- 72 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOCUKLARIMIZA NEDEN SAHİP ÇIKAMIYORUZ....?
BÜTÜN ÇOCUKLARIMIZDA ; DERİN YOKSULLUĞUN VERMİŞ OLDUĞU BESLENME YETERSİZLİĞİNE BAĞLI...HASTALIKLAR GERİYE DÖNÜLMEZ YIKIMLARA NEDEN OLACAKTIR...! !BESLENME ANA RAHMİNDE BAŞLAYIP..SAĞLIKLI GIDALARA ULAŞAMAMANIN VERMİŞ OLDUĞU.. KANSIZLIK...AKCİĞER ,SOLUNUM YOLU HASTALIKLARI-OBEZİTE-ŞEKER HASTALIĞI-ZOR DOĞUM-KİLOLU DOĞUM...ANNENİN YETERSİZ BESLENMESİ VE DOĞUMDAN SONRA BEBEĞİN SAĞLIKLI ANNE SÜTÜ VE GIDALATRLA BESLENEMEMESİ...OKUL ÇAĞINDA..GERİLİK--OKUDUĞUNU ANLAMAMAK--UNUTKANLIK--DÜREKLİ HASTALANIP İLAÇ TEDAVİSİNDE KALMASI...ÖZÜRLÜ ÇOCUKLARI ÇOĞALTACAKTIR...! ÜÇÜNCÜ DÜNYA ÜLKELERİ , GERİ KALMIŞ ÜLKELER HARİÇ AVRUPA VE DÜNYA SIRALAMASINDA...DERİN YOKSULLUKTA YÜZDE /36- İLE BİRİNCİYİZ ...! ÜÇ ÇOCUKTAN BİRİ BESLENEMEMEKTE YADA YATAĞA AÇ GİRMEKTEDİR...! ÇOCUKLARIMIZIN 8-MİLYONU ...BU DERİN AÇLIĞI...2-MİLYON ÇOCUK İSE...YOKSULLUĞU-AÇLIĞI TAMAMEN YAŞAMAKTADIR. ...? SOSYAL GÜVENLİK UZMANLARININ YOĞUN ÇABA VE ÖZVERİSİDE YETERLİ OLMADIĞINDAN...PEK ÇOK ÇOCUĞUN AİLESİ ÇALIŞMAYA GİTTİĞİNDEN.. ÇOCUKLAR..ELEKTRİĞE KAPILMA-YANGIN-AÇLIK VE UMUTSUZLUK İÇİNDE CAN VEREREK.. YAŞAMADAN ÖLMEKTEDİRLER...? HALBUKİ...DEVLETİMİZ GÜÇLÜDÜR...TÜM ÇOCUKLARIMIZI DOYURMAK İÇİN ...MECLİSTE BİLE KARAR ALMADAN BİLE... ÖNCELİKLE...FAKİR , YOKSUL , GEÇİNEMEYEN, İFLAS ETMİŞ VE O YÜZDEN EŞİNDEN AYRILMIŞ BU AİLELERE SAHİP ÇIKIP ONLARI DOYURMAK...İŞ BULMAK...DEVLETİN GÖREVİDİR...! SOSYAL DEVLET OLARAK BU DERİN AÇLIĞA...DEVLETİN TÜM KURUMLARI VE ZENGİNLER...BU İŞE SOYUNUP ,GÖNÜL VERMESİ... MİLLET OLARAK YARDIMLAŞMA KAÇINILMAZ OLMUŞTUR...? BÜYÜK DEVLET GÖRÜNTÜSÜ VERMEK İÇİN SOMALİYE-AFRİKAYA--SURİYEYE VE DİĞER MİLLETLERE YAPILAN YARDIMLAR...YILLARCA SÜRDÜĞÜNDEN BİZİM İNSANIMIZ ...AÇLIK VE SEFALETLE...ENFLASYONLA BOĞUŞMAKTADIR...!
SOSYAL HİZMET UZMANLARI...AİLE VE ÇOCUK SAĞLIĞI KURUMLARINA ÇOK İŞ DÜŞMEKTEDİR...! . BELEDİYELERİN AÇMIŞ OLDUĞU AŞ EVLERİNİ DEVLET MADDİ VE AYNİ YARDIMLARLA DESTEKLEMELİ...EMEKLİ VE İŞÇİ MAAŞLARINI ÜLKEMİZE YAKIŞIR...KARIN DOYURAN-MUTLU EDEN...SAĞLIKLI VE HUZURLU MİLLET YARATMAK İÇİN...MAAŞLARI YUKARI ÇEKEREK...AÇ VE AÇIKTA KALAN İNSANLARIMIZIN ÇIĞLIĞINI ARTIK DEVLET DUYMALI...İNSANCA YAŞAM ŞARTLARINI SAĞLAMALIDIR...? KADIN VE ÇOCUK ÖLÜMLERİNE DUR DEMELİR...YASALARLA...GENÇLEREDE ...AŞ-İŞ-EVLİLİĞE HAZIRLAMAK İÇİN...EŞİT EĞİTİM VE İŞ VE ÇALIŞMA HAYATI--YAŞAM HAKKI SAĞLANMALIDIR...! YOKSA TÜM GENÇLERİMİZ...BEYAZ YAKALILAR...AVRUPAYA TAŞINACAKTIR...? TAŞINDILAR BİLE...UYANIN ARTIK... ! SAYGILARIMLA...! M. SERDAR AŞCIOĞLU.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.