- 74 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kur'an da tahrif oldu.Meal ve tefsirlerle...
Kur’an da tahrif oldu.Meal ve tefsirlerle...
Esba-ı nüzulden bağımsız mealler ve tefsirler tahrife kaymaya sebeb oldu ve genellenmiş ayetler de kaymalara sebeb oldu...Esma uyumlu olmayan genellemeler sünnetullah yerine geçti...yani ayetler sünnetullah sanıldı...Oysa esbıb-ı nuzülle sunırlıdır ayetler …
Sünnetullah geneldir evrenseldir ama giyim kuşam genellenemez...sarığı evrenselleştiremezsiniz...
Halık ölmeyi haram kılar domuzetini de helal kılar.Faizi de helal kılan ehven-i şerleştiren durumlar var.işsizliğe sebeb bu haram işsizliği artırır faizi haram kılmak ve yastık altı eder parayı parayı da tembelleştirir faizin haramlığı...panzehiri faizin ehven-i şerleştirilmesidir …
Halık sıfatının haram kıldıkları var ancak adil esması bu haramları helalleştiriyor.Halık öldürmeyi haram kılar adil helalleştirir
Tevrat "Öldürme"der ama yaşanaaz bu çünkü Rıza gereği öldürmelisin esma gereği öldürmelisin yani esmayı esmanesh eder...öldüme der Halık sıfatı ama adalet esması öldür der Kısas gereği öldür...Rıza için esm için her elem her hal he düşünce her duygu helaldir...hile heladir...aldatma da...zulüm de...namazaalıştırmak için acı tatı...çünkü sen acı ile terbiye etmezsen ac ile Allah terbiye eder...Allahla örtüş..
Mezheblerle tarikatlerle Kur’n tahrif edildi...Beşer müdahalesi ile ilahilik tahrif olur çünkü...
Sünnetullahın hakkıdır genelleşmek.Ayetin genelleştirilmesi zulümdür."Domuz eti-faiz haram"genelleştirmiş sunnilik bu zulüm
Sunniliğe saldıran İslama saldırdı sanma...Allahla peygamberle sorunu yok onların tahriflerle sorunu var ama..Bayat çözümlü mezheb
"Kıl beşi"... diyen Maç bile adaletsizliğe asiliğe sebeb oluyor.Namaz neden olmasın.İsraile karşı asiliğe maç sebebse NAMZ da olmalı...değilse ibadet sayılmamalı esmaya hadimliktir ibadet...ecden toprağa mı esmayamı...Kıyamın esmanın adimi mi ...ya rukün...esmaya hadim olmayan beş İslam şartı..."A-Z"yedir kıyette...Öyle oruçlar var ki ç kamya enktir kıymette ve namazlar şekildir been eğitimdir ...
Allah Rahman olduğu için dualara icabet eder...BEDİRE melekler geldi acizsen hediye eder ASA hediye etti de musaya hicret etti
Hicret etmeyi seçmeliydi GAZZE ama savaşı seçti...ASA musay hicret için verildi...Nuha gem hicret için verild...hz İbrahime vadedilen toprak hicret etsin diye vadedildi...Kabe hicret edemediğ için ebabiler geldi Bedire melker geldi çünkü hicrtte de rahatsız edildiler...
Esmayı esas ölçü almayan tefsir fıkıh uydura İslamdır...yani laikliktir...Laiklik berşeri din yani...ilahi din esaya kulluktur …
Alimlik meslek oldu artık işte günümüzde hocalarla ilişkilr buna delil:"ineğimin sütü azaldı duası var mı hoca...beş liralık mı on liralık mı olsun...DİN DUADIR ama amacımız para olmamalı.cemalüllah mı...
Eneci dini siyaseti ekonomiyi malı makamı enesine vasıta eder.Mal azdırır deme...Enecinin eline geçen her şey fesada uğrar.din de
İslam cemalüllah için yaşamanın adıdır...İslam dünyada mağlubiyete de sebeb olur...Mağlubiyetin sebebi günatır amatevbe için günah gerekli tevvab teslimolanların mağlubiyetine sebeb olarak tevbe istr hz Ademden de tevbe istedi...hz Eyyubtan ie sabır istedi...tevbe eden kurtlmuyorsa tevbesi eksiktir...Nüklere tevbe etmei günümde mü’minler…
Aciz olmasa güçlü bilinmez.acizim dersen Allahı ululamış olursun.eneci rakip etti Allaha enesini.Azap olmasın mı ya ödül...Beyinsizler yüzündenhelak oluruz...cihad farz işte...beyinsizle savaş...enesini ilahlştıranla sömürücüyle ..zalimle savaş...adalet uğruna ölmektir şehitlik...Vadedildi bu topralar sen terk ettin diyen adl değil...Dedelerimizin ka dökerek aldıkları toprağı kansız veremeyiz...Adil kısas der kanla alınankanla verilir kuralı koyar adl çünkü..
Kıymetli olan marifettir cemalüllah aşkıdır...dünya rızkı da cennet rızkı kadar değilse de kıymetli"A-Z"yedir kıymetiler...emalüllahtan ıymetisi yok...
Bir ama zenginden kıymetlidir Allah katında...Cemalüllah aşığı olan fakir de olsa kıymetlidir..Cemalüllah aşkımız kadar değerliyiz...Namazıadalete esmaya hizmet değlse ödüşlü cemalülah olamaz...
"OL" der ve olur...Allah yaratılana benzemez...Çekirdek ağaç olur meyve verir...Özüne bu yerleşir o ol demiştir.Allahın emeği yok
Faiz her şartta haramdır demekKur’anı cımbızlamaktır...cımbızlama fetvaları ilahlaştırma.Osmanlı savaşmak için faiz aldı.Sen de al...İlam adın İslam değil...esmaya göre...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.