FİLİSTİN MESELESİ
DEVAM EDEN HAMAS/İSRAİL SAVAŞI ÜZERİNE
AH KAHPE DÜNYA, İKİ YÜZLÜ AB ÜLKELERİ, SÖZDE İNSAN HAKLARI SAVUNUCULARI, SAHTE DEMOKRASİ AKTİVİSTLERİ NEDEN SESİNİZ ÇIKMIYOR?
Ölü sayısı 40 binleri aştı. Bir millet sözde hür dünyanın önünde bebe, çoçuk kadın demeden topluca soykırım yapılıyor.
İsrail ve Filistin savaşı acımasızca devam ediyor. Bu savaş hiç adil de değil tabi. Şartlar acımasız, orantısız güçler de zirvede.
Bir tarafta Filistin, diğer tarafta karşısında her yönüyle çok güçlü bir İsrail var.
Buda yetmezmiş gibi, arkasında durup her türlü desteği veren; katil ABD ve kahpe iki yüzlü AB ülkeleri var. Bunu anladık anladık normal de.
Asıl anlamadığımız şu sizler gibi. Müslüman geçinen sözde İslam ülkelerinden önemli bir tepki ve yardım var mı? Bildiğim kadarıyla yok, duymadım.
O zaman asıl soruyu soralım: Ey Filistin ve yönetcileri sizler "HARAKİRİ Mİ" yapıyorsunuz?
Yoksa 11 Eylül provası mı yaptınız?
Yalnız kalacağınızı bilmiyormuydunuz?
İkinci soru Hamas örgütü, Filistin’i temsil ediyor mu?
Bana göre etmiyor. Tıpkı PKK’nın Kürtleri temsil etmediği gibi.
Yazık, günah değil mi ölen sebilere, masum insanlara?
Buda yetmezmiş gibi Lübnan’a, İran’a ve Suriye’ye de saldırıyor. Ortadoğu bir ateş çemberine dönmüş durumda.
Peki kim dur diyecek Siyonist İsrail’e, durduracak bir güç var mı?
Görüneni kadar böyle bir güç yok. Belki de vardır da hepside İsrail’in yanında yer almışlar. Maalesef hür dünyanın gözü önünde, insanlar katlediliyor.
Yanımızda görünüp Türk’e dost görünenler; Arapları kastediyorum. Birinci Dünya Savaşında, İngilizlerle, Fransızlarla birlik olup askerimizi kahpece arkadan vurmadılar mı?
Bunlar bizim hiç bir zaman dostumuz veya müttefikimiz de olmadı.
Maalesef Filistin’e de dost olmadılar
Peki biz bunlara niye methiyeler dizip ağlıyoruz ki anlamış değilim?
Son sözüm;
Filistin’in güvenliği İsrail’in güvenliği demektir. Filistin’in güdeceği en akıllı politika bu olmalıdır.
Babür Ali Yaşar
Eğitimci/Araştırmacı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.