- 120 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Şeffaflık Yok
Mansur Yavaş
Mansur Yavaş konserlerde harcanan paralarla ilgili müthiş bir açıklama yapmış.Sanatçıya o kadar para ödenmemiş, ajansa ödeme yapılmış: .Böylece saf seçmenleri kandır. Ödenen meblağ hakkında açıklama yok.Eğer dürüst olsa şu kadar ödeme yapıldı diye belgesiyle her şeyi açıklardı. Malum, Ebru Gündeş ve Mor Ötesi konserlerine Ankara Belediyesi’nin 69 ve 71 milyon TL. ödeme yaptığı şeklinde haberi medyada görmüştük. Oysa sanatçıların aldığı ücret bir milyon kadarmış.. Denetimden uzak, çalmaya müsait bir sistem var. Fakir fukara vatandaşın vergileri alenen söğüşleniyor. Oysa adaletli bir devlette böyle şeylere müsade edilmez. Devlet topladığı vergileri ne şekilde harcadığının hesabını verebilmeli.
Şeffaflık yoksa adaler de yoktur.
*
II.Trump Dönemi
ABD seçimleri bitti. Oy oranları birbirine yakın denilen adaylardan biri tahminlerin üstünde fark atıp seçimi kazandı.Elon Musk sayesinde bu sonuç elde edildi yorumları yapıldı.Musk başkan yardımcısı olmalı bence. Hayatı başarılarla dolu.Trump’un "savaşı bitireceğim" vaadi Siyonistlerin acımasızca bombaladığı Gazze ve Lübnan’da yaşayanlar için ne anlam ifade edecek, göreceğiz.
Trump’ın onceki başkanlık dönemi bittikten sonra hukuk yoluyla onu ezmeye çalışanlar olmuştu.Hatırlarsınız hakkında davalar açıldıği haberlerini.Şimdi intikam vakti geliyor olmalı. Zavallılar, Trump’un tekarar başkan olacağını hiç tahmin edememiştir.
Sn.Erdoğan, "dostum Trump" tabirini neden kullandı, bilemiyoruz. "Kâfirleri dost edinmeyin" anlamında nass olduğunu unutmuş olabilir. Trump için "ne yapacağı belli olmayan biri" deniliyor. Bakarsınız Erdoğan ile kanka olmuş ya da müslüman olmuş halde görebiliriz.
8.11.2024 /"Güncemden Yapraklar"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.