- 96 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
Mesleklere göre Aşk
Mesleklere göre ilan-ı aşk
Ayakkabıcı:
ah sevdiceğim sensiz hayat bana bir numara küçük geldi, kalbimi vurdu, su toplattı hop hop hoplattı, canım yanıyor ne olur dön...
Bilgisayarcı:
açtım kapadım kendimi; yine de düzelemedim sensiz... printerım ol, yaz beni yarım yârim...
Kabzımal:
mevsimlik sebzeler geldi, hormonsuz domates geldi, kütür kütür hıyar geldi, sen gelmez oldun...
Terzi:
beli sıkıyorsa sevdanın, don lastiği gibi süneyim sana... Paçalarını kısaltma sevdiğim, servi boylum al yazmalım benim...
Müzisyen:
kalbimin sol anahtarı, yarımlık notam, bu porte var ya... Sana feda olsun
Kasap:
senin o bakışların yârim, iki kere çekilmiş kıyma gibi lap diye yapıştırır tezgâha beni... Sinirlerim ayıklanır sesini duyunca... Ben seninim artık, ister İnegöl köfte yap beni ister cızbız...
Minibüsçü:
stepnemi kaybettim sen benden gittin gideli...
Avukat:
itiraz ediyorum sayın aşkım... böğrüm müvekkil misali yanmakta sana tutulalı...
Manav:
Domates yanaklım... Patlıcan dudaklım... Enginar kılıklım... 3 kilosu bir milyonluk bir aşk değil benimki...
Milletvekili:
bizim kasabaya yapılacak köprünün inşaatına başladık...15 sene sonra... Beni öyle değiştirdin ki vadettiklerimi yapmaya başladım...
Doktor:
öksür sevdiğim, ciğer filmin pırıl pırıl, gönlünce öksür sevdiğim... hapşır sevdiğim grip aşısı gibi senin aşkın, beni mikroplardan korur sevdiğim
Haber Spikeri:
iyi aksamlar... Evdeki telefondan bildiriyorum. Dün aksam beynime ulasan sinyale göre, sana aşığım ve seni çok seviyorum. Bir dahaki konuşmamıza kadar hoşça kal!
Çiftçi:
buğday başağı gibi sarı saçların, rüzgârda mağrur boynunu büker güzeller güzeli... gel de aşık olma...
Mali Müşavir(muhasebeci):
Bakalım kazandıracak mı bu aşk yoksa yerlerde mi süründürecek; sımsıkı kucaklayacak mı beni yoksa bozuk para gibi harcayacak mı? Getirisi götürüsü, kârı, zararı nedir söyle hadi...
Benzinci:
sulandırılmış mazot gibi motoru bozan adamlardan değilim ben... Petrol rafinerisine döndüm seni seveli...
Bodyguard:
Seni çok pis döverim, benim asabımı bozma... Seviyoruz dedik ya... Şimdi kaybol...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.