- 39 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Bıktırdınız
Dizileriniz ile de bıktırdınız, saçma sapan insana hiç bir katkı yapmayan gündüz kuşağı programları ile de bıktırdınız gerçekten. Bir tane aklı başında dizi, insana bir şeyler veren, insanı çoğaltan, seyrettiği zaman insanı mutlu eden ne bir programınız ne de diziniz var...
Bana ne yahu adam karısından boşanacakmış da mış mış! Karısı müsrifmiş, kendisi cimriymiş... Bana neeeeeeeeeeeee! Bize neeeee! Televizyoncuların programcıların işi mi onları barıştırmak. Mahkemeleri yok mu bu memleketin. Gündüz kuşağı programlarına bakıyorum, hemen hemen her televizyonda aynı teraneler. Birinde başladı mı böyle saçma sapan programlar, diğerleri de hemen topa giriyor, aynı tip programları yayına koyuyorlar...
Televizyon programlarının bu kadar düzeysizleşmesine insan gerçekten üzülüyor. Bir iki tane özel televizyon hariç, alayı saçma sapan realitiy şovlarla beyinlerimize saldırı halindeler... Devlet kanalları nispeten biraz daha düzeyli programlar yapıyorlar...
Tamam anladık üzücü olaylar oluyor her gün. Cinayet işlenmiş ve insanların kadın/erkek birilerinin canına kıyılmış. Bunların çözülmesinin yeri televizyon kanalları mı olmalı? Mahkemeler adalet mekanizması ne güne duruyor?
Arada sırada insana bir şeyler katan düzeyli kültür programlar yapmayı düşünmüyor musunuz? Düşünmüyorsanız, düşünün derim. Dizilerin bir iki tanesi hariç içinde şiddet öğesi olamayan bir dizi yok, hatırlamıyorum. Ondan sonra toplumda suç oranları niye bu kadar arttı, diye şaşırmayın sakın. Bu mu Türk Toplumu? Aile Dizisi diye bir dizi, bir program kalmadı artık. Böyle giderse toplumsal olarak sıkıntılarımız, bireysel olarak da insanlarımızın ruhsal sorunları artarak devam edecektir...
YORUMLAR
Benden de
Bana ne bana ne ya
Bana neeeeeeeeeeeee!
Müge Anlı imiş
Esra Erol imiş
Vs vs isimler imiş
Boy bos endam baldır ve göğüs showları yapıp arzı endam ederek bolca para kazanmak uğruna aile hayatlarımız tarümar etmelerinden
Bana neeeeeeeeeeeee!
Bana neeeeeeeeeeeee!
Bana neeeeeeeeeeeee!
Bana ne bana ne ya
Teşekkür ederim bu güncel problemi sahifenize taşımanızdan Ahmet Zeytinci arkadaşım
Saygı ve selamlarımla