- 142 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Kim Bu Üst Akıl
Bir Üst Akıl lafı almış başını gidiyor. Kim bu Üst Akıl? Kimin üstünde, bunun daha da üstünde başka bir akıl var mı olabilir mi? Hemen hemen her devlette de varmış bu Üst Akıl. Üst Akıl olduğuna göre demek ki bir de Alt Akıl var. Belki de Alt Akıllar var.
Üst Akıl bir tane mi, çok mu, bir kaç tane Üst Akıl mı var? Bunları da tek tek incelememiz, irdelememiz ve parçapinçik yapmamız, hatta olayların derinine inmemiz lazım... Bir kaç tane Üst Akıl varsa o Üst Akıllar arasında da zaman zaman anlaşmazlıklar olabilir mi?
Üst Akıl varsa o zaman Üst Yürek Üst Böbrek Üst Dalak, Üst Y... çok pardon onu geçelim... Üst Karaciğer, Üst pankreas filan neden yok? Biri bana bunun açıklamasını yapsın. Sadece üst ast ilişkisi akıllar ile mi sınırlı? Bir de ’’Akıl akıldan üstündür.’’ derler. Akıl başka bir akıldan üstünse altta kalan akılın canı mı çıkar ata sözünde dendiği gibi...
Sayın Üst Akıl buradan sana sesleniyorum. Bizim aklımızın ermediği olaylara sebep olursan biliyorum ki bunların çoğunu açıklamak zorunda değilsin... Bu Üst Akıl her devlette var. Sam Amcasından tut da, İgor Biradere kadar, Mişon ile Salamona kadar... Aklımızın ayarlarıyla oynamaya çalışmayın...
Bizlerde Üst Aklın üstüne bu kadar hızlı gitmeyelim sonuçta diyorlar ya işte bu Üst Akıl ’’Her devlette varmış.’’ Bir de Üst Aklın sağ yanında sol yanında, arka tarafında, ön tarafında daha başka akıllarda var mı? Bunlara da yan akıl, arka akıl sağ akıl, sol akıl deniliyor mu? Bunu nasıl anlarız ortaya çıkartırız onu da bilemiyorum. Gerçi İsviçreli Bilim Adamları aldığımız duyumlara göre kırk beş elli senedir bunu araştırıyorlarmış ama, bir sonuca vardılar mı yoksa varamadılar mı bilemiyoruz... Buradan İsviçreli Bilim Adamlarına sesleniyorum, İsviçreli Bilim Adamları Üst Akıl konusunda bir sonuca vardıysanız lütfen açıklayın, bütün dünya sizden bunu bekliyor...
YORUMLAR
Ahmet Zeytinci
Üst akıl aslında dünyanın kurulu düzenidir. Tepelerde belirli bir kişiler vardır ve halk sadece onları görür ve bilir. Bir de devletin esas akıl takımı olan yüksek IQ 'lu küresel sömürgecince devşirme ,batı elemanı bir takım bulunduğu ülkeye ait gibi gösterilen ama aslında o ülkeyi batı destekli politikalarla yıkmak ,halkı açlıktan kırmakla ,uyutmakla görevli kesim. Klasik batı taktiği. Meclisin dahi içlerine bizim ülkede 1974 itibariyle her yönetim muhalefetten ,iktidar ki esas adamları ,tüm kitle örgütler ,gazeteciler ,sahte aydın sınıfı bilin ki onların seçtikleridir. Batı ,sömürgeci olmadan ülkede kuş dahi uçmaz. 1945-46 itibaren bizim ülkenin sömürge dahi iltifattır. Sayısız gerçek halkçı ,Kemalist ,aydın katledildi ve bir sahte dinci örgütler gösterilerek. Ne oldu sonunda? Amerika sahte bir saldırı bahanesiyle milenyum la ilk önce Doğu Türkistan (İngiliz tampon devleti Afganistan) bomba yağmuruyla soykırıma girildi ve Orta doğudaki tüm batılı diktatörler Libya'dan Irak'a hepsi zamanı gelince temizlendi. Bu işler öyle bir anda yapay şekliyle olmaz. Arkada bir gizli plan yıllar önce Pentagon generalleri ve tabikide de ZİBNİEV BREZİNKY VE HENRY CİSSİNGER akıl devleriyle. İlk önce sahte düşman yaratılır ve silahlanma hızla artar ve kukla sistemi hedef ülkelere sokulur. Ama ilk önce o halkça kabul görmesi için yavaş yavaş popüler hale getirilir. Esas mevkiye gelindiğinde işte batı görevleri işlemeye başlar. Fransa dahi öyledir. Almanya zaten Amerikan devlet tasniflerince Japonya ile işgalimiz altında diye geçer. Japonya'nın şu anki ekonomik sıkıntı emareleri de boşuna değil. Süper ülke gibi görülmesine rağmen. Halk sahte teorisyenlerce gerçekleri görmeleri de engellenir. Trol orduları ,gazeteci kılıklı ajanlar. Halkın beynini aynı tekrarı milyonkez ederek çorbaya çevirir. Ve halk gerçekte yalan olan şeye gönüllü itimat eder. Gerçeğe ise düşman edilir. Hiç şaşmadığım yöntemsel gerçek...
Kavramsal Empati Yılmaz S tarafından 14.11.2024 12:56:57 zamanında düzenlenmiştir.