- 44 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Hadi İyisiniz Gençler
Niye böyle bir başlık attım? Gençler ve kendini genç hissedenler, hissetmeden genç sınıfına girenler. Memlekette havalar iyiden iyiye soğumaya başladı. Bundan iyi fırsat olur mu sevdiğinize sarılmak için. Brrrrr çekip bir anda yolda yürürken sevdiğinize sarılabilirsiniz...
Nasıl akıllar ama bendeki... Sinemaya ya da pastaneye gittiniz, hemen brrrrrr moduna geçebilirsiniz benden size tüyo, herkese de vermem bu tüyoları, bizde zamanında öyle yapardık, ama bize de bu akılları bizden büyük ağabeylerimiz vermişlerdi...
Ha diyorsanız ki böyle varyetelere lüzum müzum yok ’’Ben istediğim zaman zaten sevdiğime sarılırım.’’ o zaman mesele yok... Benim lafım biraz böyle çekingen delikanlılara... Zaten bir kere şeytanın bacağını kırdınız mı, sonrasında devamı daha kolay olacaktır... Ondan sonra, alçıya mı aldırır o kırık bacağını şeytan ya da o kırık bacakla dolaşsın dursun şeytan zibidisi...
Ha bu arada da eğer aklınızda varsa kış pikniği ve ona benzer karlarda yağmurlarda mangal yapmak ve yanında iki tek atmak, bundan bir an önce vaz geçin aklınıza bile getirmeyin. Niyesi niçini var mı? Kızcağızlar mangalda ısınır sizin sarılmanıza ihtiyaç duymazlar...
Bak bu tüyoyu da kimselere vermem ama, sizi sevdim gençler. En güzel gideceğiniz filmler Drakula tarzı, canili bol bol cinayetli minayetli pıçaklı mıçaklı hatta testereli göz oymalı dalak ciğer çıkartmalı Alfred Hitchcock filmleri tercih sebebi olmalı... Ondan sonrada yatıp kalkıp bana dua edin. Yok yok, etmeseniz de olur...
YORUMLAR
Doksanlı yıllarda Almanya'da bakanlık öğretmeni olarak 6 yıl çalıştım. Alman gençleri sizin ironi yaptığınız sokakta sarılma, öpüşme gibi eylemleri rahatça yapıyorlardı. Almanlar sizin ülkenizde de yakında bu tip eylemleri görürsünüz derlerdi. Evet gençlerimiz maşaallah(!) batılıları solladı. Bu bakımdan sizin şakalarınız artık bir realite Ahmet Bey,
Hayırlısı diyelim,
Selam ve saygılar.
Ahmet Zeytinci
Bahçelerde sarımsak
Sarım sarım sarılsak
İlahi Ahmet kardeşim..
Güzeldi... Güzel.
.