- 107 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İNSANLIĞI...... BEKLEYEN...... FELAKETLER........?
BİSFENOL ...DİOKSİN GİB...İKİMYASAL ZEHİRLERİN YANISIRA...ZİRAAT İLAÇLARI VE KİMYASAL TEMİZLİK TOZLARI...AROMATİK BİLEŞİKLER...DOKTORLARIN YAZDIĞI KİMYASAL İÇERİKLİ İLAÇLAR...TEDAVİ ETMEYEN...SEPTOM VE SANDROMLARI AZALTAN...TEDAVİSİ BU ÇAĞDA MÜMKÜN OLMAYAN VE DOZLARI SIKLIKLA HASTA TARAFINDAN LEBLEBİ GİBİ ALINAN İLAÇLAR...SONUÇLARI VE YAN ETKİLERİ...20-30-YILLIK DENEYLERLE YAN ETKİLERİ İNSAN VUCUDUNDA KANITLANMAMIŞ...TİCARİ AMAÇLI AŞILAR VE İLAÇLAR ...İNSAN ORGANİZMASINI YOK EDECEKTİR ---ÖLÜMLE SONUÇLANACAK...DENEY TAHTASI OLARAK TÜM DÜNYA...BU OYUNDA DENEK OLARAK ...KULLANILMAKTADIR...! BİR ECZACI OLARAK..VİRUSLARİN TAMAMEN YOK EDİLMESİ İSE ; İMKANSIZDIR...? NEDENİNİ SORACAK OLURSANIZ...İNSANDAN ÇOK-ÇOK- YETENEKLİ BU KÜÇÜK VARLIKLAR.. İNSAN ORGANİZMASINI VE KOSKOCA BİR VUCUDU.. YERE YATIRAN--YATAĞA BAĞLAYAN HATTA ÖLDÜREN... VARLIKLARDIR ...! MİKROPLAR...AKILLI--VİRÜSLER İSE ..İNSANDAN DAHA ZEKİ...GÖZLE GÖRÜLMEYEN VARLIKLARDIR...? AĞIR ZEHİRLERE VE ZEHİRLENMELERE MARUZ KALAN İNSANOĞLUNUN ..TEMİZ HAVA-TEMİZ SU-TEMİZ GIDAYA ULAŞAMAMASI ...VUCUD BAĞIŞIKLIĞI YOK EDECEKTİR...! ...VİRÜS- MANTAR, KALITIMSAL HASTALIKLAR , KANSERLER..MİGREN , BAŞ AĞRILARI , KAŞINTILAR , KİLO ALMA VE OBEZİTE SİZİ KANSERE HAZIRLAR...! ESKİDEN TIBBİ İLAÇLARIN VE AMELİYATLARIN..1900- YILLARINDA STERİLİZASYONUN VE ANTİBİOTİKLERİN KISITLI OLUŞU , NARKOZUN OLMAYIŞI İLE HASTANIN KAPTIĞI ENFEKSİYON VUCUDA HIZLA YAYILARAK...SEPTİSEMİ VE KAN ZEHİRLENMESİYLE... GENÇ YAŞTA ÖLÜMLERİ HAZIRLAMAKTADIR...! ..GENÇLİK DÖNEMİNDE ÇOK FAZLAYDI...ÖLÜMLER ...! EN UZUN YAŞAYAN...ÇEŞİTLİ NEDENLERLE ..SAVAŞ-KITLIK VE YOKLUKLA...TİFO-TİFÜS-KOLERA-VEBA GİBİ ÇAĞIN HASTALIKLARINA YENİK DÜŞEREK..40-50 YAŞ ARALIĞINDA İNSANLAR ÖLÜYORDU...! ESKİ MISIRLILARIN ..KULLANDIĞI KÖLELER... KEMİK KIRIKLARI..ENFEKSİYONLARLA..AÇLIK VE YOKSULLUKLA...AĞIR ÇALIŞMA TEMPOSU--30-40 YAŞINDA...KİŞİLER ÖLÜYORDU... ?ŞİMDİ BU ÇAĞDA GENE ZENGİNLER BİR TARAFA...FAKİRLER VE FAKİRLEŞTİRİLEN ...ZEHİR YEDİRDİKLERİ FABRİKALAR---GIDALARLA...HASTALIKLI İNSANLAR ÜRETİLEREK...İLACA BAĞIMLI BİR ZAVALLI TOPLUM ÜRETTİLER...! HASTALIKLI-FELÇLİ-YÜRÜYEMEYEN--AKIL TAHTASI BOZULMUŞ...DEMANS- ALZAYMIR OLMUŞ...PANKREAS-KARACİĞER-MİDESİ VE AKCİĞERLERİ KANSER YADA ASTIMLI-MUTSUZ İNSANLAR YARATTILAR...? ÇOCUKLARINI GEÇİNDİREMEYEN...İŞİ-AŞI VE EKONOMİK DURUMU TAMAMEN BOZULMUŞ...CİNAYETLRİ SU GİBİ ARTMIŞ...GÜVEN DUYGUSU KALMAMIŞ --KOMŞULUKLAR--ARKADAŞLIKLAR-- KALMAMIŞ VE HERŞEY MENFAAT VE ÇIKAR İLİŞKİLERİNE DAYANMIŞSA...BEN YAŞIYORUM.. DEMEK... ÇOK-ÇOK.. ANLAMMSIZDIR...? ANİ VE TOPLU ÖLÜMLER...PARA ARZINI ELİNDE TUTAN DEVLETLER VE TRÖST ŞİRKETLER...YAŞAM UZADI DİYEREK...YAVAŞ-YAVAŞ ..İNSANLARI ÖLDÜRMEDEN ÖNCE...PARASINI--CANINI--KANINI--AİLESİNİ--TÜM GELİRLERİ ELİNDEN ALARAK...FAKİRLEŞTİREREK ÖLDÜRME... ÖZELLİKLE MAAŞ ALAN EMEKLİLERİ...ÜRETİCİ DEĞİL..TÜKETİCİ GÖRMEKTE...SÜRÜNDÜREREK ÖLDÜRMEKTEDİR...!
ERKEK SPERMİNDE VE KADINDA KISIRLIK --FERTİLİTE--DEDİĞİMİZ OLAYIN BU ÇAĞDA YAYGINLAŞMASI ..FABRİKA BACALARI...DOĞANIN KİRLENMESİYLE...DANİMARKA-HOLLANDADA-KIBRISTA.. EN AZ 30-YILDAN BERİDİR HİZMET VERMEKTE...LEZBİYEN EVLİLİKLERE VE LGBT DEDİĞİMİZ ...HASTA RUHLARA ..SAPIK İLİŞKİLERE HİZMET VERMEKTE...DOĞAN ÇOCUĞUN BABASI BİLİNMEDİĞİ İÇİN AYNI ÜLKEDE ...DANİMARKADA...GÜZEL ÇOCUKLAR ÜRETEN..TEN VE GÖZ RENGİ VE HATTA TEN RENGİ BİLİNEN ÇOCUKLAR...BU FABRİKALARDA ÜRETİLİRKEN...AYNI BABADAN ÇOCUKLAR EVLENDİRİLEREK...ENSET İLİŞKİLER...KARDEŞ--KARDEŞE...BİLEREK VEYA BİLMEYEREK...AHLAKA VE TANRININ TÜM KURALLARINI YIKARAK...NORMALLEŞTİREREK...AİLE BİRLİĞİ ...VE İNANÇLAR..AHLAKİ DEĞERLERİ ... BİLİNÇLİ YOK EDİLMEK İÇİN...KADIN-ERKEK DOĞURGANLIĞINI YOK EDEREK..KADIN--KADINA...ERKEK ERKEĞE EVLİLİKLERİDE BAZI ÜLKELERDE YASALLAŞTIRIP...IRZA GEÇMEYİ 16 YAŞ VE ALTINI NORMALLEŞTİREN BAZI ÜLKELER...SEKS YAŞINI VE EVLENME YAŞINI ..12-14 YAŞA... KIZ VE ERKEK ÇOCUKLARINDA 9-YAŞA ÇEKEREK SEX KÖLESİ YAPAN..ALAN VE SATAN...UZAK DOĞU VE İSPANYA MALDİVLERDE...BABASI BELLİ OLMAYAN BEBEKLERDE ALINIP-SATILMAKTADIR...? YARATICI ...SİZLERE VE BU TOPLUMLARA...NASIL BİR CEZA VERSİN Kİ...DÜZELESİNİZ...? EY...İNSANOĞLU...HADDİNİ AŞTIĞIN İÇİN...SANA GÜL...BİR BUKET ÇİÇEK... GELMEYECEKTİR...? HEP BİRLİKTE...ALLAHIN GAZABI ÜSTÜMÜZE...ÇÖKÜYOR...BELKİDE ; FAZLASIYLA... ÇÖKECEKTİR... ! SAYGILARIMLA...ECZ : M.SERDAR AŞCIOĞLU.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.