınle aynı fıkırlerı paylaştım...siz bır sanatcı kısılığı olan bır ınsansınız ve böyle yazılar yazarak kendınızı savunmak zorunda kalmamalısınız...sız kendınızı bıldıkten sonra böyle seyler sızı yorum ve açıklama yapmaya itmemelıdır..şiir yazar ve okuyucuya bırakırsınız yanlış anlamalara sebep olmamak açısından fazla öne çıkmamakki [ bu şahsı görusumdur]...sanal bır alemde yazıyor cızıyor ve fazla detaya gırmeden şiir tahlıllerıne gırışmeden olayı kapatıyoruz..bugun burada yarın baska yerde olbılırız işlerımız sorumluluklarımız var ben belkıde 2 aydır buralardayım ama gördumkı yzana yazılıyor üç gun yazma bak ne oluyor hızla yarısıyoruz şiir sanatı dıger sanatlara benzemez buralarda otorıte okuyucudur ve kımsenın kırılmak dökulmek gıbı bır luksu yoktur edebıyat çalışması bır olgunluk içinde yapılırsa bır anlam teskıl eder ben şiir karalaması yapıp yayınlıyorsam bu benım sorumluluğumdadır ama neden onu okuyup neden şunu okumadıgımın bır acıklamasını kımse ye zorla yaptırılmamalıdır..konuyu bılmesemde yazdıklarınız bende bunları çağrıştırdı ...belkıde çok gereksız bır yazıydı...saygılar..siz yolunuzu bılıyorsunuz ve devam ediniz.....