- 81 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
şeriat tartışması
Safiye Yücelir
Nedim Demirbaş Kıymetli filozofumuz dünyayı kendi yaşamı gibi güllük gülistanlık sanıyor, ve o nedenle de birkaç müslim lidere takmış durumda, bu nedenle ortaya iki şık koymuş durumda, hâlbuki dünyayı cehenneme çevirenler üçüncü şık, yaani hem kâfir hem zalim olanlar, Suriye zindanlarından çıkan görüntüler ve anlatımlar üç gündür aklımdan çıkmıyor, misal, Eset müslüman ama zalimdi öylemi, Esetin hem küfrünü hem zulmünü görmeyen İMANSIZ dır, Guantanamo kamplarında hem işkence yapan hem terörist yetiştiren kimdir, her bahanede Gazzeyi cehenneme çevirenler kim, hem zalim hem kâfir hemde hayvanlar, kedimden özür dilerim. Ortalıkta yüzlerce İslami ( ! ) örgüt var, bunların çoğu cihat ist, bunların ipleri Yahudi’nin elinde olmasa idi birtek yahudi işadamı yeryüzünde geçemez kapıya çıkmazdı, ortada İslam ülkesi falan yok sadece halklarının bir kısmı müslüman olan onlarda yarım yamalak olan ülkeler var, İslam’ı anlamak için kalabalıklara bakan magazin ve slogan kafaya sahip olur, Gönenli Mehmet Efendi’nin hayatını araştırmanızı tavsiye ederim.
7s
Yanıtla
Sıkı Hayran
Nedim Demirbaş
suriyede seküler direnişin çöküşü.böyle diyor üstat.bilmiyorki inanca dayalı fikrin sekülerlikle barışık olduğu.başka nedenlerde aramalı faşizmin anlamını.yani çöken demokrasi değil rejimin zulüm işleme durumu için bağımsız dahi olmadığı.yanlışlığı nerde görmenin körlüğünü yaşıyoruz adeta.cihat örgütleri için nizama uymanın gerekli gördüğü adalette yok kanunlar olmadığından.buda talibanı akla getiriyor estetik yokluğundan.talepleri karşılayacak sistem yok ortadoğuda.yani sekülerliğin gerekli gördüğü laikliği göremiyoruz rejimlerde.saddamın gidişi gibi kuklaların el değiştirmesi.kuranda sizden olan emir sahiplerine itaat edin hükmü yalnızca bir tarafgirlik değil.burdan demokrasi akla geliyorsa kuranla bişr ilgisi yok bu örgütlerin.demekki kadın memur olabiliyor kurana bakınca.ancak ne yönde bir değişim yaşanacak sorusu için umutlu değil insanlar.kılık kıyafet bir sorun olmaktan çıkmalı harem selamlık gibi.ehl-i sünnet deniyor şeriat taşeronluğuna.çünkü peygamberin hayatı örnektir müslümanlara.buda sapkınlığı akla getiriyor islamdışı hayatlar için.mezheplerin hurafelerle dolu olması içtihat ehliyetiyle sınırlı tutmuş kanun koyuculuğu.yani cezalandırmanın esas olması toplumsallık için.faşist düzen için halkçılığın anlasmında var örgütlülük.yani kültürün dolaşımda olması.bunlara memnu gözüyle bakılır şeriatın geçerli olduğu ülkelerde.kanun koyucu akla güven yoktur homojen toplumlarda.recmin caydırıcı olması esastır şeriatta.yani günaha ne gözle bakıldığı namus cinayetlerini akla getirir bu gibi ülkelerde.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.