- 45 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Kurt
Kurt başka bir kurtla yaptığı kavgayı kaybedip kazanma şansının olmadığını fark edince rakibine sakince köprücük kemiğini uzatır. "
Ancak, o anda inanılmaz bir şey olur: kazanan kurt, açıklanamaz bir şekilde kendini felç ediyor ve o anki gücü birden zayıflıyor.
Binlerce yıllık güç, yenilgiyi kabul edecek alçakgönüllü kendi soyundan birini öldürmesini engelliyor.
DNA ya da ötesine gömülmüş temel mekanizma kazanan kurdu kavgadan ayırır ve kendisine teslim olmuş rakibini ortadan kaldırmanın hırsına yenik düşmek olduğunu asil kurda hatırlatır.
Kimse vazgeçen kurda korkak demeyecek.
Kimse öldürebilen ama teslim olan birini öldürmenin kahramanlık olduğunu da söylemeyecek.
Basitçe bu kavgada kaybeden yok ama kazanan ikisi olacak.
İki kurt kavgadan ayrılır ve hayat döngüsü devam eder.
Keşke insanlar birbirlerini gurur ve güç arzusuyla öldürmemeyi kurtlardan öğrenseler!
Doğaya bakarak ve uyarak insanlar çözemediği durumların tüm cevaplarını bulabilir..
YORUMLAR
Anlamlıydı.İnsanlar kendi dillerinden anlamazken hayvanların dilinden nasıl anlayabilir ki örnek alsınlar?..Meğer doğadan doğal olarak neler öğrenebilirmişiz.Gerçi insanların hayvanlardan ilk öğrendikleri şey ; Habil ile Kabil zamanında ilk öldürülen insanın ne şekilde toprakla buluşturması yani gömmeyi kargadan öğrenmişti. Kim bilir daha ögrenecek neler var biz insanların hayvanlardan.Üstada saygıyla.
Çağdaş Durmaz
Mesela eski Türkler yıl içindeki aylara isimleri ona göre vermiş örneğin Ekim ayı çok yağmurlu geçtiğinden toprağın yumuşaklığından faydalanıp o ayda toprağı işleyip ektiklerinden ekim koymuşlar adını ki hafızası olsun o ayın diye...Rüzgarlar ona keza mesela kesişleme rüzgarı dışarıda oturarak iş yapılmaması gerekliliğine işaretle kes işleme yani çalışma o rüzgarda ki hasta olmayasın anlamında kullanılmış ve daha niceleri...Yarasaların görmeden haraket edebilmelerinden radar sistemi bulunmuştur....
Saygılar benden efendim okuyan ve yorumlayan size...