- 69 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bazı düşünceler, istekler
Bazı düşünceler ve istekler..
Ey İslâm ülkelerinin liderleri, neden sessiz kalmaktadır..
Çin’de Uygur lar eziyet altında..
Ukrayna’nın durumu da belirli..
Etrafımızda Ateş çemberleri var.
Çok titiz ve dikkatli siyaset bilimi uygulanmalıdır düşüncesindeyim.
Türkiyemizin güçlü olması,tek yürek tek bilek olmak zorundadır..
Emeklinin ve memurların durumu da hayat sıkıntısı ile mücadele ediyor..
İşsizlik de. Arttı..
Milli eğitim ve Millî savunma çok hassas olmalıdır kanaatindeyim.
Okul çıkışlarında, bazı öğrencilerin durumu düşündürücü?
Ağzı küfürlü, sigara, kızlarımız bile küfürlü, argo konulmaktadır..
HBV üniversitemiz ve diğer işsiz gençlere çareler bulunmadığı takdirde gidişi ben sıkıntılı görüyorum..
İnşallah yanılıyor olabilirim mi diyorum kendime!
Boşanma oranlarının arttığını dün bir ulusal köşe yazarından okudum,
Büyükşehirlerde İstanbul,
Ankara, İzmir de 2023 rakamları ve 2024 rakamlarını okuyunca irkildim...
Nereye gidiyor aile yapımızın durumu,Diyanet camiamıza,Milli eğitim ve üniversitelerimizde sosyoloji ve psikoloji, ilahiyat,tarih ve ilgili bölüm dekanlarımız,daha çok öğrencilerini araştırmaya yönlendirmeleri, çareler i nasıl olacak ise STK ve ilgilileri bu konuda Kafa yorulmalıdır...
Özellikle toplum yapımıza uymayan,
Bazı TV dizileri ,RTÜK tarafından kaldırılmalıdır, düşüncesindeyiz...
İçinde yaşadığımız çekirdek aile yapısı sarsılmaktadır, Tuık verilerine, anket firmalarının araştırmalarına kulak vermek gerekir.
Bazı diziler de ,eğlence ve kaba kuvvet içeren Mafya özentisi , Alkol, Türk geleneklerine uymamaktadır.
Kültür Bakanlığı’nın yetkilileri senaryo yazarı olanları, yönetmenleri,ilgili birimleri tarafından rehberlik edilmelidirler..
İsraf ve çılgın eğlenceli partiler bazı otellerde, enerji içecekleri alkol sınırı yok diyerek çocuklar tarafından marketler de 60-70 TL tabiri yerindeyse satışı sahi denetleniyor mu?
Küçük şehirler de , büyük şehirlerde olan, bazı arabalar da yol vermeme yüzünden kavgaları görüyoruz, Trafik ve güvenlik kuvvetlerimiz e acımasız ca saldırıları yapıyorlar..
Biz eskiden böyle miydik, Allah’ım ıslah eylesin..
Hepimize sorumluluklar düşmektedir.
Yerel belediyeler, yazılı görsel basınımızın temsilcileri, yazar ve şairler yazıyor, çiziyoruz..
Sosyal medyada paylaşımları yapmaktadırlar..
2025 yıl başı yaklaşıyor, şimdiden bazı reklamları görmektedir insanlarımız..
Sağlık ve mutluluk başarı dolu nice günler dileğimizle,
Herşey gönlünüzce olsun...
28.11.2024
Şahin Güneş
Eğitimci yazar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.