- 42 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Eupatridiyelite ve Oligopolokratik Şeyler 1
Yalçın Küçük Orhan Pamuk :
Orhan Pamuk’u okuyup, kimse anlamıyor, pek çok entelektüel/aydın dahil, ne dediğini anlayarak okudum diyen duymadım!
Semboller, heretizm ve kapalı toplumsal grup anlatımıdır.
Türkçe bilmiyor.. semantik, etimolojik ve gramer özürlüdür.
ÜçTürk ulus kimliğine anormal ölçüde, negatif bir takıntısı var.
Türkiye ve dünya da egemen kripto bir oluşum yazınına katkı sayıyoruz, öyle yazıyor.
Onun yazdıklarını İbrani/Tevratik bibliyografya ve Sabetayizm literatürden kaynaklarla anlayabilirsiniz.
Yaklaşık on kadar diyebileceğimiz, destek/yardımcı sözlük ve kaynak kitapla anlaşılabiliyor, demek istiyorum.
Öznesi eupatridiyel, özneli oligopolokrattır...
Dediğimiz gibidir...
Yani adam Avdeti tarihini anlatıyor, Tevratik, Sabetayist kodları var, bununla ilgili kaynak kitaplarla okursanız, ne dediğini, amacını daha iyi anlar ve görürsününüz.
Türk ulus hasımlığını açalım, Nobel’i bile o lafları ettiği iftira nedenli aldığını, edebiyat atölyelerinde birlikte yazarlık öğrendiği kişiler bile söylüyor.
Zoryan İnstitut bunları proje bedeli icat edip, fonluyor.
Ab ve Abd fonlarından aldıkları finansal/sponsor destekler çarşaf çarşaf yayınlandı, kim ne kadar ziftlenmiş, beslenmiş, filan.
Ab yöneticisi K. Fogg örneğin, finansör hamilerinden biridir.
Abd Demokrat ve Cumhuriyetçi Parti vakıfları, Alman vakıfları, majör ve minör tüm emperyal ’company and menegament’ 😉 devlet/odaklar finansörleridir.
Devam edecek
Ahmet Kutlu Ayyüce
Kasım 2024
YORUMLAR
Yaşar Kemal gibi bir devin Nobel almadığı bir edebiyat için fazla bir söze ihtiyaç yok. Aynı Kimya dalında Prof Dr Oktay Sinanoğlu hocanın almayıp döküntü öğrencilerine ödülün verilmesi gibi. Edebiyat o yüzden özellikle Orhan Pamuk dönemiyle Türk edebiyatının çöküşü açıktır. Zaten ki şu eğitimden de popüler olan yazarların dahi özellikle lise düzeyde gençlik kitapları aşk, meşk üzerine olanları besleyen de okuyucu zihni. Bir SADIK HİDAYET düzeyine yaklaşma olasılığı dahi yok...
Göktürkmen
Ama Legion de Honore ile yetindi. Kalpsız kuvvacı Uğur Mumcu'nun emperyalist odaklara ispiyonu işinde de olduğu bilinmektedir.
Hatta Ustadır Arı isimli eserinde bu konuda veriler olduğu vakidir.
Bu konuda Cengiz Özakınkıncı'nın bilgileri bilindiktir.
Prof. Sinanoğlu, mukayeseli göndermeniz Aziz Sancar ilgili ise, haksızlık olur diyebiliyorum. Okuma ve katkı için teşekkür ederim. Saygılar.