- 32 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ölçü …
Ölçü …
Ayet hadis ölçü olamaz çünkü niyettir ölçü...Cemalüllah için mala el koymak helal ama asilik için mala el koymak sömürü ve haksızlık...ölçü güzel niyettir ancak
Sünnet kıyasa ölçü olamaz ama iyi niyet olur...eylem hal hangi düşünce ile hangi duygu ile yapıldı...adil fark arar iki niyet aynı eylem varsa niyete göre hüküm verilir...Niyeti cemalüllah olan masumdur.Firavun da idareci karun da zengin ama niyet bu tek halin farkıdır niyet musanın idareciliğini masum kılar...Allah için esmaya kulluk için idarecidir çünkü hz Musa...
Haramın-helalin ölçüsü sünnetullahtır ölçü tek anlama gelmeli ayet hadis sünnet ölçü değil niyet ölçü eylem hal düşünce duygu da
"Türbe ziyaretleri putperestliktir."mi aynı eylem aynı hal niyet ölçüsüyle HARAM-HELAL kılınır...HAC neden put perestlik değil çünkü esmaya kulluk için kölelik için seçildi hac...bu niyet put olmaktan çıkarıyor KABEYİ...ilme kölelik bilme kölelik Rahmana kahhara-Latife kölelik amaçlı oluşu birini ibadet diğerini asilik ediyor...
Aç-kalmak cinselliği terk etmek oruç oluyor niyet ile...Namaz ibadet oluyor niyet ile esmanın tümüne kölelikse bir namaz kıymeti artıyor...ölçü niyet...düşünce duygu yani niyet eylemi kıymetlendirmiş asilikden farkı niyet...adam dolandırmak için evleniyorsa bu ibadet mi...
Faizle dolandırıcılık aldatma arasında fark var.Yüksek faiz zulümdür...ama paranın da kirası helaldir...ev kirası gibi...aldatmaktır zulüm ...faizde aldatma amaçlanmazsa helaldir...niyeti ölçü aldığımızda ama esmaya kulluk mu ölçüsü yönünden ele alındığında borç almaktan farklıdır faiz...adil haram der bu farktan dolayı faize...
Faizi ilah saymak haram.Asiliğe adaletsizliğe dönüşmüşse haram ...zıt Allaha galib gelince esfel-i safilin galib gelince kötülük tanrısı var"El-GALİB"var ama kötülük izinli..."Lailahe"ölçüdür faizi de rakiplik asilik haline dönüştürürsen asilik haram olduğundan faiz de haram olur...
İki ölçü var niyet ve esmaya kölelik...sünnetullah ise rızaya uygunluğun ölçüsü...hz İbarahim şeytanı taşladı halil oldu...bu sünnetullahtır eksikliği olumsuzluğu esfel-i safilinliği bu eylem ve halleri taşla lut kavminin eylemini taşla...Halilliğin yolunu da sünnetullah öğretir sebeb-sonuç bağı var bu varlıkta çünkü
Faizi seçmek Allahla savaştır.Ehven-i şer olduğunda seçmek tevbedir."Lailahe"zıtlara galib gelen var demek.Zıtlar hiçtir
"Enam/162"namazın hayatın esma için mi.esmaya kölelk görevimiz çünkü.şeytan da eksi kıymette de olsa esmaya köle.müşrik de
Terazi bozuksa Esmadan başka ölçü yok sünnetullahtan başka terazi yok.Allah kahhardır çöllerin çöl oluşları korkutsun sığın esmaya...sığın sünnetullaha...iyi niyete salih niyetli ibadetler de salih olur...namazından da kazançlı olur...
Bozuk saat beni Kafir ilan etti...Hallacı zındık ilan edenler de olmuş...İmtihandayız bozuklar böyle anlaşılır.ÖLÇÜ ESMA mezheb mi esmaya kölelik mezhebin olsun...
Allahtan ve esmasından başka hakikat ölçü yok "Ölümden başkası yalan"mı diriliş yalan mı adil bırakırmı seni sünnetullahta adillik var dirilince vay dirilmek de yalan değilmiş dersin ama adilliği anlasaydın ölçün bu marifet olsaydı dirileceğine inanmaman mümkün değildi...esma ölçü...esmanın sahibi var sen ölsen de diriltir uyusan da uyandırır cehenneme odunluksa görevin mümkün mü dirilmemen...
Babaya vefasız olan paraya da vefasız olur...Kumarcı olur İsrafcı olur...ey insanlar babaya-paraya kıymet verin...Vefasız asidir.esmaya asisin babaya paraya sevgin yoksa...
Kur’an Oku der! Bir sonraki adımda ise, okuyanın "uyanması" gerekir der.Yani;okuyan"uyanmıyorsa" doğru okumuyor demektir!ayetler bir bütündür Kur’an bütündür bir ayeti bir hadisi ölçü alma fazi Allahla savaştır ama anlayamadınız bunu "Faizi asiliği helal sayma ama Gaffar var bu alemde...faiz alanın niyette temizliği affa sebeptir...iki farklı niyet aynı eylemi asilik yapar...faizi asilik olduğunu bile bile almak savaş açmaktır esmaya ama şafiye köleliktir ilaç üretmek tıp tahsili bu uğurda alınan faiz asilik amaçlılıktan farklı esmaya kölelik amaçlılık faizi Gaffarın affına sebeb olur...niyet ölçü Allah katında çünkü...
Bilim için faiz al...Gaffarın affı umulur çünkü ehven-i şer için de al gaffarın affı umulur ama asilik için faiz alma savaştır bu Allahla…
Adil var adil binbir türlü imtihaneder.binbir türlü hal yaşatır."A-Z"ye çirkin güzel zıtları yaşarız.Zenginlik fakirlik halleri de faikirliğe darlığa SABIR görevimiz ama faiz al bilim için insan bilim sahibi olduğu kadar acizlikten darlıktan kurtulur sabır taşı değilsin...ehven-i şerri seç Gaffarın affı umulur...Gaffar var bu varlıkta
Kimseye kirli ayaklarıyla beyninizde gezmesine izin vermeyin"demiş Gandhi.Mezheb imamları yanlış ölçülerle fetva vermişler sünnetullahtır ölçü...niyettir ölçü...esmaya kulluktur ölçü eylem-hal değil ölçü düşünce duygudur ölçü...adil kötü niyetle para kazananla iyi niyetle para kazananı da faiz alanı da haram işleyeni de helal işleyine ayni ödülle-cezayla cezalandırmaz adil var gaffar var bu varlıkya de mezheb imamlarına...sünniler niyete kıymet vermediler...evlenmek helal dediler...Gazzeli evlendi çocukları öldürülüyor evleri yıkılıyor...silahın yoksa ...ehven-i şerdir evlenmek ve ev sahibi olmak ama ülkü değil farz hiç değil...
99 adın var demişiz ama Kur’an ölçüyse bu 99 ad neye ölçü alınmadı...Allah sahib Allah sebeb Allah esması ölçü...Eğer bu ayet her güçlünün ipi Allahın elindedir demeseydi evlilik ve ev sahibi olmak Gazzeliye haramdır denilmeliydi...ehven-i şer denilmeli aman farzdır deme ve mezheb fetvasını delil gösterme...delil ölçü sünnetullahtır ancak esmadır ancak ...esmaya köleliktir...
Göklerin ve yerin orduları yalnızca Allah’ındır. Allah, kudreti dâimâ üstün gelen, her hükmü ve işi hikmetli ve sağlam olandır./ Rasûlüm! Şüphesiz biz seni bir şâhit, bir müjdeci ve bir uyarıcı olarak gönderdik.(Fetih//-8)
Allah sahib Allah sebeb Allah esması ölçü...Eğer bu ayet her güçlünün ipi Allahın elindedir demeseydi evlilik ve ev sahibi olmak Gazzeliye haramdır denilmeliydi...ehven-i şer denilmeli aman farzdır deme ve mezheb fetvasını delil gösterme...delil ölçü sünnetullahtır ancak esmadır ancak ...esmaya köleliktir...
Şeytana da ölçü koyulmuş asilik de ölçülü çünkü külli iradeye uymak amaçlandı...hz Adem cennetten çıkmak istemezdi zelle sebeb gösterildi...kader de zorlama yok ama şeytanın aldatması var aldatmak ne amaçlı külli iradeye uymak amaçlı...değilse izin verilmezdi bu aldatılmaya...Allahatan şeytan yine Allah için aldatıyor yami ilah olmuyor memur oluyor...oğul olmuyor memur oluyor ey kilise hz isa da bir memur...ama oğul kadar sevimli bir memur...aldatıcı bir alt görev olan aldatma görevini seçti asiliği ilme-bilme ama bütün esmaya değil müşrike kin verdi nükler icad olmazdı değilse...hz Adem cennetten çıkmaz...nükler icad olmazdı KİN sebeb nükler sonuç...sonucu iyi şeytanın sebeb olduğu işlerin de...cehennem tevbe için var...tevbe ile tevvab zikredilir cehennem de cennette de esma zikri yapılacak...asilik ahirette hiç yok...zıtlar yok olmak için"Lailahe"yani zıtlar Rhmn esmasının iki elidir...acı ile tevbeye ilme-bilme ramete davvetvar tatlı ile de şükür bu ebeble ar Sabır bu sebeble var acının da sonucu esmaya kölelik ıtla aaçta görevde ilaha kullukta birleşiyorlar sağ-sol el gibiler yani...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.