- 38 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
El-Galib var bu varlıkta
El-Galib var bu varlıkta
Ben matematik derslerini çok seviyorum"El-Galibi hatırlatıyor bana
Dünyada savaşlar var matematik derslerinde de sıfırla çarpma var.EL_GALİB bazen sıfırla çarpma işlemi yapar.artı da eksi de var ya
Tevvab da var bu varlıkta...
Ben hac ibadetini de namazı da zekatı da orucu da şehadeti de tevbe olduğu için çok seviyorum Tevbe değilse eğer hiç sevmiyorum hele orucu...
Şeytana attığın taş düşmana nükler olmuyorsa boşa haca gitme...İslamın beş şartının gücü beş nüklerdir çünkü düşmana...
Bilime bizi taşımayan ibadeti hiç sevemedim...tiyatrocu olmaktır bence özü tiyatrodur bence o ibadetin de...
zanımız"Allahu ekber"demiş ama camiye koşmamışız
Depremde "Allahu ekber"de..."dilin demese de halin uygun düşüncen der zaten.."el azim el azim"de.Yalnız değilsin.Allah var çünkü.ama vleri çürük yaprken de Allah vardı.Untana bir cezadır deprem...
Ben el BAKİ zikri görüyorum devletlerin yıkılışlarını da
İngiltere-Rusya savaş karaı aldılar ama başlatamıyorlar.Dinler ne der bu başlatamamaya...İkisi de mi dinli ikiside mi dinsiz...Osmnlyı yıkarken hoştu ama...sömürmek için dünyayı yıktınız Osmlıyı..şidi sıra side faili ar bu varlkta yaratılan için...
Her halin sahtekarı var...Atatürkçüyüm diyenlrnbzılaı için Çeviz oğlu"Govgovcu"diyor ölçü belli çünkü.Osmanlıcıyım diyenlerin de Muhmmed peygamberim diyenlerin de"Govgovcuları var..."ölçü belli çünkü.
El-Adl var bu varlıkta...imtihan var sonucudur adl esmasnın imtihan...Her esma bir sebeb çünkü
İnsanlar "İnandık" demekle imtihan edilmeden bırakılacaklarını mı sanıyorlar?(Ankebut/2) İnsan söylediği yaptığı her şeyden sorumludur. Ben inandım diyenin kalbine bakar Allah işte bu kalp filimleri belgeleridir niyetin...
Dünya fani ahiret baki ölüp kutuluyorsun ahireti ciddiye almak ölçülü olmaktır.Adaletli olmaktır.Kıymetli ahiret de öncelikli...de ADL esmasına asi olmaak için..
Aretteki zikirler dünyadaki zikirlerden bilinçlerden daha kıymetli değilse neden yaratsın ki ahirti Allah..imetli iş yapar adil iş apar çünkü Allah yani esmasınn icablarını görev edinmiştir Allah..evet...ÖLÇÜ Allahı bilmek ve kulluk olduğu için kıymetli kulluk ahirette mümkün ahiret kıymetli cehennem tevbe yeri cennet şükür yeri...Cehnemde gör sen tevvabın zikedilişini...ve cennette gör şükür neymiş...eksik ünyada zikiler ve kalitesiz de...Ahiret elzem Allah bilinmiş olmuyor dünyyı yaratmakla...şirkin yok olduğu ahiret alemi bir ihtiyaç
Razzak herşeyi birbirine rızık kıldı sömürü önlenemez bu dünya denilen alemde...Kavga acı olsun istedi Allah biinacı elmas eder birni külçünkü...Kavga bitmez...asilikler bitmez esmayı hakıyla algılamak mümkün olmaz...Allah hkkyla bilinemez bu dünyada...zıttı a gerek...her şeye zı verildi zaten...Allah yarattığını cehenneme atmaz diyen sen niye pişirmeden eti yemyorsun...kıymeti madener acı le ateş ile ateş soncunda kıymetleşiyorla...bunarsana ahiret elzedir fikrini uyandırmadıysa sen gafilsin...
Ümmet birlşsin diyen ırkçılıkla savaş ümmetçilik için dua böyle olur...Ümmet ırkçı olmuş birleşmez hayırda..
Allahın sadece RAZZAK sıfatı yok"Çarşı-Pazar"öncelikli değil Adil esması da var.Mahkemelere teröre Korunmaya öncelik ver
Vicdanla hukuk hukukla ve vicdanla güç arasında kavgavar.ama firavunun vicdanıda hukukuda gücüde musaya kadar.Ölçü tek çünkü.Sahib tek sebeb tek çünk...
İlim yani İslam son bulmaz İslam eelidir ve ebedidir...İslam ilim-bilim öğretileri öğütleri uyarıları.faydaları etkileri sonuçları ezelidir başlamadı ki son bulsun.Vahiy başladı Ademle
Namaz yaşamda secdeliliktir secde taşımaktır eylemlerimize hallere düşünce-duyguya.oruç hayatta mideden uçkurdan özgürleşmektir
İnsan kusurlu papaz evlenmiyor imam 4 kadın alacam iye can atyor...kimse kibirlenmesin diye eksikliler papazı da imamı da insanın...İnsan beşer şaşar...biri şaraba haram diyor diğeri evliliğe iki dini birleştir ki İslama ile eresin...slamı eksik iki dinine...İslamda İslam ksik maifet eksik ilim-bilim eksik...Cihadları eksik ve batıl ve hatave haram iksiin de cihadı çok kere çünkü ilimleri bilimlri mantıkları eksik ben ateştenim ateş üstün "dedi şeytan ama ölçüyü yanlış seçti şeriat için Hallacı şehitettiler...ölçüyü yanış seçtiler.Hz musa öfkelendi hızıra marifeti eksikti çünkü...vahiy erdirmemişti onu marifete KUR’AN AÇIK AMA marifet gizli...Sır var...Kur’an açık ama sırr yine de vr...hakktikçe ırlr açık oluyor bu sünnetllahtır...
Sunnilik Araba kölelikler taşıyor.Köleleye köle olmaktır...Şeytan da Adem köle kılındı...asilik ama kıymetszlik ama köleyekölelik İmam Allahı ululadıı için önümüzde ama şarkı sylerse saz çlarsa kolundan tutar başka imam araız llaha bağlayan arrız..ihlaslılıktır imamık.Allaha bağdır imamlık...Bozuk niyetlilik bu ırkın dilini kutsamak .giyiini kutsamak...örfünü kutsamak ölçü seçmek ölçü esmadır...Başka ölçüler seçmek ise şirktir...Peygambere bile benzeme der evlikte en fazla dört evlik yap der Kur’an...Peygamber masum çnkü farklı farklı hakka layık çünkü...İhlas yani esma için evlen dedi kuran uçkur için evlili haram çünkü...İhlas esmaya kölelik çünkü...örnektir smay aşakaeygamber ama ölçü esmadır...sünnetin öçüsü esmaya köleiktir...insan 4evlenmeli asker yetiştirmek niyetiyle ölçü bu diğer öüle irkin ölçüsü nefsin uçkurun ölçüsüdü...ÖLÇÜ TEK ESMASI ölçü tek ikilersen niyet tek irade esmaya köleliğe lmaı başka irae şirktir..şehadetin abdes gibi bozlur..temizliğin ihlsıabdest gibi bzulur abdes temizliktirzıttı bozuyor şte...zıttı esmadan başaölçüler İlim islam için...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.