- 55 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Zoruma Giden Olay
Sevgili Şiir severler bu gün geçmişte yazdığım 3 şiirimi daha paylaştım sizler ile 7 yaşından bu yana şiir yazmaktayım bu siteye ise 24 mart 2010 tarihinde üye oldum sizlerle çok az şiirlerimi paylaştım dün benim zoruma giden bir durum meydana geldi kafama takmamaya çalışsam bile olmuyor belki artık yaştan dolayı belki başka nedenlerden dolayı malum 35 yaşındayım artık son zamanlarda bu formumuzda da dikkatimizi çeken yapay zeka konusu var bu konu yüzünden bir nevi iftira atılmak istendi sevdiğim bir yayıncının yayınında sonradan kendisi böyle bir iş yaptığını youtube koyduğunu neyi dile getirdi videolarını artık kuyruğuna mı basmış oldum bir yazar olarak tam anlayamadım lakin sizlerin de günün şiiri seçtiği şiirimin üzerinden böyle bir şey yaşanması zoruma gitti velhasıl konu ise şiirlerimi yapay zeka aracılığı ile sadece müzik ve seslendirmesini yapmama rağmen şiirlerimin de yapay zeka ile yapıldığını kasteden iftirasına maruz kaldım ve aşırı derecede zoruma gitti yapay zeka denilen bizler için hem iyi hem kötü olan alet veyahut aletler hepimizi zor duruma sokacağa benziyor kötü niyetli kişiler tarafından sizlere sorum ise artık direk şiirlerimi kitaba mı saklayım yoksa şuan yaptığım gibi yapmaya devam mı edeyim bu sorumun amacı ise benim sadece bir kalemim kaldı böyle konulara sakız edemem.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.