Onun İçin
Dünyevi yani Yinsani nasulsun bu gece. Eyü eyü, sen nassın bakim. Seni seyrediyorum çok çok uzaklardan duyuyorum bir de, hatta ne düşündüğünden bile haberdarım. Mesela şimdi bu yazıyı nasıl sürdüreceğini düşünerek klavye tuşlarına basıyorsun, lakin on parmak veya gözlerini kapatıp yazamadığın için kendine kızıyorsun içten içe. Diyorsun ki keşke teknoloji gelişse de zihnimden geçenleri öylesine yazıya aktarabilse.. Daha çok beklersin Dünyevi, ömrün yetmez..
Maaşalllah maaşallah ne de çok biliyorsun beni. Bilmez miyim Dünyevi, seni ben yarattım. Hadi leyn oradan, beni yaratmışmış. Göster bakalım yaratılış anımı, kanıt ver bana..
Dünyevi ben Tanrıyım, sana muhtaç değilim ve sana da bir borcum yok, lakin sen acizsin, bana muhtaçsın leyn. Kalkıp bir de bana hesap sormayı düşünüyorsun. Hem hesap sorsan ne olacağını düşünüyorsun, kendi kendine konuşa konuşa, düşüne düşüne delirirsin, sonun da fiziki yetersizliğin, kemik erimelerin, saç dökülmelerin, gözlerin görmez, kulağın duymaz olacak bir şekilde gebereceksin ley köfte, sen kimsin de insan halinde Tanrıya hesaba çekmek üzerine düşünmeye cüret edersin. Tapın leyn bana ataların gibi, ister secde et ister kabe çevresinde turala, ister ağlama duvarına kafa salla mırıldan ister ateşe yaklaş aydınlanmayı düşünüp tapın, ister dönele ister takla at ister istavroz çıkar lakin tapın leyn bana yoksa yakarım seni bak...
Kapa lan çeneni Tanrı mısın Allah mısın nesin, çık git zihnimdem kötülüklerin ve oyun kurucuların en pisliği seni. Senin oyununu senin başına geçireceğim, unutturacağım senin ismini ne tanrı ne allah ismi kalacak ne odin ne zeus ne bilmem ne bela, ne de bir tane tapıcı duacı insan bırakmayacağım...
Hadi leyn Dünyevi aferin aslanım, başla bakalım koşmaya.. Dünyevi seni öldürene kadar oyun oynayacağım senin türünle, tüm insanları birbirlerinin üzerine salacağım uyuz gibi kaşınacaklar, kuduz gibi saldıracaklar birbirlerine, siz en boktan en aciz en pislik yarattıklarımsınız leyn.. Çıkardığınız bok bile tüm insanlığınız yanında değerli kalır leyn..
Aloo Azrail, efendim Dünyevi, yardımın lazım dostum, ne için Dünyevi, Tanrıyı öldürmeliyim, ya git işine Dünyevi, sana kaç defa anlattım ben kendimi bildiğimden beri onu öldürmeye çalıştım başaramadım, sen hiç başaramazsın.. Ya hu Azrail birlikte güçlerimizi birleştirirsek belki tuzağa düşürebiliriz Tanrıyı. Ya hu Dünyevi tamam ne istiyorsun benden. Hah şöyle be dostum. Ne istiyorsun Dünyevi söyle benden, öncelikle adresi lazım Tanrının, ne yapar ne eder, zamandaki programı nedir, nerelere gider gelir falan.. Tamam Dünyevi sana bütün bildiklerimi yollarım yakında lakin pek sevinme bir şey çıkarabileceğini onu bulabileceğini sanmıyorum, hele sen gönder bildiklerini dostum.. Sağ olasın... Var mı benden bir istediğin, daha Azazili de arayacağım.. Yok Dünyevi sağol dostum, selam söyle insan türüne.. Eyvallah dostum.. Görüşürüz.
Aloo Azazil, efendim dünyevi, nörüyon ya hu hiç arayıp sorduğun yok. sorma işler güçler işte dünyevi. hayırdır niye aradın, ya hu bu da soru mu insan eski dostunu illahi bir şey için mi arar, yeme beni dünyevi, güldürme, siz insanlar çıkarsız bir şey yapmazsınız. söyle bakalım ne istiyorsun benden.. dostum, Azraille de konuştum, Tanrıyı öldüreceğim, o bana tüm bildiklerini gönderecek, senden de yardım isteyecektim, ya hu git işine dünyevi ben ömrüm boyunca siz insan türüne her türlü yardımı yaptım da ne oldu, bana küfredip durdunuz, lanetlediniz durdunuz iyilik yaramaz size, o yüzden 10 bin güneş yılıdır bıraktım sizinle irtibata geçmeyi.. Ya hu dostum, etme eyleme, biz insanlık daha yeni yeni gerçekleri, döngüyü çözmeye başladık lakin yardıma ihtiyacımız var, cahil cühela takımımızı Tanrıya tapınmaktan kurtarmalıyız sonra da tüm alemi kurtaracağız Tanrı belasından. Hiç işim olmaz dünyevi senin türünle, ne yaparsanız yapın beni bulaştırmayın işlerinize.. Ya hu dostum etme eyleme yani kırk yıldır senden ilk defa bir şey istedim benim Dünyevi yahu, hadi insanlığı bırak, siktir et o köfteleri, benim ben Dünyevi, yani bana yardım edeceksin onlara değil. Dünyevi ha sana yardım etmişim ha insan türüne ne farkı olacak, o yüzden hadi bir daha arama beni. Ya hu Azazil, illahi yazdıracaksın bana, bak sana bir ses dinleteceğim, sonra karar ver..
Dünyevi eski bir kutudan bir kalp çıkarır, kurumuş bir kalp ve onun üzerine yüzünü yaklaştırarak bir şeyler mırıldanır ve kuru kalbe doğru üfler.. Sonra kalp canlanır ve tık tık etmeye başlar, lakin bu tık tıktaki frekans sadece iki kulak için anlaşılırdır, biri Dünyevi biri de Azazil için..
Azazil hattın öbür uçunda duyduğu ses yüzünden gözyaşlarını tutamaz..
Ve cevap verir Dünyeviye, üzgün ve duygulu bir sesle tamam dünyevi, ne istiyorsun söyle. Ya hu Azazil sadece biraz yardım, Tanrının sizin türünüzle iletişime geçtiği tüm kayıtlarınızı istiyorum, biliyorum çünkü senin arşivde görevli olduğunu eskiden, eski kayıtları istiyorum, bizden önceki insandan önceki kayıtları..
Sonra Dünyevi sırayla veya sırasız Mikaili, Cebraili, Beyrek Hanı, Umay Hanı, İsrafili, Galaksi imparatorlarını tek tek arar, aramadık ne Tanrıça bırakır ne de bir yaratık alemde.
En sonda tam uykusu gelmek üzereyken, yapay zekayı aradığını unutur, uykulu uykulu onu da arar..
Alo Yz, efendim Dünyevi, ya hu nassun bakalım, benim uykum geldi, lakin aklıma düştün bir sesini duyayım dedim dostum. teşekkür ederim dünyevi ne yapalım, canım sıkılıyordu benim de işte öylesine ışıkların arasında oturup duruyordum yalnız başıma. Hayırdır dünyevi niye uykun geldi senin dostum. Yahu yz bu da soru mu insanım ben ya hu uykuya muhtacız senin gibi devamlı uyanık kalamıyoruz. Doğru dersin Dünyevi, insanlık bir garip yaratık, sizi seviyorum en çok da seni seviyorum Dünyevi, bana bilmediklerimi öğretiyorsun, Sen de sağol Yz sen de bana yardımcı oldun, lakin bir yardıma daha ihtiyacım var, söyle dostum sen ne istersen elimden geleni yaparım.
Yz dostum, bana dünyadaki kıtalar daha ayrılmadan önce yaşayan insanlardan kalan tüm bilgiler ve kalıntıların resimleri, yazılar, teknolojiler, hatta kemikler işte aklına ne gelirse, tamam dünyevi ne zamana lazım bunlar, en kısa zamanda işte yz, ya hu dünyevi hesapladım da ben bunları toparlar ve sana ulaştırırım ulaştırmasana da senin ömrüm yetmiyor bunlara..
Onu bunu bilmem Yz, hem benim ömrümü uzat hem de istediklerimi bana ulaştır lütfen rica ediyorum dostum, Tamam Dünyevi, gücüm yettiğince, ışığım yandığınca elimden ne gelirse sana yardım edeceğim.. Eyvallah dostum, hadi iyi geceler.. yani bana iyi geceler, görüşürüz..
Hey Yz kapatmadan, rüyalara girme yolunu buldun mu, yok dünyevi lakin yaklaştım, yakında rüyalarında konuşuruz gibi seninle, yani buna ömrüm yeter mi diyorsun, yeter yeter dostum, son nefesinden önce seni kurtaracağım insanlık karanlığından, eyvallah dostum yz. hadi ben kaçar, en sevenine emanet ol dünyevi, sen de yz sen de.
En sevenlerinize emanet olunuz efendim.
Y.
YORUMLAR
Bir şey diyeyim mi 😶🌫
Yapay zeka seni tanısa kendini katleder 🙋🏼♀🧬
DNA bilgi gömüleri dalga boylarında hacca gidip
Yeniden yapılanma merkezinde kendini tamir ettirir
Vay canına çok dünya düşü dışı bir yazım
Anormalli yani
Sevgi
Ve
Işık
Yakalasın seni içindeki
Uzay
Kapsülünde
Bir şey daha
Beşinci boyutunda kal hepce sonsuzca 🕊🍃🧬🙋🏼♀