- 176 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
REDDEDİLEN .......ERKEKLERİN......İSYANI.......VE ....KATLEDİLEN .........KADINLARIN......ACI......ÖYKÜSÜ.......?
ÜLKEMİZDE...DOĞAN ERKEK ÇOCUKLARI...AİLESİ ANNE VE BABASI , YAKINLARI-TEYZE-HALA-AMCA-ANNEANNE-BABAANNE TARAFINDAN ŞIMARTILAN ERKEK ÇOCUKLARINA ..AÇ PİPİNİ... GÖSTER BİZE ANLAYIŞI... 2-3 YAŞLARINDA ŞEKİLLENEN CİNSEL ORGAN TEŞHİRİ İLE BAŞLAYAN BU YANLIŞ UYGULAMA ERKEK ÇOCUĞUNUN GÜÇLÜ OLDUĞUNU, PENİSİYLE HER YERDE İLGİ-ALAKA GÖRECEĞİ ÇOCUĞUN BEYNİNE İŞLENMESİ SONUCUNDA...BÜYÜRKEN YAVAŞ -YAVAŞ ALGILAMAYA BAŞLADIĞI DEĞERLERİN GERÇEKLERE UYMADIĞINI1...4- YAŞINDA ALGILAMAYA BAŞLADIĞINDA...KIZ ÇOCUKLARIYLA İLETİŞİMİDE-OYUN OYNAMASINA KADAR...RUHUNDA EZİKLİK HİSSETMEYE BAŞLAMASIYLA...KIZ ÇOCUKLARININ OYUNUNU BOZAN-GÜÇ VE ŞİDDET GÖSTERMESİ..KAS GÜCÜNÜ KULLANARAK ÜSTÜNLÜK SAĞLAMAYA ÇALIŞMASI İSE ..KAÇINILMAZ ...ERKEKLİK İÇ GÜDÜSÜ İLE BİRLEŞİNCE...KIZ ARKADAŞLARINI AŞAĞILAMAYA BAŞLAMASI KAÇINILMAZDIR ...! OYUNLARDA VE İFADE KABİLİYETİNİ...ZEKAYLA BİRLEŞTİREN KIZ ÇOCUĞUNUN...ERKEK ÇOCUKLARININ YANINDA BU YETENEĞİNİ KULLANARAK ERKEK ÇOCUKLARINI ALT ETMESİ...ERKEK ÇOCUKLARINI DAHA HIRÇIN -SALGIRGAN TAVIRLAR SERGİLEMESİ..ERKEK ÇOCUĞUNUN YETİŞTİRİLME TARZINDAKİ ERKEKLİK İÇGÜDÜSÜNÜN TETİKLENMESİ İLE VERİLEN ALGI VE MESAJLAR... ERKEK ÇOCUKLARINI -KATİLLİĞE HAZIRLIĞINDA.. ERKEK ÇOCUKLARINA ANNE -BABANIN AŞIRI DEĞER VERİLEREK...BENİM OĞLUM YAPAR-BENİM OĞLUM ERKEK DOĞDU-EVLENİP GELİN ALACAĞIZ-GELİN BİZİM İÇİMİZDE OLACAK--ANNE VE BABASINI AYDA BİR GÖRMESİ YETERLİ-OĞLUM KADINA ÇOK YÜZ VERME -DEĞER VERİRSEN TEPENE YAPAR ANLAYIŞI..KADINI DEĞERSİZ KILMA...ERKEĞİN AİLESİNİN AŞIRI BASKISI İLE ...ERKEĞİN BEYNİ ŞEKİLLENDİRİLİR...! KADININA SAHİP ÇIK...NAMUSU SENDEN SORULUR-BOYNUZLANMA-KADIN NE VERİRSEN DOYMAZ..SANA .ÇOCUK YAPSIN..BÜYÜTSÜN -EVİNİN KADINI OLSUN-KADININ SAÇI UZUN ..AKLI KISADIR...KAN -AYAKLI... NERDEN BİLECEK-KADIN ŞEYTANDIR.. DİKKAT ET...-ÇARA- ÇAPUTA PARA VERİR--KADININ YERİ ..KOCASININ AYAK ALTIDIR--DİKKAT ET...GÖZÜ DIŞARDA OLMASIN ZİHNİYETİ...EVLİLİKTE AŞIRI KORUMACI-DENETLEYİCİ-AŞIRI KISKANÇLIK VE KADINI KENDİ MALI GİBİ GÖRME...ZİHNİYETİ ERKEĞE BU İĞRENÇ.. KODLAR--ŞİFRELER- - AŞILANARAK...ERKEKLİĞİN BU OLDUĞU ...ÇOCUK YAŞTA ERKEK ÇOCUKLARININ BEYNİNE İŞLENEREK...KATİL VE ACIMASIZLIK DUYGUSU...ŞİDDET VE DAYAĞA DÖNÜŞÜR. BU ASIRI ERKEĞE YÜKLENEN DUYGULAR...EVLİLİK GÜNÜ VE ZAMANI İÇİNDE..KIZ ALMANIN -YUVA KURMANIN ZORLUKLARINI ERKEK BİREBİR YAŞARKEN...KIZIN ; YANİ KENDİNE EŞ OLACAK VARLIĞIN...NAZLA-NİYAZLA ALINDIĞINI GÖRECEK...VE BEN EVLENİNCE SANA SORARIM...? ZİHNİYETİ ACI DA OLSA BEYNİNDE ŞEKİLLENECEKTİR...? EVLİLİKTE İSE ...NİKAH MEMURUNDAN ALINAN EVLİLİK CÜZDANI HER NE KADAR KADINA VERİLSEDE...ERKEĞİN ALDISI İSE ŞÖYLE OLACAKTIR...! ERKEK EVLENİNCE ...EVLİLİK BİRLİKTELİĞİ İÇİN VERİLEN BU DEFTER...KADININ VERİLEN BİR --TAPUSU--OLARAK GÖRMESİDE...BEN BU CANLIYA SAHİBİM...BU BANA AİTTİR ANLAYIŞIDA...KADIN ÖLÜMLERİNİN ...SANKİ KAYITLI DEFTERİ OLMASI İSE ÇOK ACIDIR...! EN EĞİTİMLİSİNDEN --EN CAHİLİNE KADAR...BAZEN EVLENEN KADINLARDA VE ERKEKLERDE EV TAPUSUNU ALMIŞ GİBİ...BANA AİT DÜŞÜNCESİ...KARMAŞIK DUYGULARI TETİKLEMESİ.. YANLIŞ ANLAYIŞIN ESERİDİR .EV , ARABA , MALIN TAPU VE FATURASI... İNSANLARDA YANLIŞ ALGILAR YARATARAK...EVLİLİK CÜZDANINIDA EŞİNİN..KADIN-ERKEK ...VERİLMİŞ BİR TAPUDUR DÜŞÜNCESİ...ÖNCE PSİKOLOJİK ŞİDDET-DAYAĞA-CİNAYET VE ÖLÜMLERE ZEMİN HAZIRLAR...! KİMSE...ALLAHIN KADIN VE ERKEKLER İÇİN BİLDİRDİKLERİNİ...SAYGI-SEVGİYİ DIŞLAMASI..İLİŞKİLERDE DENGELİ VE ANLAYIŞLI BİR YOLU--SIRATI-MÜSTAKİM...ORTA VE DOĞRU YOLU NEDEN BULAMASLAR...? HAYVANLAR KENDİ ARALARINDA BU KADAR VAHŞİ VE SALDIRGAN OLMASIKLARI HALDE İNSAN DENEN ACIMASIZ VARLIK... BÜTÜN CANLILARA EZİYET VE YOK ETME --ÖLDÜRÜP GÖMME-HER TÜRLÜ HAKSIZLIKLARI YAPAN LAR... İNSAN DENİLEN AŞAĞILIK YARATIKLAR SEĞİLMİ...? EŞLER ARASINDAKİ BU ZÜLMÜ BİTİRMEK İSTİYORSAK ..ÖNCELİKLE AİLELERİ EĞİTMEK VE İLKOKULDA ÇOCUKLARIMIZA..BİRBİRLERİNE VE DİĞER İNSANLARA SEVGİ-SAYGI-ADALET ÖĞRETİLMELİ DİR. BENİM RAHMETLİK ANNECİĞİM BU SORUNU BİZ KÜÇÜK YAŞTA ÇÖZMÜŞTÜ...! ANNEM.. ERKEK ÇOCUĞU NEYSE...KIZ ÇOCUĞUDA AYNI DEĞER VE SORUMLULUKTADIR DİYEREK BUNU EV İÇİNDE UYGULAMALI GÖSTERMİŞTİR...! KIZ ÇOCUĞUNA...EVİN DÜZEN VE TERTİBİ GÖREVİNİ SABAHTAN İŞ BÖLÜMÜ YAPARKEN ERKEK ÇOCUĞUNUNDA DERLİ -TOPLU YAŞAMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLER...BANA YATTIĞIM YATAĞI.. ATTIĞI ÇORABI TOPLATIRKEN..BANADA DIŞARDAKİ İŞLERİ ..BAKKAL -FIRIN -BAHÇE SULMA -EVİN YER VE ŞEKİL DEĞİŞTİRİLMESİNDE BENİ BU İŞLERE ODAKLARKEN...AYNI ANDA KIZ ÇOCUĞUNA GÖREV VERİLMİŞSE..ERKEK ÇOCUĞUNADA EVDE VEYA DIŞARDAKİ İŞLERE YÖNLENDİRMESİ BİR EĞİTİM ŞEKLİ OLMUŞTUR EVİMİZDE...! BİR GÜN SORDUM...ANNE NEDEN...? KIZ KARDEŞİME VERDİĞİN GÖREVİN YANISIRA NEDEN BANADA HEMEN GÖREV VERİYORSUN DEDİĞİMDE...KIZ-ERKEK ÇOCUKLARI EŞİTTİR...DİYEREK BİZLERE HAYAT DERSİ VERMİŞTİR...SAYGILARIMLA.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.