- 76 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TOPLUMUN KÖTÜ ÖRNEKLERİ.....!
GÜZEL TÜRKİYEMİZDE ; EKONOMİK VE SOSYALSIKINTILAR...AHLAKİ DEĞERLERİ ,YIKMAKTA , EĞİTİMİ ,İNSAN HAKLARINI VE SOSYAL DÜZENİN ..AİLESEL OLARAK AHLAKIN VE AİLE BİRLİĞİNİN BOZULMASININ NEDENİ...VE SONUÇLARINI BİREBİR YAŞAMAKTAYIZ...!
TÜRK TOPLUMU OLARAK... ÇOK ACIDA OLSA...!BU SIKINTILARI YAŞAMAKTAYIZ...? EKONOMİK OLARAK ; GELİR DAĞILIMININ -EĞİTİMİN EŞİT OLARAK HAK -HUKUK GÖZETEREK YAPILAMAMASI...KİŞİLERİ SUÇ ÖRGÜTLERİNE -BAHİS ÇETELERİNİN ELİNDE OYUNCAK YAPMAKTADIR ...! ÇALIŞMADAN KUMAR VE BAHİSLE ,FUHUŞLA..YÜKSEK KAZANÇLAR VAAT EDİLEREK...TOPLUMSAL EREZYONA VE AİLE HUZURUNU YIKARAK...GENÇLER UYUŞTURUCU , KUMAR , BAHİS ,LGBT İLE CİNSİYET YIKIMI ...TÜM DÜNYADA KADININ ADINI SİLMEK İÇİN YAPILAN KADIN KATLİAMLARI-CİNAYETLER..DİNSEL TARİKAT BASKILARI...ŞEYTAN AYİNLERİ VE SAVAŞLAR...DÜNYANIN SONUNU GETİRMEK İÇİN YAPILAN NÜKLEER YATIRIMLAR VE SOYKIRIMLAR...AYNI AMACIN..SU ÜSTÜNDE GÖRÜLEN BİR KISMIDIR...! DÜNYAYI VE ÜLKEMİZ TOPRAKLARINI BEKLEYEN BU TEHLİKELER...ÇOK CİDDİ SONUÇLAR DOĞURACAKTIR...! SİBER AHLAKSIZLIK--SAHTE BELGE VE DİPLOMALAR...BANKA KARTLARI İLE DOLANDIRILMAKTADIR. .KİŞİLERİN EMEK VE BİRİKİMLERİNİN YOK EDİLMESİ , İŞSİZLİK VE ÇARESİZLİK ORTAMINDA ..BİZ ÇAREYİZ DİYE ORTAYA ÇIKAN SUÇ ÖRGÜTLERİ..MEDYATİK KİŞİLERİ REKLAM YÜZÜ YAPARAK-LÜKS YAŞAM-OTOMOBİLLER- VİLLALAR-UÇAK VE HELİKOPTERLER.. GÜZEL KADIN VE ERKEKLERLE ...KIT BEYİNLİ-AKLI EVVELLER- ZENGİNLİK DÜŞKÜNLERİ--UKALA VE ŞIMARIK , MEDYATİKLERİ..KUMARA ALIŞTIRARAK..AHLAKİ VE İNSANİ DEĞERLER YOK EDİLMEKTEDİR...? HAYATINI VE SERVETLERİNİ BURALARDA KAYBETMEKTEDİRLER. M. ALİ ERBİL VE SERDAR ORTAÇ...TÜRK TOPLUMUNA KÖTÜ BİRER ÖRNEKTİRLER...? BUNUN GİBİ-NİCE ÖRNEKLER ÜLKEMİZDE..KARA PARA AKLAMAKTADIRLAR...!! bu suça ortak olanlar...bu işi meslek yapanların... mal varlıklarınada yargılanıp DEVLET EL KOYMALIDIR. SAYGILARINI VE ONURLARINI KUMARDA-UYUŞTURUCUDA-SAPIK İLİŞKİLERDE-KUMARDA HARCAYANLAR...İSE ; ZAVALLI İNSANLARDIR...NOKTA.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.