- 68 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esmayı sahiblenme...Esmanın sahibini razı et...
Esmayı sahiblenme...Esmanın sahibini razı et...
Şeytanla ademin farkı şu...esmayı sahiblenmek amaçlı şeytan...Makam rakiplik amaçlıdır şeytan...alim olmaktır amacı...şefaatçi olmaktır amamcı Razzak olmaktır amacı esmaya ikinci sahibliktir amacı...Adem ise örtüşmak ister esmayla"BİZOLUR"Allahla...İkinci sahiblik amaçlıdır şeytan...amaç niyet farkı var faizi sahiblik için vasıta edersen haramdır ama davaya hizmet için alırsan kulsun...şefaati kulluk için yap...şefaatçiyim sana şefaat ederim gel bana mürüd ol deme...günahını affederim deme...ama günahını Gaffarlık"BİZOLANA DA"verilir...
emanetçisiyim günah çıkartmanın de...şefaatin emanetçisiyim de sahibiyim deme emenetçi faiz alsa helaldir cevaz var ama sahiblik ikinci üçüncü... maliklik olmak amaçlı niyetli olmak rakipliktir...haramdır...zina bile ibadet olur mu olur...evlilik bile ibadetlikten çıkar mı çıkar...Rakip olmak üstün olmak amaçlı değil Allaha kölelik için yapılan zinaya veya hırsızlığa soygunluğa sömürüye Allah sömürü ve günah demiyor kulluk diyor...Rakiplik sahiblik taslama kadının sahibi değilsin emanetçisisin...Zinaya sahibinim deme emanetçinim de...emanetçi nasıl mı olunur zinaya faize olumsuzlara kahıra İslam davası üstün olsun diye yaptığında...sahiblik için evlilik bile zinadır...ben üstün olayım deme benim üstünlüğüm hedeflenilmemeli dava üstün olsun amaçlanmalı...Hoca nikahı gibidir o güzel nikah zinana...ve nikahlısın zani değilsin o güzel nikahla cima edersen...Huri ile cima edilecek cennette deniliyor ya ancak huri sahibi değil emanetçisi olursun...sahiblik başka hurinin hazzını ödül sayman başka ödül sayan verene şükreder...sahib sayan kendine şükreder kendine tevbe eder ama İlk sahibe sahib diyecek şeytan cehennemde...
Kahharı sahiblenmek için rakiplik için kahhara ve esmaya köleliği seçti.alim olmak için rahman olmak için esmaya köle şeytan
Kaderi önceden bilmek mümkündür...ama cüz’i iradesiyle şeytan kahrı seçti.Kahhar olmakiçin esmaya köleliği seçti..Kahharı razıet
Rakip olmak için esmaya köleliği seçendir şeytan.Allahı değil fark bundadır...esmaya köleliğe asilik ise mümkün değil...
İlk sahib değilim de...huri emanettir de...sahibiyim emrimdedir deme emrime verildi diyen sorgusuna da hazırlanır farkı bu...şükreder...verildi diyen ikinci sahibim diyen kendine teşekkür eder çalıştım aldım der...çalıştım verdi de...çünkü çalışana verir ve alır...koruma görevine şükret bari verdiğine şükretmesen de çünkü"İlk Hafız Allahtır...Canını bile ilk koruyan Allh amasonra silah korur ilaç korur...lklik Allahaait..de...emenetçiyim demek o ruh bu...özdür bu bilinçtir...
Asiliğin ilk emanetçisidir şeytan.Esmaya köleliği kendini razıetmek için yerine getiren ilk yaratılmıştır şeytan sonrakiler de var
Size gelen musibet, işlediğiniz [günahlar] yüzündendir. [Şura/30] şeytanda da sahiplenme duygusu vardı.fıtratı ateşti...eksik fıtrat erilmişti eksik görev verild"El_hkim o" fıtrata uygun grev verdi ateşe yakma yok etme görevi erildi..şeytan verileni yakar emaneti yakar...geriye sıfr kalır...Kahharlığısahiblendi kahharlığa köle olması Kahhara kulluk amaçlı niyetli değil ki...kahharlığı sahiblendi şeytan...ateş yakr ama emnetti yaktıkları heseb verecek Allah ı sahib bilmedi emenetleri sahiblenen isterse akarım istrse çöpe atarım der ama o rızıkların sahibi sen iini ahibtin ilk sahib benim er ve ilk sahib ikci sahib cezalandırır ikinci sahib unu önleymez mdem ilk sahibiengelleyemeyeceksin ilk sahibdenbaşkasahib yok demelisin blinçli ien cahilsin ey şeytan...kinci sahiblik sahiblik değil çünkü...İlk sahib cezalandırır seni...
İlmin ikinci sahibi olmaz İsa sahib değil ölüyü dirilmenn de kinci yetkilis olmaz emanetçidri hz İsa demisin..ilk olmayan emanetidr...de...ilk sahib gerçek sahib yani tanrıdır Allahtır...La ilahe demelisin...
Şeytan kahhaılığın ikinci sahibiyim dedi ikinci sahibiyim deme şükret değilse şükrü terk edersin "Eş-Şekur"olursun tevvab olursun ama cehennem sana ilk tevvabı öğretecek çünkü ey şeytan ilk sahib var...ilk mesih vr...lk yaratılanvar...ilk yaatılan efendimizdi...de...ilk o...ilk esma emanetçisi o ilim ilk ona verildi rahmanlık ilk ona verildi o emanetçiyim dedi çünkü emanetçi eğilim sahibim dedi şeytan oysa ilk yaratılan bile deil şeytana ilk yaratılm bile nasib olmadı ilklerin nasib olmadığı hiçim desin...
Rakip olmak için esmaya köleliği seçendir şeytan.Allahı değil fark bundadır...esmaya köleliğe asilik ise mümkün değil...
Asiliğin ilk emanetçisidir şeytan.Esmaya köleliği kendini razıetmek için yerine getiren ilk yaratılmıştır şeytan sonrakiler de var...sadece olumsuzların ilk emanetçisidir şeytan ilk ayna nuru Muhammedidir...İlk ayna ilk esmaya emanetçi ilk gölge...ama zıtlardan olumlularını seçti...olumsuzlarına da şeytan talip oldu...şeytan ilk görevli ble deil ilk görevli ilk kul nuru muhammedidir...iyiliğk de verildi kötlük de ona ama o temizlendi olumsuzlaran snnetullah ile arındı...Nuru muhammeddir toprağa bürünen...Allah değil ete kemiğe ilk bürünen nuru muhamedidr Allah değil ilk emanetçi toprağada ateşede büründü...ama ateşten arındı şeytankaptı ateşi bürünmek için fıtratı ateştendir ateştenyaratıldı şeytan hz muhammed tppraktan yartıldı ama nuru muhammedi ilk emanettir...hz muhammede...özüdür yartılmışların ilk emanet...yani nuru muhammedi...her menati barındıranbir özdü nuru muhammedi...Levlake levlak lema hallaktül eflakı" ı böyle algıla...doğru algı bu...nuru muhammedinin parçasıdır güneş aya nereye baksan gördğün emanetler nuru muhammedinin paraçasdır çünkü Allah parçalanmayandır...hz İsa parçalanmayan mı...Nuru muhammedini bir parçasıdr hz isa da...Hz muhmed en son peygamberdr ama nuru muhammedi ilk varedilen…
tasavvufta ilk yaratılan varlık o ...İlki var olmalı ikincisi olanın...Ruhlar aleminde vardık nuru muhammedi de ilk gölgede ilk aynada vardık...esmasında vardık çünkü...ilimde vardık çünkü...İlimde olan"Ol emriyle"anında oldu
Kaderde olan kaderde olanın cüz’i irade verileni sorgulanacak tek...kaderimmiş desede cehennem-cennet iki farklı yol cüz’i iradeli için ama cehennem ateşle görev yapar cennet nimetlerle...ikisi de görevli...amacenet üstün görevli adece farkları üstünlüktedir...ikisi de görevli...ikisi de tevbeye şükre... sebeb.şeytan da tevbe edecek şükredecek az asi olduğuna...daha z asi olduğuna da şehadetliler şükredecek ve asilikten tevbe yeridi ahiret hayatı cüz’i iradeliler için...kahırda lütuf da tevebye sebeb şükre sebeb ...
Gazzenin nükleri olsaydı İsrail saldırabilir miydi.17 000 kişiyi 2 ayda öldürebilir miydi.asilik nüklere sahip olmamak ve fakirlik de okuduğun dini kitaplar esik öğretti dini saa sünnetullahı eksiksiz öğren dinin dini marifetn tamalansın değilse acılarla tamamlanacaktır...
Şeytanla ademin farkı şu...esmayı sahiblenmek amaçlı şeytan...Makam rakiplik amaçlıdır şeytan...alim olmaktır amacı...şefaatçi olmaktır amamcı Razzak olmaktır amacı esmaya ikinci sahibliktir amacı...Adem ise örtüşmak ister esmayla"BİZOLUR"Allahla...İkinci sahiblik amaçlıdır şeytan...amaç niyet farkı var faizi sahiblik için vasıta edersen haramdır ama davaya hizmet için alırsan kulsun...şefaati kulluk için yap...şefaatçiyim sana şefaat ederim gel bana mürüd ol deme...günahını affederim deme...ama günahını Gaffarlık"BİZOLANA DA"verilir...
emanetçisiyim günah çıkartmanın de...şefaatin emanetçisiyim de sahibiyim deme emenetçi faiz alsa helaldir cevaz var ama sahiblik ikinci üçüncü... maliklik olmak amaçlı niyetli olmak rakipliktir...haramdır...zina bile ibadet olur mu olur...evlilik bile ibadetlikten çıkar mı çıkar...Rakip olmak üstün olmak amaçlı değil Allaha kölelik için yapılan zinaya veya hırsızlığa soygunluğa sömürüye Allah sömürü ve günah demiyor kulluk diyor...Rakiplik sahiblik taslama kadının sahibi değilsin emanetçisisin...Zinaya sahibinim deme emanetçinim de...emanetçi nasıl mı olunur zinaya faize olumsuzlara kahıra İslam davası üstün olsun diye yaptığında...sahiblik için evlilik bile zinadır...ben üstün olayım deme benim üstünlüğüm hedeflenilmemeli dava üstün olsun amaçlanmalı...Hoca nikahı gibidir o güzel nikah zinana...ve nikahlısın zani değilsin o güzel nikahla cima edersen...Huri ile cima edilecek cennette deniliyor ya ancak huri sahibi değil emanetçisi olursun...sahiblik başka hurinin hazzını ödül sayman başka ödül sayan verene şükreder...sahib sayan kendine şükreder kendine tevbe eder ama İlk sahibe sahib diyecek şeytan cehennemde...
Kahharı sahiblenmek için rakiplik için kahhara ve esmaya köleliği seçti.alim olmak için rahman olmak için esmaya köle şeytan
Kaderi önceden bilmek mümkündür...ama cüz’i iradesiyle şeytan kahrı seçti.Kahhar olmakiçin esmaya köleliği seçti..Kahharı razıet
Rakip olmak için esmaya köleliği seçendir şeytan.Allahı değil fark bundadır...esmaya köleliğe asilik ise mümkün değil...
İlk sahib değilim de...huri emanettir de...sahibiyim emrimdedir deme emrime verildi diyen sorgusuna da hazırlanır farkı bu...şükreder...verildi diyen ikinci sahibim diyen kendine teşekkür eder çalıştım aldım der...çalıştım verdi de...çünkü çalışana verir ve alır...koruma görevine şükret bari verdiğine şükretmesen de çünkü"İlk Hafız Allahtır...Canını bile ilk koruyan Allh amasonra silah korur ilaç korur...lklik Allahaait..de...emenetçiyim demek o ruh bu...özdür bu bilinçtir...
Asiliğin ilk emanetçisidir şeytan.Esmaya köleliği kendini razıetmek için yerine getiren ilk yaratılmıştır şeytan sonrakiler de var
Size gelen musibet, işlediğiniz [günahlar] yüzündendir. [Şura/30] şeytanda da sahiplenme duygusu vardı.fıtratı ateşti...eksik fıtrat erilmişti eksik görev verild"El_hkim o" fıtrata uygun grev verdi ateşe yakma yok etme görevi erildi..şeytan verileni yakar emaneti yakar...geriye sıfr kalır...Kahharlığısahiblendi kahharlığa köle olması Kahhara kulluk amaçlı niyetli değil ki...kahharlığı sahiblendi şeytan...ateş yakr ama emnetti yaktıkları heseb verecek Allah ı sahib bilmedi emenetleri sahiblenen isterse akarım istrse çöpe atarım der ama o rızıkların sahibi sen iini ahibtin ilk sahib benim er ve ilk sahib ikci sahib cezalandırır ikinci sahib unu önleymez mdem ilk sahibiengelleyemeyeceksin ilk sahibdenbaşkasahib yok demelisin blinçli ien cahilsin ey şeytan...kinci sahiblik sahiblik değil çünkü...İlk sahib cezalandırır seni...
İlmin ikinci sahibi olmaz İsa sahib değil ölüyü dirilmenn de kinci yetkilis olmaz emanetçidri hz İsa demisin..ilk olmayan emanetidr...de...ilk sahib gerçek sahib yani tanrıdır Allahtır...La ilahe demelisin...
Şeytan kahhaılığın ikinci sahibiyim dedi ikinci sahibiyim deme şükret değilse şükrü terk edersin "Eş-Şekur"olursun tevvab olursun ama cehennem sana ilk tevvabı öğretecek çünkü ey şeytan ilk sahib var...ilk mesih vr...lk yaratılanvar...ilk yaatılan efendimizdi...de...ilk o...ilk esma emanetçisi o ilim ilk ona verildi rahmanlık ilk ona verildi o emanetçiyim dedi çünkü emanetçi eğilim sahibim dedi şeytan oysa ilk yaratılan bile deil şeytana ilk yaratılm bile nasib olmadı ilklerin nasib olmadığı hiçim desin...
Rakip olmak için esmaya köleliği seçendir şeytan.Allahı değil fark bundadır...esmaya köleliğe asilik ise mümkün değil...
Asiliğin ilk emanetçisidir şeytan.Esmaya köleliği kendini razıetmek için yerine getiren ilk yaratılmıştır şeytan sonrakiler de var...sadece olumsuzların ilk emanetçisidir şeytan ilk ayna nuru Muhammedidir...İlk ayna ilk esmaya emanetçi ilk gölge...ama zıtlardan olumlularını seçti...olumsuzlarına da şeytan talip oldu...şeytan ilk görevli ble deil ilk görevli ilk kul nuru muhammedidir...iyiliğk de verildi kötlük de ona ama o temizlendi olumsuzlaran snnetullah ile arındı...Nuru muhammeddir toprağa bürünen...Allah değil ete kemiğe ilk bürünen nuru muhamedidr Allah değil ilk emanetçi toprağada ateşede büründü...ama ateşten arındı şeytankaptı ateşi bürünmek için fıtratı ateştendir ateştenyaratıldı şeytan hz muhammed tppraktan yartıldı ama nuru muhammedi ilk emanettir...hz muhammede...özüdür yartılmışların ilk emanet...yani nuru muhammedi...her menati barındıranbir özdü nuru muhammedi...Levlake levlak lema hallaktül eflakı" ı böyle algıla...doğru algı bu...nuru muhammedinin parçasıdır güneş aya nereye baksan gördğün emanetler nuru muhammedinin paraçasdır çünkü Allah parçalanmayandır...hz İsa parçalanmayan mı...Nuru muhammedini bir parçasıdr hz isa da...Hz muhmed en son peygamberdr ama nuru muhammedi ilk varedilen…
tasavvufta ilk yaratılan varlık o ...İlki var olmalı ikincisi olanın...Ruhlar aleminde vardık nuru muhammedi de ilk gölgede ilk aynada vardık...esmasında vardık çünkü...ilimde vardık çünkü...İlimde olan"Ol emriyle"anında oldu
Kaderde olan kaderde olanın cüz’i irade verileni sorgulanacak tek...kaderimmiş desede cehennem-cennet iki farklı yol cüz’i iradeli için ama cehennem ateşle görev yapar cennet nimetlerle...ikisi de görevli...amacenet üstün görevli adece farkları üstünlüktedir...ikisi de görevli...ikisi de tevbeye şükre... sebeb.şeytan da tevbe edecek şükredecek az asi olduğuna...daha z asi olduğuna da şehadetliler şükredecek ve asilikten tevbe yeridi ahiret hayatı cüz’i iradeliler için...kahırda lütuf da tevebye sebeb şükre sebeb ...
Gazzenin nükleri olsaydı İsrail saldırabilir miydi.17 000 kişiyi 2 ayda öldürebilir miydi.asilik nüklere sahip olmamak ve fakirlik de okuduğun dini kitaplar esik öğretti dini saa sünnetullahı eksiksiz öğren dinin dini marifetn tamalansın değilse acılarla tamamlanacaktır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.