- 185 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DIŞ GÜÇLER VE ONLARIN İŞBİRLİKÇİLERİ
A A Denemeleri DIŞ GÜÇLER VE ONLARIN İŞBİRLİKÇİLERİ
DIŞ GÜÇLER VE ONLARIN İŞBİRLİKÇİLERİ
At izi it izine karışmış durumda. Büyük bir kirlilik yaşanıyor. Ülke içinde dış mihraklardan emir alan birçok kurum ve kuruluş var. Özellikle medya dış güçlerin gönüllü uşaklığına soyunmuş durumda. Medyada bazı yazarların yıllar yılı CIA’dan maaş aldığı ortaya çıkınca, içlerinde bize pek tanıdık gelen milliyetçi, muhafazakâr yazarların olduğunu duyunca küçük dilimizi yutacak hale gelmemiş miydik? İçimizde satılık medya, satılık yazarlar bulundukça bu ülkede rahat vehuzur olmayacağı aşikar. Satılık olanlar bunlardan da ibaret değil. Yıllar yılı MİT’in CİA ile aynı binada faaliyet gösterdiği, bazı MİT mensuplarının CIA’dan maaş aldığı açıklanmamış mıydı?
Dahası da var. Bu ülkede DHKPC diye dış güçlerin taşeronu, satılık, sözde solcu bir örgütün varlığını kim inkar edebilir? Balkanları Osmanlı’dan ayırmakta kullanılan Komitacılar(Bkz. Nizamettin Nazif Tepedelenlioğlu) ’ ın, günümüzde Güneydoğu’yu Türkiye’den ayırmak için kullanılan PKK’nın dış güçlerin uşağı, pis bir maşası olduğunu görmeyen mi kaldı?
Bu ülke ve bu topraklar hep dış güçlerin iç ihanetle buluşmasına sahne olmuştur. Bunu tarihi bir anekdotla anlatarak olayın vahametini ortaya koyalım. Hani o meşhur Sadrazamın bir dış ülkede yabancı misyonla yaptığı toplantıda Hangi ülke daha güçlü sorusuna: ’Osmanlı, Çünkü siz dışardan bir içerden bir türlü yıkamadık bu devleti.’
İşte bu topraklarda Osmanlı bakiyesi Türkiye de aynı durumla karşı karşıyadır. Dış düşman içteki hainlerle işbirliği halindedir ve bu hainler vatansever insanları ihanetle suçlamakta o kadar ileri gitmekte, onların destekçisi işgalci basın da onları o denli desteklemektedir ki kamuoyu kimin vatan haini, kimin gerçek vatansever olduğunu anlamakta güçlük çekmektedir.
Kendilerine Vatanseverler Birliği adı veren bir grubun Ergenekon adlı bir ihtilal yapılanması içinde olduğunu hatırlarsak bu söylediklerimizin ne kadar haklı olduğu daha iyi anlaşılacaktır. 10 yılda bir yapılan devrimlerin ABD ve Batı destekli olduğunu bir göz önüne alalım. ‘Bizim çocuklar ‘ sıfatını hak edecek kadar Amerikan uşağı 12 Eylülcülerin, devrimlerini bir yıl daha geciktirdiklerini, şartların olgunlaşması bahanesine sığınarak bunca vatan evladının ölmesine göz yumdukları düşünülürse ne kadar vatan dostu(!) oldukları, ne kadar vatan haini oldukları anlaşılır.
Bizim gibi azgelişmiş ülkelerin ordularının sürekli Batılı misyonlarıyla içli dışlı olduğunu biliyoruz. Yüksek rütbeli birçok askerin Amerika’da eğitildiğini bilmeyen kaldı mı acaba? Sisi’nin, Evren’in, hatta Çevik Bir’in batılı güçlerle göbek bağlarını kim inkar edebilir.
Çevik Bir’in ‘Biz 28 Şubat’ı İsrail’in güvenliği için yaptık diyecek kadar Yahudi uşaklığını açığa vurmaktan çekinmediğini düşünelim. Bu kişinin Sabataist olduğunu biliyoruz. Sebataizm Yahudiliğin takiyeci mezhebidir. Şimdi ihanetin boyutlarını daha iyi düşünelim isterseniz. Hatta ülkenin en hayati noktalarına sızmış Sabataistler varlığı bize ülkemizin nasıl ve ne şekilde işgal altında olduğunu anlayabiliriz.
Bütün bu kendini kahraman ilan eden zavallıların hain olduğunu kim inkar edebilir. Saddam’ın, Kaddafi’nin; Şah’ın batı uşağı, kendi halkının düşmanı liderler olduğu bugün apaçık anlaşılmıştır.
Hatta İsmet İnönü’nün ‘Bu halk sizin düşmanınızdır demesinin anlamını iyice düşünecek olursak, bu sözün ne anlama geldiğini anlayabiliriz. 200 yıl önce yeniden hortlatılan Yeni Roma’nın geri kalmış ülkeleri nasıl sömürdüğünü şimdi daha iyi anlayabiliyoruz.
Dış güçler ve onların işbirlikçileri kraldan çok kralcıdırlar. Kendilerini gerçek vatansever, vatanseverleri vatan haini olarak ilan etmekte mahirler. Bu işbirlikçiler her yerdeler. Sanat dünyasını işgal etmiş vaziyetteler, gezi eylemlerinin başında onlar var. Paralelciler onların emrinde. Sermaye onların. Gladyo onlarla beraber. Dışişlerinde onlar var. Bürokrasi onların kölesi. Ordu onların emrinde. Mit onlar tarafından ele geçirilmiş çoktan. Basın onların emrinde. Yayın ve dağıtım kuruluşları onların.
Borsa, döviz, bankalar ve borsalar onların icraat alanları… Allah vatanseverlerin yardımcısı olsun.
Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 19.10.2014