- 138 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Zaten Üçbuçuk Günlük Dünya
"Düşünmeyelim,.. önümüze konulana razı gelelim,.. aadaaam sende, sen mi kurtarcan allasen, bırak kocamanlar düşünsün, memleketin bakanı var paşası var,.. bize mi kalmış..? ayrıca anarşistliğin luzumu yok otur oturduğun yerde.. düşünmekle kalsan iyi,.. şimdi konuşursun da sen ulu orta...
Düşünme,.. konuşma...YAŞA(!)...!Zıbar yat, rüyalar gör,.. sabah kalk, rüyalarını hayra yor(!),.. gazeteleri yüzünden oku, hatta başlıklarını okusan yeter de artar bile.. illa gömülüp okuyacaksan, neşeli bir şeyler oku, magazin sayfaları cıvıl cıvıl ya...İÇİN AÇILSIN... kim kiminle,..deli...tövbe tövbe...!
Hele,.. heleee... öyle kitap falaaaan,... zinhaaaarr boş işler... Sosyal içerikli, bilimli ilimli felsefeli,... hele tarih, hele tariih... yanından geçme..Hatta unut gitsin kardeşiim,.. sen önüne bak... Karnın tok mu, sırtın pek mi... Bırak hem öyle derinden din iman işlerini... DİNCİ Mİ OLUCAN BAŞIMIZA,..ALLAH’ INA ŞÜKRET YETER... NASİBİNİ NASILSA YERSİN(!)...
Öyle hak, hukuk, adalet meselelerini çok uzatma,... HADDİNİ BİL(!)...Hazreti Ömer baş edememiş bu insanlarla... İnsanlar verdikçe ister,.. sonu yok yani anlıyacağın... Hak versen ne oluuur vermesen...? Para vereceksin,.. ses kesilir.. millet aç ulan, haklısın desen karnı mı doyacak..? Sen bırak ilerisini gerisini,.. CUKKA SAĞLAMSA, % 100 VE HER KONUDA HAKLISIN... HER BİŞEYE DE HAKKIN VAR DEMEKTİR...!
Öyle ulema gibi okumakla olmaz yani bu işler... haklı ve güçlü olacaksan, insaf vicdan hak getire olacak... Yerine göre üstüne basıp geçeceksin.. sonra bir ara sırtını sıvazlar, eline bir elma şekeri tutuşturur teşekkür edersin... Öyle düşünen konuşan insan falan teranisi attırıp başına bela mı alaan yahu.. Hatta, Elif görse mertek bellemeli, sen ne dersen aynen tastiklemeli,.. ki ; SEN BÜYÜK ADAMLIĞINI(!) İLAN ETMELİSİN...!
Dünyada kaç milyon aç insan varmış,... bırak onu, komşu aç yatarmış,... insanlık onuru ayaklar altında sürünürmüş, kızlarımız oğlanlarımız süfli bir hayatın çarklarını döndüren canavarın azığı olmuş,.. İdeoloji diye dayatılan ütyopik kamplaşmalarla insanlık, insanlığından çıkmış...mış..mış..mış... NE GAM,... GEMİSİNİ KURTARAN, KAPTAN..!
İşsizlik adam boyu, hırsızlık her caddede, caddesine yakışır şekliyle,.. uyuşturucu, gasp, tecavüz, fuhuş, ahlaksızlığın dik alası... Manevi değerleri siper edinip milletin dünyasını da ahiretini de iğfal etme... KAN, KİN, NEFRET, AŞK(!), İHANET, AVANTÜR VE BİLİMUM MELANET,... BU SİNEMADAAAA...!Al eline kuru yemişini, yaslan arkana keyifle seyret,... ama yorum yapma...şükret,..evet evet şükret... Bak ne kadar özgürsün aslında,...HER ŞEY SERBEST...!
Rahatsız falan da olma,.. bütün dünya böyle kardeşim, dünya vatandaşıyız son tahlilde... DÜNYA NEREYE, BİZ ORAYA...!
Deli misin nesin ya..?yersin kafayı oğğlumm... Bırak bu işleri,.. ye, iç,.. bak dalgana..! ZATEN ÜÇ BUÇUK GÜNLÜK DÜNYA...!...!"
" ALLAH’ IN KULLARI..!MUHTAÇLARA VE AKRABAYA YARDIM EDİN...AZGINLIĞIN HER TÜRLÜSÜNDEN SAKININ...ALLAH’ IN GAZABINDAN, ALLAH’ IN RAHMETİNE SIĞININ..!ALLAH(CC.) DÜŞÜNÜP TUTASINIZ DİYE SİZE ANCAK ÖĞÜT VERİR..!"
" AKIL SAHİPLERİ,.. ALLAH(CC.), BÜTÜN YAPTIKLARINIZDAN HABERDARDIR... O, BÜTÜN NOKSANLIKLARDAN MÜNEZZEHTİR,.. O, ALİM’ DİR"
Aile danışmanı
SELDA İYİEKMEKÇİ (ERDOĞAN)
YORUMLAR
insan bir an önce insanın kurdu olmayı bırakıp yurdu olmaya bakmalı işte o zaman dünya da yaşanılır bir gezegen olma yoluna girecektir... Tamahkarlık yerine kanaat böbürlenmek yerine tevazu, her zaman lazım... Kutlarım...
İYİEKMEKÇİ
Kanaat, tevazu ve paylaşım; bunlar sadece bireysel huzurun değil, toplumsal barışın da anahtarları. Yazımın sizde böyle derin bir yankı uyandırmış olması beni çok mutlu etti. Bu ortak değerleri hatırlatmak ve yaymak için hepimizin sesine ihtiyaç var.
Nazik desteğiniz ve güzel dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim. Saygı ve selamlarımla…
Ye, iç, tıksır...
Kim ne olmuş umursama.
Yardıma muhtaç varmış umursama.
Peygamber mi olacaksın?
İşine gücüne bak.
Sen mi yardıma muhtaç ettin onları?
Yani diyoruz ki,
Hayvanlar gibi yaşayalım.
Çok anlamlı bir yazı olmuş Selda Kızım.
Yazık ki gerçekten böyle düşünenler çok var.
Saygılar...
İYİEKMEKÇİ
Oysa ki bizi "insan" yapan, sadece kendimize değil, çevremize, başkalarına ve dünyaya duyduğumuz sorumluluk değil midir? Yardıma muhtaç insanları görmezden gelmek, yalnızca onların yükünü artırır, bizim ise vicdanımızı ağırlaştırır.
Bunu değiştirmek için hepimizin elinden geleni yapması gerekiyor. Küçücük bir iyilik bile büyük değişimlerin başlangıcı olabilir. Desteğiniz ve değerli katkılarınız için tekrar teşekkür ederim. Saygılar...