- 22 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTMA
Ömür bir şarkıdır elbet birgün bitecek. Ömür gelip geçerken, şarkın bitse de, şunu her zaman hatırla: Zamanı anlamayı, gökyüzüne bakmayı ve doyasıya gülmeyi. Bilirsin, sen varsın diye her şey var, sen gülünce güzelleşir yaşam. Yani sen kendin için en öncelikli bir şanssın. Yani kendini delice sev de demiyorum ama kendinden nefret de etme. Yani bu da zor belki ama ne yapıyorsan bilinçli yaparak al o şeyin sorumluluğunu üstüne. Çünkü her şey bir anlık yanılgıyla kendimize zehir ettiğimiz anlarla dolu. Pişmanlığını da yaşa, hatalarını da; ama kendinden kaçma. Kendini; sessizlikle doldur, düşünceyle doldur, yalnızlıkla doldur; umut ederken bir şeyleri, geceleri yıldızlarla, denizlerle, uzaklarla doldur; kitaplarla, bilgiyle, sevgiyle doldur; bir tek korkularla doldurma. İçini dök, ruhunu soyun ve bir kibrit çak tutuşsun ne varsa geçmişin. Zamanında terk etmesini bil yerini. Her şey tadında kalsın. Onlar orada, sen şu an da güzelsin. Şüphelerin olsun ama bir şeylerin bitmesinden, yeni şeylerin başlamasından kaygı duyma. Beş parasız da kalabilirsin, günün birinde her şeyin de olabilir. Yüzün işsizlik gibi bakmasın. Unutma zamanı anlamayı. Kalbin gökyüzünden habersiz kalmasın. Düşüne sarıl, düşünle uyu. Onu hayal bile edemeyenler var belki. Belki de senin yerinde olmak isteyenler. Her gün yeniden doğmak için sebepler var. Yeniden umut etmek için, yeni bir şeyler için, bilmediğin onlarca şey için hep sebepler var. Yeniden başlamak hep: Budur yaşamın bütün özeti. Bunu da unutma!
Meriç Aydın
Kasım 2024
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.